Spring naar bijdragen

Jtag xbox360 homefront update omzeilen

Gast Vlutje

Aanbevolen reactie

Gast depyromaan

Ik heb een jtag xbox360, en speel m'n spellen dus vanaf een externe hdd, nu heb ik tot nu toe(sinds ik 3 mnd geleden m'n xbox liet jtaggen) geen problemen gehad met spellen, maar nu geeft mijn xbox aan bij nieuwe spellen(homefront, crysis 2, dragon age 2) dat de xbox geupdate moet worden, maar dat kan dus niet omdat het een jtag is. Nu las ik op verschillende fora (allemaal engels) dat ik een update moet uitvoeren, of dat ik Dash launch 2.xx moet installeren, maar ik weet niet welke versie ik moet hebben(heb hem namelijk laten jtaggen). Heeft iemand een idee hoe ik dit moet aanpakken en wat ik precies nodig heb?

bvd

Niels

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  1626
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Ik denk dat je best die fora's van Xboxscene raadpleegt. 100% zeker dat ze daar het juiste antwoord hebben.

En mocht je engels niet goed zijn: google translate  ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 1.6k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  5 leden zijn actief

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...