Simon Geplaatst Juli 1, 2006 Bijdragen: 13 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/24/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juli 1, 2006 Ik download de laatste tijd best veel series, dus torrent bestanden met rond de 20 film bestanden. Alleen is het zo, dat als ik ze gedownload heb, (1 voor 1 of allemaal tegelijk) ik vaak 1 aflevering, of nu allemaal niet af kan spelen. Er komt dan geen miniatuur weergave, terwijl dat wel bij de andere is, en als ik m'n muis erop hou zie ik ook niet hoe lang hij duurt. Ik download met bitlord, en die geeft elke keer aan dat ze gewoon klaar zijn. Wel is het zo dat als ik de de prioriteit van de afleveringen op uitgezet zet en dan weer op normaal, ze opeens maar 98,9% ofzo zijn, maar ook dan tot 100% laten gaan helpt niet. Verder heb ik ook de computer opnieuw opgestart, bitlord uitgezet, maar het hielp allemaal niet. Daarna heb ik GSpot gedownload, en 1 aflevering laten scannen, en die geeft aan dat er een audio codec mist, die hij niet kan vinden, maar volgens mij is dat het niet. Ik heb de afleveringen proberen af te spelen met BSplayer, (oude versie), windows media player 10 met goede video codec, en de nieuwste DivX player. Weet iemand hier de oplossing voor? Anders heeft het voor mij geen zin meer om series te downloaden.. Oja nog 1 ding vergeten: Als ik een aflevering die het niet doet met internet explorer open, en die het vervolgens met WMP opent, krijg ik de volgende error, misschien nog handig om te weten.. :-\ "this can occur when another program or operating system comonent encounters a problem but does not communicate the nature of the problem to the player" Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 13
Oud-beheerder Duken Geplaatst Juli 1, 2006 Bijdragen: 26218 Waardering: 2932 Prestatiepunten: 25015 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Woensdag om 20:20 Was actief op: Android Oud-beheerder Delen Geplaatst Juli 1, 2006 Wat voor type bestanden zijn het precies? Kan je ze wel afspelen met VLC player? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Simon Geplaatst Juli 1, 2006 Bijdragen: 13 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/24/06 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Juli 1, 2006 Zojuist VLC player gedownload, en hij speelt ze af Ik snap nu nog steeds niet waarom WMP en BS player het niet lukte bij sommige en sommige niet, maar dat maakt verder niet uit, bedankt, deze kan dicht Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 13
Oud-beheerder Duken Geplaatst Juli 3, 2006 Bijdragen: 26218 Waardering: 2932 Prestatiepunten: 25015 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Woensdag om 20:20 Was actief op: Android Oud-beheerder Delen Geplaatst Juli 3, 2006 ach ja, dat blijft idd gek. Maar kijkse! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie