jelmer11 Geplaatst April 25, 2011 Bijdragen: 628 Waardering: 35 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/17/10 Status: Offline Actief: Mei 31, 2018 Delen Geplaatst April 25, 2011 Ik kon op duken nog niet echt iets vinden als een Koninginnedag-topic. Daarom heb ik er nu één gemaakt. De bedoeling is om tips te plaatsen hoe je zo veel mogelijk geld kan verdienen met de vrijmarkt. Hier vast 2: 1. Muntwerpen Benodigdheden: Een diepe emmer. Kleingeld Een glas (echt van glas niet van plastic) water Wat moet je doen?: Vul de emmer met water en zet het glas er in. Zet er een bordje bij en/of vraag en mensen of ze willen proberen om geld in het glas te gooien. Als het lukt krijgen ze het dubbele terug van wat ze hebben ingezet. Als het niet lukt is het geld van jouw. Jij zal vaak het geld krijgen want het muntje in het water komt maakt het vaak een afwijking en valt het dus naast het glas. Probeer maar eens! 2. Sinaasappel in water. Benodigdheden: Een emmer Een sinaasappel Water Kleingeld Wat moet je doen: Vul de emmer met water en leg er een sinaasappel in. De sinaasappel blijft drijven. Zet er een bordje bij en/of vraag en mensen of ze willen proberen om geld op de sinaasappel te leggen zonder dat het er af valt. Als het lukt krijgen ze het dubbele terug van wat ze hebben ingezet. Als het niet lukt is het geld van jouw. Jij zal vaak het geld krijgen want de sinaasappel draait bijna altijd als je er een muntje op legt. Probeer maar eens! Dit zijn 2 voorbeelden. Je kan natuurlijk ook verkooptips neerzetten of discuteren over hoeveel je bijvoorbeeld voor een tweedehands jas zou moeten vragen. Als er weinig animo voor dit topic is sluit ik hem weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 35 628
Oud-beheerder Duken Geplaatst April 25, 2011 Bijdragen: 26218 Waardering: 2934 Prestatiepunten: 25053 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Maart 27 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst April 25, 2011 Zoiezo wel een leuk topic. Een algemeen Koninginnedag topic met de ervaring, ideeën en wat men een beetje gaat uitspoken. Bovenstaande spellen (vooral muntwerpen) zijn typische dingen waar ik makkelijk geld in drop. Vind het altijd leuk van die kleine gokjes. Maar ik ga zelf niet staan op de markt. Vorig jaar met een dikke boot door het centrum van A'dam gevaren. Wat een wereld ervaring was dat, zal t nooit meer vergeten. Dit jaar met mijn hoog zwanger vriendin door Hoorn slenteren en wellicht wat leuks kopen op de markt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Thijs. Geplaatst April 25, 2011 Bijdragen: 1905 Waardering: 49 Prestatiepunten: 347 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/23/11 Status: Offline Actief: Februari 9, 2023 Leeftijd: 28 Delen Geplaatst April 25, 2011 Leuk topic, vroegah stond ik altijd op de markt, nu loop ik er liever overheen:P Die muntgooien is wel goed . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 49 1.9k
jelmer11 Geplaatst April 27, 2011 Bijdragen: 628 Waardering: 35 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/17/10 Status: Offline Actief: Mei 31, 2018 Auteur Delen Geplaatst April 27, 2011 Fijn dat wat mensen geïnteresseerd zijn in dit topic. Alleen hoop ik dat er nog wat reacties komen met trucjes hoe je makkelijk geld kan verdienen, zoals de 2 voorbeelden die ik gaf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 35 628
Rikkert. Geplaatst April 27, 2011 Bijdragen: 5261 Waardering: 503 Prestatiepunten: 466 Dagen gewonnen: 10 Lid sinds: 10/24/09 Status: Offline Actief: Oktober 15, 2022 Leeftijd: 28 Delen Geplaatst April 27, 2011 Leuk topic. Ik stond gewoon altijd bij ons op de oprit was zooi te verkopen Wij wonen naast de stad dus komen best veel mensen langs. En heb altijd gewoon nog zo'n €100 opgehaald Ik heb een tip:Gewoon je rotzooi verkopen op de makrt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 503 5.3k 10
C.K7 Geplaatst April 27, 2011 Bijdragen: 473 Waardering: 3 Prestatiepunten: 307 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/01/08 Status: Offline Actief: Oktober 22, 2022 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst April 27, 2011 Laat mensen eieren op je gooien volgens mijn vriend verdiend dat best wel goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 3 473
IfElse Geplaatst April 27, 2011 Bijdragen: 2643 Waardering: 55 Prestatiepunten: 2135 Dagen gewonnen: 4 Lid sinds: 08/17/10 Status: Offline Actief: Maart 18 Leeftijd: 29 Was actief op: Windows Delen Geplaatst April 27, 2011 Laat mensen eieren op je gooien volgens mijn vriend verdiend dat best wel goed. Dat is best wel goor na een tijdje Ik had ook nog een simpel trucje, kan hem alleen ff niet meer op youtube en google vinden -.- Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 55 2.6k 4
jelmer11 Geplaatst April 27, 2011 Bijdragen: 628 Waardering: 35 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/17/10 Status: Offline Actief: Mei 31, 2018 Auteur Delen Geplaatst April 27, 2011 Laat mensen eieren op je gooien volgens mijn vriend verdiend dat best wel goed. Dat is best wel goor na een tijdje Ik had ook nog een simpel trucje, kan hem alleen ff niet meer op youtube en google vinden -.- Weet je nog wel wat het was? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 35 628
IfElse Geplaatst April 27, 2011 Bijdragen: 2643 Waardering: 55 Prestatiepunten: 2135 Dagen gewonnen: 4 Lid sinds: 08/17/10 Status: Offline Actief: Maart 18 Leeftijd: 29 Was actief op: Windows Delen Geplaatst April 27, 2011 Laat mensen eieren op je gooien volgens mijn vriend verdiend dat best wel goed. Dat is best wel goor na een tijdje Ik had ook nog een simpel trucje, kan hem alleen ff niet meer op youtube en google vinden -.- Weet je nog wel wat het was? Een munt laten verdwijnen met bijv. een theedoek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 55 2.6k 4
jelmer11 Geplaatst April 27, 2011 Bijdragen: 628 Waardering: 35 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/17/10 Status: Offline Actief: Mei 31, 2018 Auteur Delen Geplaatst April 27, 2011 Kan je iets meer uitleg geven? Ik snap het niet helemaal? Je vraagt iemand gewoon om een munt en laat die verdwijnen en dat zijn ze hem kwijt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 35 628
IfElse Geplaatst April 27, 2011 Bijdragen: 2643 Waardering: 55 Prestatiepunten: 2135 Dagen gewonnen: 4 Lid sinds: 08/17/10 Status: Offline Actief: Maart 18 Leeftijd: 29 Was actief op: Windows Delen Geplaatst April 27, 2011 Kan je iets meer uitleg geven? Ik snap het niet helemaal? Je vraagt iemand gewoon om een munt en laat die verdwijnen en dat zijn ze hem kwijt? Ik kan het zelf niet uitleggen. Ik was al opzoek op google maar kon het niet vinden. Je zegt gewoon dat je een munt laat verdwijnen met een theedoek bijv. En als je hem kan laten verdwijnen is hij voor jou. Je zet de munt dan op de theedoek, je doet wat vage vouw bewegingen en als je het goed doet komt de munt uiteindelijk onopgemerkt onder de theedoek gewoon uitgerold/gevouwen. Het is erg makkelijk alleen niet uit te leggen als je het niet vaak gedaan hebt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 55 2.6k 4
Rikkert. Geplaatst April 27, 2011 Bijdragen: 5261 Waardering: 503 Prestatiepunten: 466 Dagen gewonnen: 10 Lid sinds: 10/24/09 Status: Offline Actief: Oktober 15, 2022 Leeftijd: 28 Delen Geplaatst April 27, 2011 Die ken ik ja! Alleen weet ook niet meer hoe die moet Je moest iets heel vaags doen met het doekje ja, je moest iets vouwen, heel bepaald neerleggen enzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 503 5.3k 10
jelmer11 Geplaatst April 27, 2011 Bijdragen: 628 Waardering: 35 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/17/10 Status: Offline Actief: Mei 31, 2018 Auteur Delen Geplaatst April 27, 2011 Kan je iets meer uitleg geven? Ik snap het niet helemaal? Je vraagt iemand gewoon om een munt en laat die verdwijnen en dat zijn ze hem kwijt? Ik kan het zelf niet uitleggen. Ik was al opzoek op google maar kon het niet vinden. Je zegt gewoon dat je een munt laat verdwijnen met een theedoek bijv. En als je hem kan laten verdwijnen is hij voor jou. Je zet de munt dan op de theedoek, je doet wat vage vouw bewegingen en als je het goed doet komt de munt uiteindelijk onopgemerkt onder de theedoek gewoon uitgerold/gevouwen. Het is erg makkelijk alleen niet uit te leggen als je het niet vaak gedaan hebt Die ken ik ja! Alleen weet ook niet meer hoe die moet Je moest iets heel vaags doen met het doekje ja, je moest iets vouwen, heel bepaald neerleggen enzo. Als jullie het filmje toch nog vinden kan je het dan posten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 35 628
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.