Gast NewbieComp Geplaatst Juli 4, 2006 Delen Geplaatst Juli 4, 2006 Zou iemand mij kunnen vertelen hoe ik screenshots kan maken, van bijv. mijn firewall en utorrent instelingen. Het zou kunnen helpen, omdat jullie misschien die ene, voor mij onzichtbare foutje kunnen vinden, zodat ik eens geen NAT fout krijg. Alvast bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Dusszz Geplaatst Juli 4, 2006 Delen Geplaatst Juli 4, 2006 gewoon op de knop Prt Scr (print screen) op je toetsenbord drukken, dan naar paint gaan en daar vervolgens op plakken klikken en voila een screenshot Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast NewbieComp Geplaatst Juli 5, 2006 Delen Geplaatst Juli 5, 2006 Wow, thanks voor je hulp, het werkt ;D Slotje maar Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Dusszz Geplaatst Juli 5, 2006 Delen Geplaatst Juli 5, 2006 Dat is mooi idd deze gaat dicht Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie