Spring naar bijdragen

pc voor een laptop van 1800 ruilen?

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  128
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  

hoi

Me pa wil een destkop computer omdat hij al een laptop heeft.

Hij heeft nu deze laptop gekregen:

Toshiba Satellite P500-1D7

met 8gb werkgeheugen

geforce 330M (1024 mb)

Intel core i7 1.7ghz each core

Hij wil die graag ruilen voor mijn pc die meer dan 2 jaar oud (kostte dertijds 700 euro) is en dit zijn de specs:

Geforce 260GT (1024mb)

AMD phenom II x4 3.2 ghz each core

4gb werkgeheugen DDR3

En een kut scherm erbij die 19 inch is.

Is die laptop net zo goed voor gaming als de pc van mij?

Mijn pc maakt een hoop herrie een laptop lijkt me wel chill maar kan je daarmee echt gamen en die nieuwste games spelen?

Bedankt :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1
  • 128
  • Reacties 9
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  2643
  • Waardering:   55
  • Prestatiepunten:  2132
  • Dagen gewonnen:  4
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29
  • Was actief op:  Windows

Ik vind een laptop nooit echt goed voor gamen, vooral omdat je een muis nodig hebt, hij niet zo goed koelt en het op je schoot erg irritant is om te gamen. Ik zou er dus zeker voor gaan als je videokaart even goed/beter is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 55
  • 2.6k
  • 4

• Actief:  

Ik vind een laptop nooit echt goed voor gamen, vooral omdat je een muis nodig hebt, hij niet zo goed koelt en het op je schoot erg irritant is om te gamen. Ik zou er dus zeker voor gaan als je videokaart even goed/beter is.

Hmm maar ik zat eraan te denken, als ik deze op me bureau zet ziet het er direct veel netter uit.

En niet goed koelt bedoel je daarmee dat als je er bijv 8 uur mee zou gamen (niet dat ik dat doe maar soms wil me andere broertje erachter) dat hij dan niet overhit ofzo?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1
  • 128

• Actief:  

Als je 8 uur iets zwaars draait kan je wel verwachten dat hij oververhit (kan) raken. Ik zelf heb het gelukkig nog nooit gehad. Maar ik merk wel dat hij erg warm word. Vooral omdat jij zwaardere dingen kan draaien zal die denk heter worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 55
  • 2.6k
  • 4

• Actief:  

Als je 8 uur iets zwaars draait kan je wel verwachten dat hij oververhit (kan) raken. Ik zelf heb het gelukkig nog nooit gehad. Maar ik merk wel dat hij erg warm word. Vooral omdat jij zwaardere dingen kan draaien zal die denk heter worden.

En dan zet hij zichzelf niet uit of zegt hij dat hij te warm wordt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1
  • 128

• Actief:  

Nee dat gebeurt (hier) niet. (Ik heb er niet erg veel verstand van dus laat je keuze hier niet van afhangen. Wacht gewoon op iemand die er echt verstand van heeft)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 55
  • 2.6k
  • 4
Gast needenaar25

ik zou gewoon voor een desktop gaan, als je op je schoot gamed, kun je luchtgaten blokkeren, hierdoor is ook mijn laptop al eens kapot gegaan ( Asus G50 )

Met een desktop pc kun je ook schermen verwisselen, zoals grootte en dergelijke.

met een desktop kun je altijd dingen veranderen, toestenbord en muis enz.

Het kan ook wel met een laptop maar dat ziet er ook wel achterlijk uit, een externe keyboard terwijl er een op het ding zelf zit.

maarja, dit is mijn mening.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

• Bijdragen:  5712
  • Waardering:   113
  • Actief:  

Alleen ruilen als je veel LAN party's hebt ;) dat is het enige voordeel dat hij makkelijk te verplaatsen is en niet veel plek in neemt. Met een desktop pc kan je makkelijk onderdelen vervangen bij een laptop kan dit niet of is het duur en moeilijk ;)

Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 113
  • 5.7k

• Bijdragen:  5959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Ik zou m omruilen. Voor de eventuele warmte tijdens het gamen kan je notebook fan kopen voor 20 euro ofzo. Kost niet zo veel ;) Dan ben je gelijk van de warmte tijdens het gamen af. (of andere zware programma's)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 139
  • 6k
Gast needenaar25

mijn pa had ook zon notebook fan die je eronder kon doen met gevolg dat de aarde van de fan een tikkend geluid gaf op de aux uitgang. zo gauw ik de usb kabel er weer uit trok was de ruis weg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...