Spring naar bijdragen

[wii] Wiiware games

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  136
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  

ik ben in het bezit van een wii die software matig aangepast is. nu zet ik de spellen altijd via wii backup manager op de harde schijf en dat gaat altijd prima. maar nu vond ik een paar wiiware spellen die ik erg leuk vond. toen ik het had gedownload bleek het formaat een wad. formaat te zijn. en die kan ik niet met wii backup manager op de harde schijf zetten. weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 136
  • Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  6680
  • Waardering:   258
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Die .wad-bestanden moet je op je Wii installeren met WAD Manager: http://filetrip.net/file.php?id=11391

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 258
  • 6.7k

• Bijdragen:  136
  • Waardering:   0
  • Actief:  

maar hoe werkt dat dan??? moet je die wad manager op de harde schijf zetten of op je computer.. en is er dan geen kans dat je wii er helemaal mee stopt ofzo??

ik ben altijd wat voorzichtig met die nieuwe programma'tjes op de wii zetten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 136

• Bijdragen:  6680
  • Waardering:   258
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Download WAD Maneger. Pak het uit met Winrar en dan moet je WAD-Manager_v1.7.dol hernoemen naar: boot.dol. Daarna, maak in het apps mapje van je SD-kaart een mapje genaamt WAD Manager. Zet in dit mapje boot.dol. Ga nu naar de root (dus het begin) van je SD-kaart en maak daar een mapje genaamd WAD. In dit WAD-mapje zet je alle WiiWare-spellen die je wilt installeren op je Wii.

en is er dan geen kans dat je wii er helemaal mee stopt ofzo??

Er kan een kans bestaan dat je Wii kapot kan gaan als je verkeerde, foute of beschadigde WAD-bestanden op je Wii installeert. Zelf komt het heel weinig voor dat een WiiWare spel je Wii kapot maakt (ik heb zelf heel veel WiiWare spellen op me Wii geïnstalleerd via WAD Manager), maar de kans is er wel alleen heel klein  ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 258
  • 6.7k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  5 leden zijn actief

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...