robbinjerusalem Geplaatst Mei 9, 2011 Bijdragen: 330 Waardering: 4 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 12/11/09 Status: Offline Actief: Juni 3, 2014 Leeftijd: 27 Delen Geplaatst Mei 9, 2011 Algemene informatie: [table] [td]Release datum:[/td] [td]Donderdag 5 mei 2011[/td] [td]Productie land:[/td] [td]Duitsland, Oostenrijk[/td] [td]Genre:[/td] [td]Documentaire[/td] [td]Regisseur:[/td] [td]Jan Tenhaven[/td] [td]Acteurs:[/td] [td]Alfred Proksch, Gabre Gabric, Herbert Liedke, Ilse Pleuger, Jirà Soukup[/td] [/table] Verhaallijn: Documentaire waarin een vijf hoogbejaarde Europese atleten worden gevolgd die zich opmaken voor belangrijke kampioenschappen in Finland Jan Tenhaven volgt een vijftal Europese atleten die zich opmaken voor belangrijke kampioenschappen in Finland. Ze beoefenen allemaal een eigen discipline, maar één ding hebben ze gemeen: ze zijn hoogbejaard. De Oostenrijkse kunstenaar Alfred (100) traint voor het onderdeel discuswerpen. Ook de Duitse Ilse (85, kogelstoten), de Zweed Herbert (93, honderd meter), de Tsjech Jià (82, hoogspringen) en de Italiaanse journaliste Gabre (leeftijd geheim, discuswerpen) laten zich niet tegenhouden door hun leeftijd. We volgen de atleten bij hun trainingen, hun dagelijkse bezigheden in en rond het huis en zien hen presteren tijdens die langverwachte wedstrijd. bron Film1 Trailers & screenshots Links naar de NZB / Torrent of download zijn hier niet te vinden. Zie onze huisregels. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 4 330 1
Rikkert. Geplaatst Mei 9, 2011 Bijdragen: 5261 Waardering: 503 Prestatiepunten: 466 Dagen gewonnen: 10 Lid sinds: 10/24/09 Status: Offline Actief: Oktober 15, 2022 Leeftijd: 28 Delen Geplaatst Mei 9, 2011 Mooi topic! Grappige film lijkt me Ik ga hem niet kijken. Ook hier weer: Je titel klopt niet er staat 2010 in er komt pas 2011 uit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 503 5.3k 10
robbinjerusalem Geplaatst Mei 9, 2011 Bijdragen: 330 Waardering: 4 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 12/11/09 Status: Offline Actief: Juni 3, 2014 Leeftijd: 27 Auteur Delen Geplaatst Mei 9, 2011 Mooi topic! Grappige film lijkt me Ik ga hem niet kijken. Ook hier weer: Je titel klopt niet er staat 2010 in er komt pas 2011 uit Ook hier weer, hij is in andere landen al in 2010 uitgekomen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 4 330 1
Rikkert. Geplaatst Mei 9, 2011 Bijdragen: 5261 Waardering: 503 Prestatiepunten: 466 Dagen gewonnen: 10 Lid sinds: 10/24/09 Status: Offline Actief: Oktober 15, 2022 Leeftijd: 28 Delen Geplaatst Mei 9, 2011 Oh haha wist ik niet Dan klopt het ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 503 5.3k 10
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.