anoniemaccount4457 Geplaatst Mei 5, 2011 Bijdragen: 299 Waardering: 0 Prestatiepunten: 348 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/14/09 Status: Offline Actief: Oktober 12, 2022 Delen Geplaatst Mei 5, 2011 hey, ik heb gisteren wow gedownload, daarna the burning crusade en daarna the lich king. nu wil ik graag in de private server molten-wow.com gaan spelen. maar als ik het spel op start zegt hij: "Launcher requires write permission to the World Of Warcraft Registry key to successfully locate and run the game. Please enable write access to the Registry key using an administrator account." ik zit in een administrator account en rechtermuisknop 'als administrator uitvoeren' helpt ook niet. ik blijf die melding krijgen. Nu heb ik ergens gelezen dat ik dan in de WoW-folder niet de 'launcher' moet starten maar de 'WoW.exe'. Als ik dat doe krijg ik de melding in de knipselbijlage . als ik die melding weer ga googelen zeggen ze dat ik de repair tool moet gebruiken. Als ik dat doe krijg ik weer de melding: "unable to repair wow. please reinstall the game" (of zoiets). als ik dat weer ga googelen zeggen ze dat ik de WTF, CACHE en de INTERFACE folders even moet verwijderen/verplaatsen en dan zou de repair tool het wel doen. Dit werkt dus niet. de ene melding na de andere googelen en ik zou het nu niet meer weten..... iemand die mij kan helpen? ik heb wel eerder WoW in een private server gespeeld en toen heette die map in de data folder "enGB", en nu heet het "enUS". misschien dat dat problemen veroorzaakt?? alvast bedankt, mvg Rowinesli [verwijderd door de beheerder] Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 299
SwedishHouseMafia Geplaatst Juli 10, 2011 Bijdragen: 64 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/18/11 Status: Offline Actief: Februari 29, 2012 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Juli 10, 2011 wie speeld er hier op de HAV0K server ???????????? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 64
SwedishHouseMafia Geplaatst Juli 10, 2011 Bijdragen: 64 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/18/11 Status: Offline Actief: Februari 29, 2012 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Juli 10, 2011 hallo duken, ik wil graag Molten wow private server gaan doen, maar kan iemand mij hierbij helpen ? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 64
Netski-Shots Geplaatst Augustus 28, 2011 Bijdragen: 16 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/26/11 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Augustus 28, 2011 zijn er servers al met cat?? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 16
Netski-Shots Geplaatst September 23, 2011 Bijdragen: 16 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/26/11 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst September 23, 2011 hallo duken, ik ben opzoek naar een goede cataclysm blizzlike private sever 1x rated, iemand een idee? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 16
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie