bambi1515 Geplaatst April 16, 2011 Bijdragen: 536 Waardering: 19 Prestatiepunten: 691 Dagen gewonnen: 4 Lid sinds: 11/04/06 Status: Offline Actief: November 1 Was actief op: Windows Delen Geplaatst April 16, 2011 hoi mensen, sinds kort heb ik een upc abonnement met 60 mb. Die moet over 1 pc en 1 laptop worden verdeeld. Met de pc doen we bedraad internet en met de laptop doen we draadloos internet met een dongel(usb adapter wireless 300 N van het merk icidu. )Downloaden gebeurt alleen maar met de laptop. Het gekke is dat met downloaden de eerste half uur erg snel gaat (gemiddeld 3,5 mb/s). daarna daalt de snelheid slechts naar ongeveer 50kb/s gedurende de hele tijd. Bij speedtest.net is de snelheid van de pc met bedraad constant(ongeveer 56 MB). Ik zou ook met bedraad internet kunnen met mijn laptop,probleem is dat de cat 5 e kabel niet werkt op mijn laptop van 6 jaar oud. zodoende ben ik aangewezen op draadloos internet op mijn laptop. De vraag is nu wat is er aan de hand met de downloadsnelheid utorrent op mijn laptop? voorheen was er geen probleem met de kpn draadloos internet router/modem. moet ik soms de dongel opnieuw installeren? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 19 536 4
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie