Gast merry Geplaatst Juni 13, 2005 Delen Geplaatst Juni 13, 2005 Hallo, Ik heb een probleem !!! Ik ben sinds kort begonnen met het prograam bittorrent en heb reeds mijn eerste flim op de dvd, in vob bestanden en dat ging makkelijk maar nu krijg ik allemaal par2 of rar bestanden die je moet om zetten en daar begrijp ik helemaal niks van .quick par en winrar heb ik op de pc staan maar weet niet hoe ik er mee moet werken.help me a.u.b . 2de vraag is kan ik alleen vob bestanden downloden dat lijkt mij heel makkelijk en waar moet ik opletten als ik een film wil downloden. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast merry Geplaatst Juni 14, 2005 Delen Geplaatst Juni 14, 2005 Hallo Als ik hem hebt uitgepakt met winrar hoe ga ik verder? ik heb 2 cd moet ik ze samenvoegen en hoe! bedankt . Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast merry Geplaatst Juni 15, 2005 Delen Geplaatst Juni 15, 2005 Ja/nee ik weet niet meer als ze als in zaten maar ik heb ze open gedaan en zie ik 2 bestanden net als afbeeldingen, Ik heb de film Madagascar, Svcd ,Tc, Centropy gedownlood en in die map zitten 3 mappen met cd1 en cd2 en een map genaamd sample ,als je cd1 opend zie je ctp-ma-nfo map,en stappels net boeken met de naam ctp-ma-01 onderaan en daar zijn er 57 van en een map ctp ma-01-sfv genaamd.Misschien zeg deze uitleg je wat. Zoniet kan je a.u.b alle stappen uitleggen Ik ben nu bezig met een film aan het downloden waar pal in staat en ik hoop dat het goed gaat zoals mijn eerste film ik zag ifo en vob in staan.Is het waar dat je juist je nat poort moet sluiten want mijn downloden duurt ook zo lang nu al 24 uur heb mijn ADSL abonnement verhoogt naar basis( had lite).Mijn firewal doe ik uit want dan is het tot sint jutemus voor dat ik die film binnen hebt. Graag antwoord. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst Juni 15, 2005 Bijdragen: 26218 Waardering: 2934 Prestatiepunten: 25056 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: 12 uur geleden Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Juni 15, 2005 Je moet het 01 bestand uitpakken met winrar Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast Dragonfly Geplaatst Juni 19, 2005 Delen Geplaatst Juni 19, 2005 Ok, ik geef je hier een site die normaal voor binaries gebruikt wordt. www.binaries4all.nl Hier staat een handleiding (een korte maar) over wat SFV precies is en wat PAR is. Ik veronderstel dat je gebruik hebt gemaakt van newsgroups, want bij mijn weten komt PAR of PAR2 alleen maar daar voor. SFV gebruikt men om te controleren of de gedownloade bestanden volledige intact zijn. Hij maakt een rekensommetje Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Dragonfly Geplaatst Juni 19, 2005 Delen Geplaatst Juni 19, 2005 Voor NFO kan je trouwens Damn NFO-viewer gebruiken staat ook op binaries site. Wat je downloads van madagascar betreft, Ik heb ze ook anderhalve week geleden afgehaald. Je moet eerst zien bij die cd1 en cd 2 wat je eerste rar file is. Met name: ctp-ma-01. rar ; heb je echter een file ctp-ma.rar zonder getal dan is dit je eerste file die je moet open doen. Na dat deze gedaan hebben kom je aan een *.cue en een *.bin file denk ik ( als ik mij niet vergis) Hiervoor heb je dan het programma isobuster nodig. Open hiermee, de bin file, ga op track01 of session 1 staan, rechtermuisklik en dan extract to raw mpg. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd en afgesloten voor verdere reacties.