Hombra Geplaatst Mei 12, 2011 Bijdragen: 6 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/12/11 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Mei 12, 2011 Hoi hoi, Ik hen een film gedownload met uTorrent en hoe moet ik nu verder gaan? Heb op deze site gezocht naar uitpakken en branden. Maar weet nog geen eens wat voor een bestand het is. Ben erg blond. Het bestand heet: EAT.Pray.Love.2010PROPER.NLPal.DVDR.moviecom.se Hoe moet ik nu verder gaan?? Ten eerste wil ik er Nederlandse ondertitel onder en daarna wil ik de film branden op een dvd. Graag zo duidelijk mogelijk uitleggen, vertelde al dat ik blond ben dus...... Gr Hombra : Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 6
Marciej123 Geplaatst Mei 12, 2011 Bijdragen: 5959 Waardering: 139 Prestatiepunten: 262 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/02/09 Status: Offline Actief: December 29, 2023 Leeftijd: 30 Was actief op: Windows Delen Geplaatst Mei 12, 2011 wat voor bestand is het?(kijk bij eigenschappen) En probeer het eens met vlc af te spelen op je pc Sent from my HTC Desire using Tapatalk Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 139 6k
Hombra Geplaatst Mei 12, 2011 Bijdragen: 6 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/12/11 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Mei 12, 2011 Hoi, Het is een winrar bestand. Als ik er dubbel op klik krijg ik 1 systeeminformatiebestand van 2 KB te zien en heel veel r-eetenheblief van 48.829 KB te zien. Sommige met gestapelde boekjes er voor en sommige met een wit lege pagina teken en met een r er achter + een nummer. Abrakadabra voor mij lol. Weet dus nu niet hoe ik verder moet gaan. Ik ben blond wat is VLC??? graag advies!!! Gr Hombra Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 6
Maartenn Geplaatst Mei 12, 2011 Bijdragen: 1420 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/11/08 Status: Offline Actief: Juni 5, 2014 Delen Geplaatst Mei 12, 2011 Als u nummer 001 (bijvoorbeeld) ziet, moet u even op die rechter muisknop klikken en dan "hier uitpakken" als het goed is pakt hij ze dan stuk voor stuk, en houd je na het uitpakken een bestand over. Dit is dan uw film. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 1.4k
Hombra Geplaatst Mei 13, 2011 Bijdragen: 6 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/12/11 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Mei 13, 2011 Hoi hoi, Ongelooflijk maar ik ben al een eind op de goede weg, dankzij deze site. DE nr 001 waren niet te zien. Dus heb een andre film gedownload en uitgpakt en daarna VLC gedownload en daarmee afspelen gaat goed en kan zelfs een ondertitel kiezen in het program VLC. Wil dit zeggen dat als ik de film ga branden op een dvd met Nero, dat er dan ook wel een ondertitel opstaat of is het zo dat er dan nog geen nederlandse ondertiteling onder staat??? En dat ik dat ook moet gaan doen??????? Gr Hombra Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 6
Zombymario Geplaatst Mei 13, 2011 Bijdragen: 6680 Waardering: 258 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/18/09 Status: Offline Actief: Augustus 5, 2017 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Mei 13, 2011 Meestal als je hem brand en de ondertitels zitten er los bij, dan moet je deze of eerst in de film 'bakken' of je kan ConvertXtoDvd gebruiken om ondertitels in de film te zetten en meteen te branden: http://www.duken.nl/na-het-downloaden/film-voorzien-van-ondertiteling-en-branden-op-een-dvd-met-convertx2dvd.html Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 258 6.7k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie