sticks Geplaatst Mei 3, 2011 Bijdragen: 12 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/01/11 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Mei 3, 2011 h.bin stond in de root...,maar toch nog maar eens het hele lijstje afgewerkt,......maar helaas nog steeds hetzelfde resultaat,.......hij crashed....en blijft vervolgens op 5.03 staan...???? Maar goed,..... een verheugende mededeling,.......ik heb mezelf inbedwang kunnen houden en heb de aansteker en benzine niet gebruikt,.....in plaats daarvan ben ik vanavond naar een ombouwservice gegaan,......en heeft het voor 20 euries gefixed... bij deze wil ik je in ieder geval onwijs bedanken voor je geduld en je inzet... O0 toppie, thanks a lot!! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 12
IfElse Geplaatst Mei 3, 2011 Bijdragen: 2643 Waardering: 55 Prestatiepunten: 2134 Dagen gewonnen: 4 Lid sinds: 08/17/10 Status: Offline Actief: Dinsdag om 20:46 Leeftijd: 29 Was actief op: Windows Delen Geplaatst Mei 3, 2011 Je had die 20 euro's makkelijk kunnen besparen. (Ombouwen is een goede manier om geld te maken, het is erg makkelijk) Iig, veel plezier met je PSP en ik hoop dat hij jou de nieuwste firmware heeft gegeven. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 55 2.6k 4
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie