PCgamer Geplaatst Mei 3, 2011 Bijdragen: 811 Waardering: 8 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/30/09 Status: Offline Actief: Februari 4, 2016 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Mei 3, 2011 Goedemorgen, Ik heb de film the way back gedownload op TPB het is de 1080P versie, Hier zit NL en Engelse ondertiteling bij die je afzonderlijk uit en aan kan zetten maar als de film wil gaan kijken en ik zet de NL ondertiteling aan dan speel de Engelse ondertiteling door de NL subs heen. Ik heb het idee de dat Engelse subs zijn ingebakken. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 8 811
Gast Convertjosh Geplaatst Mei 3, 2011 Delen Geplaatst Mei 3, 2011 Als ze echt zijn ingebakken heb je een probleem.Kan je mij media info geven in tekst. Media info kan je hier downloaden http://sourceforge.net/projects/mediainfo/ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
PCgamer Geplaatst Mei 3, 2011 Bijdragen: 811 Waardering: 8 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/30/09 Status: Offline Actief: Februari 4, 2016 Leeftijd: 31 Auteur Delen Geplaatst Mei 3, 2011 The.Way.Back.2010.1080p.MKV.x264.AC3.DTS.NLSubs-DMT Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 8 811
Gast Convertjosh Geplaatst Mei 4, 2011 Delen Geplaatst Mei 4, 2011 Ik bedoel echt de media info met die link die ik je gaf voor het progje. Dan kan ik zien wat er allemaal los in die mkv staat. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie