Gast Geplaatst Mei 5, 2011 Delen Geplaatst Mei 5, 2011 Gisteren voor de 2e maal spotnet geinstalleerd, en toen lukte het om in te loggen met mijn [A]home emailadres en de ziggo newsserver. Gisteravond wilde ik weer inloggen en ja hoor ik kwam er niet in. Ik kreeg net als bij mijn eerdere installatie van spotnet de melding. Kan geen verbing met de server maken: er is een timeout opgetreden. Ik heb al van alles gedaan, wat hier op het forum staat, server.xml aangepast. andere server, het werkt allemaal niet, of een timeout of geen autorisatie. Ook een herinstallatie levert niet het gewenste resultaat op. Dus wie heeft voor mij de oplossing om spotnet weer aan het werk te krijgen en te houden? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Yu123 Geplaatst Mei 5, 2011 Bijdragen: 45 Waardering: 5 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/06/11 Status: Offline Actief: April 28, 2016 Delen Geplaatst Mei 5, 2011 Gebruik met het [A]home.nl e-mailadres de server "news.home.nl". Dit staat namelijk op: https://www.ziggo.nl/producten/internet/extra-diensten/nieuwsservice/ Er mogen maximaal 4 verbindingen met deze server gebruikt worden. Verdeel deze lijnen in spotnet (bijv. via servers.xml, zie o.a FAQ op spot-net.nl) Als er ook via Spotnet gedownload word: Headers 1, Downloads 2, Uploads 1 Als een ander programma dezelfde server gebruikt de programma's één voor één gebruiken of het aantal verbindingen verdelen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 5 45
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie