Gast h.vanlieshout Geplaatst Juli 5, 2006 Delen Geplaatst Juli 5, 2006 Ik refereer naar het programma zoeken,dat voor mijn onderwerp (zie hierboven) afgesloten is. Dat programma heb ik gevonden, met succes. Maar nu realiseer ik dat ik bestanden en programmas in de nieuwe partitie Q (groot 50Gb) wil zetten. Ik wilde dat in eerste instantie doen met de beta-versie van microsoft office 2007 en de beta-versie van Windows Vista. Nu heb ik wel een helpfunktie van partition magic, maar vind dat voor mij (beginneling)onduidelijk. Wie kan mij een verder advies geven? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst Juli 5, 2006 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25024 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: November 13 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Juli 5, 2006 Maar ik begrijp dat je op je Q schijf vista en office wilt draaien? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast h.vanlieshout Geplaatst Juli 5, 2006 Delen Geplaatst Juli 5, 2006 Inderdaad,in ieder geval Vista. Anders zou ik problemen krijgen met Windows XP. XP start dan niet meer op. Alle programma's moeten dan weer gedownload worden (dus in het geval dat er geen partitie wordt aangebracht) Bron: PC-magazine,nummer 7/8 2006. Zij leveren de software van Windows Vista. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst Juli 5, 2006 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25024 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: November 13 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Juli 5, 2006 jep idd. Dat kan dan op je nieuwe patitie. Daar kan je zonder problemen een ander OS op draaien zoals Windows Vista. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie