Spring naar bijdragen

Examen - grafische rekenmachine

Lars1210

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  5
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

hoi iedereen,

Zoals iedereen wel weet begint het examen nu maandag 16 mei ...

Ikzelf doe ook examen. :(

Mijn vraag is of nog iemand handige programma's en dergelijke voor de GR heeft..

Hopelijk kunnen jullie me helpen..

Alvast bedankt!

Gr Lars

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 5
  • Reacties 7
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

• Oud-beheerder

• Bijdragen:  26218
  • Waardering:   2934
  • Prestatiepunten:  25045
  • Dagen gewonnen:  265
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

GR? Grrr.... grauw.....

wat is GR?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265

• Bijdragen:  5
  • Actief:  Nooit

dat is een grafische rekenmachine haha.... :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 5

• Bijdragen:  501
  • Waardering:   64
  • Prestatiepunten:  383
  • Dagen gewonnen:  3
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Nee, en eigenlijk kan ik ook niet echt bedenken wat voor extra programma's je nodig hebt naast je programma's die je GR al bevat;

- Graph

- Solver

- TVM (berekenen van enkelvoudige en samengestelde interest)

- Notebook

- En nog alle gewone functies

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 64
  • 501
  • 3

• Bijdragen:  425
  • Waardering:   44
  • Prestatiepunten:  314
  • Actief:  

Ik neem aan dat je een TI hebt, in dat geval zou je hier eens naar kunnen kijken: http://education.ti.com/educationportal/sites/US/productDetail/us_notefolio_83_84.html

Daarmee kan je aantekeningen op je rekenmachine zetten. Onthoud wel dat je geen fraude mag plegen, onthoud ook dat de mensen die het examen afnemen niet in je rekenmachine mogen kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 44
  • 425

• Bijdragen:  144
  • Actief:  

Toen ik vorig jaar examen deed werd bij iedereen voordat hij de zaal inging de rekenmachine door op 2 toetsen te drukken gewoon gereset :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 144

• Bijdragen:  501
  • Waardering:   64
  • Prestatiepunten:  383
  • Dagen gewonnen:  3
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Ik neem aan dat je een TI hebt, in dat geval zou je hier eens naar kunnen kijken: http://education.ti.com/educationportal/sites/US/productDetail/us_notefolio_83_84.html

Daarmee kan je aantekeningen op je rekenmachine zetten. Onthoud wel dat je geen fraude mag plegen, onthoud ook dat de mensen die het examen afnemen niet in je rekenmachine mogen kijken.

Onthoud ook dat het dit jaar nog volledig legaal is om je rekenmachine met al z'n capaciteiten te gebruiken :) Volgend jaar wordt het een ander verhaal heb ik gehoord!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 64
  • 501
  • 3

• Bijdragen:  425
  • Waardering:   44
  • Prestatiepunten:  314
  • Actief:  

Onthoud ook dat het dit jaar nog volledig legaal is om je rekenmachine met al z'n capaciteiten te gebruiken :) Volgend jaar wordt het een ander verhaal heb ik gehoord!

Yep vanaf volgend jaar word het idd anders

Je mag je rekenmachine idd gebruiken, ook hoeven ze hem van te voren niet te wissen (keuze van de school als het wel gebeurd) echter bv met wiskunde morgen zou ik eigenlijk geen formules in mijn rekenmachine mogen zetten via notefolio, omdat het een soort spiekbriefje is. Doe ik dat wel dan is het fraude, maar ik kan niet worden bestraft als ik het wel doe, mag gewoon alles erin blijven gebruiken, gewoon het examen maken, geen punten aftrek en krijg ook gewoon mijn diploma. Dus het maakt niet uit zolang je maar je rekenmachine gebruikt en geen ouderwets spiekbriefje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 44
  • 425

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...