Castillions Geplaatst Juni 6, 2011 Bijdragen: 42 Waardering: 2 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/13/09 Status: Offline Actief: Januari 19, 2014 Delen Geplaatst Juni 6, 2011 Kwebbel, Maak je gebruik van n variabel IP? Gr C Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2 42
kwebbel035 Geplaatst Juni 6, 2011 Bijdragen: 31 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/16/11 Status: Offline Actief: Oktober 4, 2013 Auteur Delen Geplaatst Juni 6, 2011 ja maar dat heb ik gelijk al gezegt he toen ik de eerste x mailde ik heb er geen verstand van telkens stuurde ik me ip wist niet eens hoe ik die moest zoeken maar met de link van u wel nu en kwam erachter steeds een andere had maar dat heb ik al jaren denk ik nooit last ergens anders dus dat doe ik niet dat variabel ip maar me provider denk ik ik heb maar 1 pc en nergens verstand van ben al blij dat ik dit kan met mijn 67 jaar en handycap vrouw haha ik heb xms glasvezel al jaren en heb dus altijd al een variabel ip gehad denk ik mijn zoon zei al ik denk dat je via xms een buitenlands ip heb of ze zitten daar pin me er niet aan vast ik zeg maar na wat hij zegt kan ik dus niks aan doen he en het gekke is er moet op de site wat veranderd zijn want ik heb xms al jaren en ben op thc ook al jaren lid en tot kort nergens last van maar nu wordt ik er gek van kwebbel035 (liliane) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 31
zorroke Geplaatst Juni 6, 2011 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/30/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juni 6, 2011 Tja Kwebbel035, je geeft de moed blijkbaar niet op. Ik doe geen moeite want met een variabel ip adres zoals u en ik en zovele anderen heeft het geen zin. We vliegen er toch zo weer af. Ik ben naar alleen retail gegaan. Ook een goede site en je vliegt er niet af (als je je aan de regels houd tenminste). Bij thc zullen ze op deze manier wel veel leden verloren zijn. Ze doen maar. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
kwebbel035 Geplaatst Juni 7, 2011 Bijdragen: 31 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/16/11 Status: Offline Actief: Oktober 4, 2013 Auteur Delen Geplaatst Juni 7, 2011 ja dan krijg ik nu te horen van we kunnen niks meer doen met mensen met een variabel ip vreemd kon er jaren met dat er wel op pas de laatste maand is er ellende en dan zegggen vraag aan je provider een vast ip ja die zijn gek he om hun systeem te veranderen dus ze zetten me niet meer om doei krediet punten van het storten en doei ratio van jaren omdat ik altijd netjes terug seede tot 1.35 kost ze dus heel veel leden heb ik al gemaild met router heb je ook variabel he en hoeveel hebben die dat niet heb ook gezegt veel geluk dan met thc en dat ik al jaren dat variabele ip heb en nooit geen last gehad ook niet op andere torrentsite s hooguit als die ip veranderd dat ik opnieuw moet inloggen maar dan ben ik er weer op en nooit geblokt dat ik een sexsite voor me neus zie en ja ben een pitbull he als ik onterecht wordt behandelt dan trek ik alles uit de kast zo heeft het leven mij gemaakt dus thc veel geluk met wat eroverblijft en niet te hopen dat vele leden overgaan op glasvezel hou je dus geen lid over allemaal variabele ip's Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 31
kwebbel035 Geplaatst Juni 10, 2011 Bijdragen: 31 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/16/11 Status: Offline Actief: Oktober 4, 2013 Auteur Delen Geplaatst Juni 10, 2011 ik heb eens zitten nadenken he als ze geen variabele ip's meer na jaren niet toelaten en je dus geblokt ben nu voorgoed hoe weten ze dat dan? want je logt in met een nieuw ip adres en normaal gesproken zie je dus dat je in moet loggen zelf op een link van een ander kom ik er niet meer op thc zie gelijk de sexsite kijk ik ben oud en blond maar zo gek ben ik niet dus dit klopt aan generlij kant he en als ze er zelf niet meer uitkomen dan maar leuk omdat ik een aanhouder ben die niet zo gauw opgeef na 5 x vinden ze me zeker een zeikert dus dan maar zeggen variabele ip worden geblokt en dan is het weg ratio van jaren dat ik ook een variabele had en er niks mis was en ook mijn krediet punten van storten foetsie nee dit verhaal klopt niet dus en ik heb ook al mijn kennissen aangeraden beslist niet meer te storten voor het geval het antwoord raakt kant nog wal en klopt voor geen meter er is gewoon wat mis met de site qua nieuwe ?? opzet opzet of er is wat fout gaat nu veranderd want met nieuw ip hoe weten hun dat ik dat ben he zou ik op zijn minst de site moeten zien en kunnen inloggen dit moest ik nog even kwijt zo blond ben ik nu ook niet he en al ben ik 67 mijn bovenkamer is dik in orde Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 31
Hushpuppy Geplaatst Juni 13, 2011 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/13/11 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juni 13, 2011 hoi Kwebbel. ik heb ook al een tijd last van die "babes". kon er niet achter komen wat er aan de hand was. heb nu deze discussie gevonden en ook maar een mailtje aan castillions gestuurd. is kijken of het helpt...!? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
Castillions Geplaatst Juni 14, 2011 Bijdragen: 42 Waardering: 2 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/13/09 Status: Offline Actief: Januari 19, 2014 Delen Geplaatst Juni 14, 2011 Kwebbel, Eigenlijk wil ik deze discussie hier niet voeren. Echter bij deze een uitzondering. Allereerst wil ik aanmerken dat de reden achter het niet toegankelijk zijn, niks persoonlijks is. En zeker niet doordat je een `zeiker` bent. Simpelweg gezegd worden er diverse ranges niet toegelaten, hiervoor kan handmatig een uitzondering worden gemaakt. Echter als je ip dagelijks verandert, dan geldt deze uitzondering niet meer. Daarnaast worden per user de diverse IP´s gelogd, worden er simpelweg een koppeling tussen user (en daardoor ook een uitzondering) kan worden gemaakt. Ik hoop dat dit het e.e.a duidelijk maakt! Wanneer je nog vragen hebt, mag je me altijd persoonlijk benaderen. MvG Castillions Thc-torrents Admin Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2 42
dubbel Geplaatst Juli 11, 2011 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/11/11 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juli 11, 2011 ik kan er dus ook niet op dan maar via deze weg. krijg ineens allemaal webcams te zien ja ik heb een variable ip aangezien mijn router stealth draaid en dat doet deze al vanaf mijn lidmaatschap nu verhuis ik en log zo nu en dan in via een dongel en tot mijn verbazing kom ik er dus niet op en krijg babes te zien zoals men hier al vermeld. email adres van moderators verzamelijk ik dus niet en doe dit maar op deze wijze . mijn acount naam is dubbel dus email en ip is bekend bij thc vreemde zaak dat men niet eens een mailtje stuurt met een kennisgeving en op zijn minst een optie om iets te kunnen doen of reageren. mvg dubbel Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
kwebbel035 Geplaatst Juli 11, 2011 Bijdragen: 31 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/16/11 Status: Offline Actief: Oktober 4, 2013 Auteur Delen Geplaatst Juli 11, 2011 > hetzelfde heb ik nu ook met de stie http://www.geluksite.org/l dat zijn er dus nu al 2 gaat goed in torrentland ga zo door zou ik zeggen hoeveel zijn er niet met variabele ip dus die ban je uit sinds kort jaren wel dus Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 31
dubbel Geplaatst Juli 13, 2011 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/11/11 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juli 13, 2011 troost je kwebbel.... ikheb nog steeds geen reactie zowel hier als per mail :-\ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Castillions Geplaatst Juli 13, 2011 Bijdragen: 42 Waardering: 2 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/13/09 Status: Offline Actief: Januari 19, 2014 Delen Geplaatst Juli 13, 2011 Dubbel, beetje jammer om dit (na twee dagen) gelijk online te zetten. Ook wij hebben nog n priveleven. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2 42
Gast franswon Geplaatst Juli 15, 2011 Delen Geplaatst Juli 15, 2011 Beste Windhoek, Ik herken je situatie. Ik ben administrator/super-moderator op heel ander soort fora, de collega's hebben jammer genoeg mijn 06.... Omdat dit internationale fora zijn (met verschillende tijdzones) word ik soms om 2 of 3 uur 's nachts gebeld door een collega uit Azië...... echt heel fijn als je ligt te slapen. Niet dus. Vandaar dat ik je, bedekte, oproep steun: Gun moderatoren/administrators etc., van welke site dan ook, hun privëleven. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
DukeNPDA Geplaatst Juli 15, 2011 Bijdragen: 1573 Waardering: 118 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/17/09 Status: Offline Actief: September 5, 2017 Leeftijd: 41 Delen Geplaatst Juli 15, 2011 Amen! Sent from my HTC Desire using Tapatalk Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 118 1.6k
glh5 Geplaatst Juli 15, 2011 Bijdragen: 15 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/15/11 Status: Offline Actief: Februari 3, 2012 Delen Geplaatst Juli 15, 2011 Lijkt me dat dit gewoon een goedkoop trucje van thc-torrents is om een extraatje bij te verdienen door middel van het laten zien van advertenties aan bepaalde IP-ranges. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 15
Gast franswon Geplaatst Juli 15, 2011 Delen Geplaatst Juli 15, 2011 Beetje zielige reactie, daar ga ik verder niet op in. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
glh5 Geplaatst Juli 15, 2011 Bijdragen: 15 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/15/11 Status: Offline Actief: Februari 3, 2012 Delen Geplaatst Juli 15, 2011 Beetje zielige reactie, daar ga ik verder niet op in. Wat moet ik er anders uit opmaken? Er is geen andere reden om advertenties te laten zien (zonder zelfs toegang tot de sites te verlenen), dan geld verdienen... Edit: ik heb het daarnet even getest met een buitenlandse proxy, en daar krijg ik dus hetzelfde. Ook een beetje discriminatie jegens de mensen die in het Buitenland, Vlaanderen, Suriname, of de Nederlandse Antillen wonen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 15
Castillions Geplaatst Juli 16, 2011 Bijdragen: 42 Waardering: 2 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/13/09 Status: Offline Actief: Januari 19, 2014 Delen Geplaatst Juli 16, 2011 Ips blokkeren vanwege reclame inkomsten...hoe kom je erbij. Er worden simpelweg geen buitenlands IPs geaccepteerd, vanwege het feit dat misbruikers altijd via buitenlandse IPs binnen proberen te komen (uiteraard kunnen hier uitzonderingen op gemaakt worden). Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2 42
kwebbel035 Geplaatst Juli 16, 2011 Bijdragen: 31 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/16/11 Status: Offline Actief: Oktober 4, 2013 Auteur Delen Geplaatst Juli 16, 2011 (uiteraard kunnen hier uitzonderingen op gemaakt worden). HOEZO UITZONDERINGEN??? ik heb het geprobeert MAAR DE SITE DOET NA 5 X GEEN MOEITE MEER DUS JE WOORDEN KLOPPEN NIET ik kan dus de bietenbrug op en ik heb dus een legale sever in nederland xmsnet glasvezel die alleen dus wel gebruik maakt van variabele ip adressen en dus via het buitenland maar niks bij mij illigaals he ook bij xms niet MAAR WORD ER TELKENS AFGELAZERD DE LAATSTE MAANDEN DAN JAREN NIET !!!! RARA HOE KAN DAT?? en ik heb het gevraagd aan xms natuurlijk maken ze voor mij geen uitzonderingen waarom zouden ze ook he ze gaan voor mij hun systeem niet veranderen en dan iedereen met een router omdat ze meerdere pc hebben wat logisch is als je kinderen hebt die hebben hetzelfde probleem zet je hem snachts uit dan heb je de volgende dag ander ip EN DUS WORDT JE ER DAN AFGEGOOID ZOMAAR en ik was er jaren zo op he met dat zelfde variabele ip en nergens last van ze mochten allemaal willen dat ze zulke leden ( ik wil niet pochen) maar af en toe stort ik als me aow het toelaat en ik deel altijd netjes terug he zie zo vaak hit en run en die ban je dus van je sites ??? nu al 2 stuks dus dus al ben ik oud ben niet gek he jullie moeten wat veranderd hebben anders had ik niet al jaren erop gekunt zonder problemen dus doe nu net niet of de sites ZELF er niks aan doen kunnen kijk SPROOKJES GELOOF IK AL JAREN NIET IN HE OP MIJN OUDE DAG :-[ :-X :-\ verkaar dan eens waarom ik op andere sites geen problemen heb met het zelfde variabele ip adres ?? DAN ZOU IK DAAR DUS OOK AFGEGOOID MOETEN ZIJN Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 31
Castillions Geplaatst Juli 16, 2011 Bijdragen: 42 Waardering: 2 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/13/09 Status: Offline Actief: Januari 19, 2014 Delen Geplaatst Juli 16, 2011 Kwebbel, Ook dit heb ik al veelal buiten het forum uitgelegd. Ik wil er eigenlijk niet verder op in gaan, maar toch. Hoe kunnen wij jouw persoonlijk blokkeren, als zoals je zelf zegt je een dynamisch IP hebt (we weten dan je IP namelijk nog niet). Er zijn diverse ranges geblokkeerd (vanwege diverse wangebruikers uit het verleden). Hiermee wil ik deze discussie dus ook sluiten. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2 42
Gast franswon Geplaatst Juli 17, 2011 Delen Geplaatst Juli 17, 2011 Beste Windhoek, Ik neem aan dat mensen met een dynamisch IP hun IP vanuit een bepaalde range krijgen toegewezen. Volgens de site van XMS kan men ook een statisch IP adres krijgen: XMS heeft 2 verschillende glasvezelkastjes, waarbij het protocol m.b.t. het uitreiken van ip-adressen ook verschilt. Heeft u een Packet Front glasvezelkastje dan krijgt u standaard geen vast IP adres maar een dynamisch IP adres toegewezen. U kunt via 'Mijn XMS' een statisch IP-adres aanvragen. Dit kost eenmalig 24,95 en zal dan binnen een paar minuten actief zijn. De range van variabele adressen is denk ik ook wel opvraagbaar, maar als niet-klant bij XMS en niet-moderator of hoger bij THC ligt dit niet op mijn weg om dit na te gaan. Misschien dat jij, Windhoek, dat wilt en kunt doen, dan zou deze range als toegestaan binnen THC gedefinieerd kunnen worden. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
glh5 Geplaatst Juli 18, 2011 Bijdragen: 15 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/15/11 Status: Offline Actief: Februari 3, 2012 Delen Geplaatst Juli 18, 2011 Ips blokkeren vanwege reclame inkomsten...hoe kom je erbij. Er worden simpelweg geen buitenlands IPs geaccepteerd, vanwege het feit dat misbruikers altijd via buitenlandse IPs binnen proberen te komen (uiteraard kunnen hier uitzonderingen op gemaakt worden). Ja, inderdaad, er worden geen buitenlandse ip's geaccepteerd. Die krijgen reclame te zien. Jullie doen dat dus wel degelijk voor de inkomsten, anders liet je ook geen reclame zien! :-[ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 15
Gast franswon Geplaatst Juli 18, 2011 Delen Geplaatst Juli 18, 2011 Tsja, als je overtuigd bent van je gelijk ........ Denk je nu echt dat zo'n webcamsite gaat betalen als iemand doorlinkt naar hun site, en indien ja, hoeveel dan wel niet, 1 miljoen euro per dag? Gewoon even wakker worden, of verder dromen zonder ons met die dromen te confronteren. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
glh5 Geplaatst Juli 19, 2011 Bijdragen: 15 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/15/11 Status: Offline Actief: Februari 3, 2012 Delen Geplaatst Juli 19, 2011 Vertel jij dan maar waarom die advertenties er wel staan, slimmerik. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 15
kwebbel035 Geplaatst Juli 19, 2011 Bijdragen: 31 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/16/11 Status: Offline Actief: Oktober 4, 2013 Auteur Delen Geplaatst Juli 19, 2011 Heeft u een Packet Front glasvezelkastje dan krijgt u standaard geen vast IP adres maar een dynamisch IP adres toegewezen. U kunt via 'Mijn XMS' een statisch IP-adres aanvragen. Dit kost eenmalig €24,95 en zal dan binnen een paar minuten actief zijn. weet je wel wat je zegt he 25 euro is voor mij als aower een hoop geld dus en dat allemaal voor dan 2 sites ?? de rest accepteeert mijn ip wel dus dus laat maar zitten het leven is al duur genoeg als je alleen aow hebt is geen kattepis 25 euro en dat kastje krijg je gewoon standaard de modum ze hebben nooit gezegt iets over deze keuze dus omdat het normaal geen probleem is en was dus jaren geen probleem :'( :'( > Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 31
Gast franswon Geplaatst Juli 20, 2011 Delen Geplaatst Juli 20, 2011 Vertel jij dan maar waarom die advertenties er wel staan, slimmerik. Waarom THC voor deze pagina gkozen heeft weet ik niet, wel kan je zien dat het een statische pagina is, dus een momentopname van een tijd geleden. Hierdoor heeft het ook geen enkele advertentiewaarde. Ze hadden ook een link naar (bijv.) www.nu.nl kunnen plaatsen, maar dat zal de rechthebbende (Sanoma Media Netherlands group) waarschijnlijk niet op prijs stellen, dit zou THC best wel eens geld kunnen gaan kosten. Post samenvoeging: juli 20, 2011, 18:05:43 Heeft u een Packet Front glasvezelkastje dan krijgt u standaard geen vast IP adres maar een dynamisch IP adres toegewezen. U kunt via 'Mijn XMS' een statisch IP-adres aanvragen. Dit kost eenmalig €24,95 en zal dan binnen een paar minuten actief zijn. weet je wel wat je zegt he 25 euro is voor mij als aower een hoop geld dus en dat allemaal voor dan 2 sites ?? de rest accepteeert mijn ip wel dus dus laat maar zitten het leven is al duur genoeg als je alleen aow hebt is geen kattepis 25 euro en dat kastje krijg je gewoon standaard de modum ze hebben nooit gezegt iets over deze keuze dus omdat het normaal geen probleem is en was dus jaren geen probleem :'( :'( > Beste Kwebbel035, Ik citeer alleen maar je provider. Ik kan moeilijk over je financiële situatie oordelen. Inderdaad is € 25 voor de één veel meer dan voor de ander. Ik heb ook aangegeven dat THC best eens zou kunnen kijken of de IP-range van (o.a.) XMS als toegestaan kunnen beschouwen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie