e. plevier Geplaatst Juli 5, 2006 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/05/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juli 5, 2006 Hallo, Ik heb een film van bijna 8 gig gedownload en wil die nu op een DVD branden. Ik heb net een nieuwe DVD rewriter die ook geschikt is voor dual-layer. Het betreft VOB-bestanden. Kan ik dit gewoon doen via Nero express. Ik heb dit geprobeerd maar ik kreeg toen een error tijdens branden, toeval? Of is dual layer alleen gechikt voor data bestanden? Wie kan me helpen ik kan die 8 Gig niet eeuwig op pc laten staan en een film op mijn pc scherm kijken vind ik niet je van het. Alvast bedankt. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Oud-beheerder Duken Geplaatst Juli 5, 2006 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25040 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: 19 uur geleden Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Juli 5, 2006 Met dual layer kan je ook gewoon images en vob bestanden branden. Dat moet dus goed gaan. Maar wat doe je precies? Brand je de DVD met alle vob files erop? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Erwin. Geplaatst Juli 5, 2006 Bijdragen: 5250 Waardering: 101 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 4, 2020 Leeftijd: 39 Delen Geplaatst Juli 5, 2006 is de dvd waarop je probeer te branden ook dual layer ? je kan wel een dual layer brander hebben maar als je 4,5 gb dvdtjes heb niet dual layer dus zal het ook niet lukken. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 101 5.3k
e. plevier Geplaatst Juli 5, 2006 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/05/06 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Juli 5, 2006 Ja, ik selecteer alle VOB, Ifo en Bup bestanden. Dus gewoon pech gehad waarschijnlijk. Ik heb het geprobeerd met nero express met de optie dvd-video bestanden. Ja de dvd was een dual-layer Na 3 pogingen toch gelukt. Bedankt voor jullie reakties. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Oud-beheerder Duken Geplaatst Juli 5, 2006 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25040 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: 19 uur geleden Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Juli 5, 2006 Super! Veel plezier Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie