Gast franswon Geplaatst Mei 15, 2011 Delen Geplaatst Mei 15, 2011 Sinds vrijdag 13-5 (na terugkomst uit ziekenhuis) krijg ik op www.thc-torrents.org een untitled document met webcam-dames. Iemand enig idee? De tracker in utorrent geeft access denied. Is de site (tijdelijk?) weg? Groet, Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Robbert Geplaatst Mei 15, 2011 Bijdragen: 2725 Waardering: 21 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/22/07 Status: Offline Actief: Maart 10, 2018 Leeftijd: 29 Delen Geplaatst Mei 15, 2011 Site doet het hier gewoon met de link die je geeft. Van welke browser maak je gebruik? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 21 2.7k
Oud-beheerder Duken Geplaatst Mei 15, 2011 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25038 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Donderdag om 08:02 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Mei 15, 2011 Hier heb ik ook geen problemen met de website. Wellicht dat de heren van THC de site "beter" beveiligd hebben of je hebt spyware op je PC. Probeer eens antivirus! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Zombymario Geplaatst Mei 15, 2011 Bijdragen: 6680 Waardering: 258 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/18/09 Status: Offline Actief: Augustus 5, 2017 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Mei 15, 2011 Zoals ik ook al in de chat heb gezegd, je kan een mail sturen naar Windhoek (THC admin) en vragen of hij je wilt helpen (misschien is dit ook handig voor andere mensen die dit probleem hebben). Misschien kan je er dan weer op Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 258 6.7k
Gast franswon Geplaatst Mei 15, 2011 Delen Geplaatst Mei 15, 2011 Bedankt allemaal, ik heb PM naar Windhoek gestuurd. Ik denk dat het veroorzaakt is door het inloggen vanuit openbare locatie (ziekenhuis). Ik hoop dat Windhoek mijn IP weer vrijgeeft. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
chupskie Geplaatst Mei 17, 2011 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/17/11 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Mei 17, 2011 Hallo, Ik heb ook hetzelfde probleem. Ik had ook op een andere locatie ingelogd en krijg nu ook dezelfde webcam chat's te zien. Ik heb Windhook ook een PM gestuurd en ik hoop dat hij/zij mij kan helpen! Bedankt voor dit topic en de verwijzingen, ik dacht al dat thc niet meer bestond! Gr. Chupskie Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
zorroke Geplaatst Mei 18, 2011 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/30/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Mei 18, 2011 Dit wordt een erg verspreid probleem zeker. Ik heb het ook zitten. Hopelijk komt het in orde want thc wil ik niet missen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
Castillions Geplaatst Mei 18, 2011 Bijdragen: 42 Waardering: 2 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/13/09 Status: Offline Actief: Januari 19, 2014 Delen Geplaatst Mei 18, 2011 Allen, Willen diegene die niet online komen een email sturen met username en ip adres naar onderstaand adres: castillionsthc@gmail.com Enkele IP ranges zijn onterecht geblokkeerd. Excuses voor het ongemak. Gr Castillions Admin THC-torrents. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2 42
Gast franswon Geplaatst Mei 18, 2011 Delen Geplaatst Mei 18, 2011 Ik heb net een PM van Windhoek gekregen, hij zal mijn IP laten deblokkeren. Tnx Windhoek. Post samenvoeging: mei 18, 2011, 19:24:31 Het probleem is voor mij opgelost. Dank aan allen die me hierbij geholpen hebben en natuurlijk speciaal aan Windhoek voor het (laten) opheffen van de blokkade op mijn IP. Topic op slot gedaan. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie