Gast john.b Geplaatst Juli 1, 2006 Delen Geplaatst Juli 1, 2006 hoi de balk in ie is weg bij me pa mijn vraag is hoe kan ik die terughalen zodat huj weer gewoon een adress in kan typen...en ik heb wel eens gehoord dat je ergens iets kan plaatsen en dat iemand met een code??????het daar weer vandaan kan halen<een soort postvak>zoja waar kan ik dat vinden Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
evissu Geplaatst Juli 2, 2006 Bijdragen: 53 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/11/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Juli 2, 2006 Je moet gewoon ff bij IE ergens boven bijv. naast "help" met de rechtermuisknop klikken. En dan ff "adresbalk" aanklikken. Als het goed is moet het zo lukken Succes. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 53
Gast Dusszz Geplaatst Juli 2, 2006 Delen Geplaatst Juli 2, 2006 rechtermuisknop boven aan in IE en dan op Adressenbalk klikken, en voila je hebt hem weer terug Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie