Dude22 Geplaatst Mei 5, 2011 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/05/11 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Mei 5, 2011 Hallo ik ben net nieuw op dit forum. Ik heb geen idee waar ik dit topic moet plaatsen op dit forum dus probeer ik het hier maar. Ik ben op het moment tijdelijk coordinator voor een japanse tvzender. En ik moet een enquette met vragen doorsturen naar 100 mensen in nederland Deze wordt over 50 landen verstuurd en ik moet ervoor zorgen dat mensen in Nederland hem invullen. Willen jullie deze ook invullen? Hier is de link https://for-net.tv/open/?key=98bb9653887202575e800c83377c23e7 Voor mensen die deze post niet vertrouwen deze link is compleet veilig heb hem zelf als eerste ingevuld. Dit is ook niet bedoeld als spam ik doe dit voor een vriendin van mij die in japan woont die niemand kon vinden in nederland omdat haar collega's hier het te druk hebben met andere zaken. En ze heeft echt 100 mensen nodig. Je hoefd geen persoonlijke gegevens of wat dan ook in te vullen alleen maar antwoord geven op de vragen en klaar. Owja het engels is best belabberd maar het is te doen. Voor de gene die hem invullen alvast dankje wel. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Markey54 Geplaatst Mei 6, 2011 Bijdragen: 1663 Waardering: 26 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/05/09 Status: Offline Actief: Oktober 24, 2014 Leeftijd: 29 Delen Geplaatst Mei 6, 2011 Ik heb hem even voor je ingevuld. Die vragen gaan echt nergens over Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 26 1.7k
robbinjerusalem Geplaatst Mei 6, 2011 Bijdragen: 330 Waardering: 4 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 12/11/09 Status: Offline Actief: Juni 3, 2014 Leeftijd: 27 Delen Geplaatst Mei 6, 2011 Ik heb het ook even ingevuld, en inderdaad de vragen gaan nergens over Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 4 330 1
Dude22 Geplaatst Mei 6, 2011 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/05/11 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Mei 6, 2011 Haha ja ik weet het ze zijn erg vreemd. De show is ook bedoeld om de aandacht een beetje af te leiden van de tsunami met wat humor. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie