guilpje Geplaatst Mei 1, 2011 Bijdragen: 389 Waardering: 5 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/13/11 Status: Offline Actief: November 10, 2020 Leeftijd: 28 Delen Geplaatst Mei 1, 2011 hallo, Ik zoek een ISO bestand voor my pokemon ranch, ik heb op The Pirate Bay gezocht maar daar is het voor WIIware en is maar 20 MB groot. als iemand een site weet laat het mij weten. MVG guilpje Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 5 389
Zombymario Geplaatst Mei 1, 2011 Bijdragen: 6680 Waardering: 258 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/18/09 Status: Offline Actief: Augustus 5, 2017 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Mei 1, 2011 My Pokemon Ranch is alleen voor Wiiware (dus een .wad-bestand). Je kan het .wad-bestand installeren als je een softmod hebt. Dan kan je WAD Manager gebruiken om het .wad-bestand op je Wii te installeren. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 258 6.7k
guilpje Geplaatst Mei 1, 2011 Bijdragen: 389 Waardering: 5 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/13/11 Status: Offline Actief: November 10, 2020 Leeftijd: 28 Auteur Delen Geplaatst Mei 1, 2011 moet ik dat dan downloaden met punten of is dat gratis zonder punten? (staat op die soft mod tutorial ook waar je wad manager moet installeren en plaatsen??) op mijn topic van mijn WII staat volgende vraag : ik heb een emulator gedownload om de spellen even te testen maar die emulator gaat super traag en heb ik lelijk beeld(allemaal strepen op mijn scherm) , nu is mijn vraag zal dat ook op mijn gesoftmodde WII zijn?? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 5 389
Zombymario Geplaatst Mei 1, 2011 Bijdragen: 6680 Waardering: 258 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/18/09 Status: Offline Actief: Augustus 5, 2017 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Mei 1, 2011 moet ik dat dan downloaden met punten of is dat gratis zonder punten? (staat op die soft mod tutorial ook waar je wad manager moet installeren en plaatsen??) op mijn topic van mijn WII staat volgende vraag : ik heb een emulator gedownload om de spellen even te testen maar die emulator gaat super traag en heb ik lelijk beeld(allemaal strepen op mijn scherm) , nu is mijn vraag zal dat ook op mijn gesoftmodde WII zijn?? Dat .wad-bestand is het spel zelf. Dus met WAD Manager installeer je gewoon het spel op je Wii (dus net als op de computer, en ja het is gratis). Hier staat een handleiding hoe je WAD Manager op je SD-kaart moet zetten: http://wiidownload.nl/wad-manager En een emulator is heel anders dan een Wii zelf. Een emulator, emuleert de Wii zelf, dus dat is altijd veel slomer en zwaarder dan als je een spel op de Wii zelf speelt. Overigens kan het ook nog aan je PC zelf liggen of een emulator sloom is of niet. Maar over het algemeen is een emulator van de Wii niet sneller dan de Wii zelf. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 258 6.7k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie