Spring naar bijdragen

gaming pc

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  10
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Wat is uw budget? Max 600 euro

Wat is het einddoel van uw pc? Gamen(spellen zoals cod black ops minimaal op low als het kan)

Heeft u verder specifieke eisen? Hij moet stil zijn

Wilt u uw pc laten assembleren of zelf in elkaar zetten? Ik koop hem bij onze computer reparateur want dan weet hij hoe hij in elkaar zit

Randapparatuur

Wilt u nog overige randapparatuur erbij hebben? nee ik heb alles

Overige vragen

Maakt u gebruik van draadloos netwerk? Ja

Gaat u overclocken? Nee

Wilt u een m-ATX of ATX systeem?maakt niet uit

Indien in het bezit van een monitor, welke resolutie heeft de monitor? Dat weetik niet helemaal ik weet wel dat hij19 inch is

Alvast bedankt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 10
  • Reacties 6
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=37025.msg209463#msg209463

Daar is niks meer van terecht gekomen?

De resolutie van je monitor is erg makkelijk te vinden: wat is de hoogste waarde die je in kunt stellen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 228
  • 500

Nee sorry want aangezien ik niet 18 ben kan ik het zelf niet bestellen en van mijn ouders mocht opeens niet meer

Maar deze keer doe ik het wel want mijn computer is gecrashd hij zegt dan

This file is damadged or cannot find id

C:/windows/system32

En anders kost repareren 200 a 300 euro en dan kan ik beter wat geld bijleggen en dan kan ik weer wat jaartjes verder

Groeten, david aka dragydof

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 10

• Actief:  

Al geprobeerd te formatteren en opnieuw op te bouwen? Dat werkt waarschijnlijk een stuk beter. 200 euro is nogal overdreven voor dat klusje en als hij denkt dat 'ie meer moet doen dan dat, weet hij meer dan ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 228
  • 500

ja daar heb ik aan gedacht maar ik heb niet heel veel computer kennis en dus doe ik het zelf liever niet

en ik dacht aal een paar maanden om toch een nieuwe computer te kopen en dit was het goede moment en ik weet dat het nu wel van me ouders mag en ik kan op mijn computer niet tot nawelijk gamen

groeten david aka dragydof

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 10

• Actief:  

Besef je dan wel, even grof gezegd, dat het defect aan jou ligt, niet aan de pc. Alles wat op die oude kon gebeuren, kan je op een nieuwe ook nog steeds overkomen. Als die man waar jij je vertrouwen legt dan 200 euro rekent voor een herinstallatie, ben je straks een stuk duurder uit dan alleen die nieuwe pc. Het verstandigst is het opbouwen van kennis of iemand in je omgeving vinden die wel verstand heeft van zulke kleine onderhoudsdingetjes, want van iemand die zulke bedragen rekent voor zo'n service wil je niet afhankelijk zijn. Ik denk dat ik dat ook al eerder heb gezegd in je vorige topic.

Even ter vergelijking: ikzelf heb laatst bijna 150 euro incl. BTW (ja, eigen bedrijf) gerekend voor het opnieuw opbouwen van een pc, maar dat was inclusief praktisch alles. Er moest geback-upt worden (foto's, video's, bestanden, etc. Kortom: veel), geformatteerd, XP opnieuw geïnstalleerd, drivers erop, alle Service-Packs opnieuw gedownload en geïnstalleerd, gevolgd door 140 updates (zowel automatisch als handmatig), alle nodige programmatuur weer worden geïnstalleerd, maar ook extra software die erop stond voor de format, al die programma's weer ingericht en uiteindelijk de data weer op de juiste plek teruggezet. Om maar niet te spreken van het instellen van het mail-account, want dat was een uren durende ramp. Uiteindelijk ben ik 15 uur bezig geweest, maar heb 10 uur gefactureerd (=> 150 euro) en nog maar een korting van de helft gegeven. Dat laatste had ik waarschijnlijk niet moeten doen, maar zo zie je maar 'ns hoe lang het kan duren.

Nu denk je waarschijnlijk iets in de trant van "goh, dan is 200 of 300 euro zo gek nog niet voor iemand die ervan moet leven". Wel dus. Bij jou hoeft niet zoveel te worden gedaan als bij die klant van mij. Formatteren, het besturingssysteem er opnieuw opzetten, de drivers, evt. Service Pack('s) en updates zijn voldoende. De rest moet je meestal zelf regelen. Ik neem aan dat hij niet alle games voor jou er opnieuw op gaat zetten. Dat is geen klus van 15 uur, eerder een uurtje of 3. Laat 'ie 35 euro per uur rekenen, incl. BTW. Dat is redelijk veel in deze sector en meer dan twee keer zoveel als ik uiteindelijk reken. Dan ben je net iets meer dan 100 euro kwijt, hooguit 150. Maar het dubbele? Dat is absurd.

Kortom: vind iemand anders of leer zelf hoe je een systeem opnieuw opbouwt, want dat is één van de makkelijkst op te lossen manco's die je aan je pc kunt hebben. Je houdt daarmee aardig wat geld in je zak. Niet alleen nu, maar ook later als het nogmaals moet gebeuren.

Ik zeg overigens niet dat je niet aan een nieuwe pc toe bent. Als je problemen hebt met de prestaties in-game, zou het kunnen liggen aan het feit dat de hardware flink verouderd is. Let op: zou kunnen. Het kan ook zijn dat je 'm met het binnenkrijgen van virussen, spy-ware, adware, (veel) nutteloze of niet gebruikte bestanden of door slecht onderhoud traag hebt gemaakt. Reden te meer om eerst opnieuw op te bouwen voordat je een beslissing neemt over een nieuw systeem.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 228
  • 500

ja dat is waar maar ik wou hem ook kopen omdat mijn hardware verouderd is en ik kan er nauwelijks op gamen kan cod 4 nauwelijks spelen en ik weet dat ik mijn computer kan laten maken kaar het ging mij ook meerendeels om het feit dat ik niet tot nauwelijks kan gamen

ik heb het er wel nog even over met mijn ouder en dan maak ik wel een nieuw topic als ik toch een nieuwe ga kopen

Groeten, david aka dragydof

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 10

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Aanbevolen nieuws

• Recent nieuwsbericht

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

Eater

Geplaatst

Flow De kat is van nature een solitair dier, maar wanneer zijn thuis wordt verwoest door een verwoestende overstroming, zoekt hij toevlucht op een boot vol diverse diersoorten. In deze ongekende situatie moet hij zijn eenzame aard opzijzetten en samenwerken met zijn nieuwe metgezellen, ondanks hun onderlinge verschillen. Op de boot ontmoeten we een kleurrijke verzameling van dieren, elk met hun eigen unieke eigenschappen en achtergronden. De kat, aanvankelijk terughoudend, ontdekt al snel dat samenwerking essentieel is voor overleving. Terwijl ze samen obstakels overwinnen en uitdagingen aangaan, ontstaat er een onverwachte band tussen de verschillende soorten. Deze reis leert de kat niet alleen de waarde van vriendschap en saamhorigheid, maar ook dat diversiteit een kracht kan zijn in moeilijke tijden. Samen ontwikkelen ze strategieën om hun nieuwe omgeving te verkennen en te overleven, wat hen dwingt om hun vooroordelen en angsten te overwinnen. Dit verhaal belicht de kracht van samenwerking en de schoonheid van verbinding, zelfs tussen de meest uiteenlopende wezens. ------------------------------------------------------                                                                            Sonic The Hedgehog 3  Sonic, Knuckles en Tails komen opnieuw samen om het op te nemen tegen een krachtige nieuwe tegenstander: Shadow, een mysterieuze schurk met krachten die ze nog nooit eerder hebben meegemaakt. De uitdagingen die voor hen liggen zijn ongekend, en hun eigen vaardigheden blijken niet voldoende om deze duistere kracht te weerstaan. In deze kritieke situatie beseft Team Sonic dat ze hun strategie moeten herzien. Om de overhand te krijgen, zijn ze gedwongen om een onwaarschijnlijke alliantie aan te gaan. Het vinden van bondgenoten in deze strijd kan wel eens de sleutel zijn tot hun overwinning. Terwijl ze hun verschillen opzijzetten en samenwerken met anderen die ook door Shadows duistere invloed zijn getroffen, ontdekken ze dat ware kracht niet alleen in individuele vaardigheden ligt, maar ook in de verbindingen die ze aangaan. Zullen ze in staat zijn om hun krachten te bundelen en de duisternis te overwinnen? De tijd dringt, en de toekomst van hun wereld hangt aan een zijden draad. Team Sonic moet alles op alles zetten om deze nieuwe dreiging het hoofd te bieden. ------------------------------------------------------------------- Never Let GoEen gezin dat al jarenlang wordt achtervolgd door een kwade geest. Hun veiligheid en de stabiliteit van hun omgeving komen onder druk te staan wanneer een van de kinderen begint te twijfelen aan de realiteit van het kwaad dat hen omringt. De voortdurende aanwezigheid van deze sinistere kracht heeft niet alleen hun dagelijks leven beïnvloed, maar ook de onderlinge verhoudingen binnen het gezin op scherp gezet. Wanneer de jongste telg van het gezin begint te vragen of de dreiging daadwerkelijk bestaat, ontstaat er een onzekere dynamiek. Zijn twijfels wekken zowel angst als nieuwsgierigheid, en zetten de rest van het gezin aan het denken. Is het kwaad een product van hun verbeelding, of is er werkelijk iets duisters aan de hand? Deze cruciale vraag dwingt hen om de confrontatie aan te gaan met hun angsten en om de waarheid te achterhalen. Terwijl ze de duistere geschiedenis van hun huis onderzoeken, ontdekken ze niet alleen de oorsprong van de geest, maar ook de kracht van hun eigen saamhorigheid. In deze strijd tussen geloof en twijfel, wordt de ware betekenis van veiligheid op de proef gesteld. ---------------------------------------------------------- Mees Kees Op Eigen Benen Mees Kees keert terug in een betoverende familiefilm boordevol avontuur en frisse uitdagingen! Deze keer wordt Mees geconfronteerd met een ingrijpende verandering: zijn moeder heeft besloten dat het tijd is om te verhuizen, waardoor hij gedwongen wordt om op eigen benen te staan. Terwijl zijn vriend Dreus zich op school stort op de organisatie van de spannende vossenjacht, richt Mees Kees zich met zijn klasgenoten op een innovatief robotproject. De film neemt de kijker mee op een emotionele reis vol vriendschap, creativiteit en de kracht van doorzettingsvermogen. Mees Kees leert niet alleen om zijn nieuwe leven vorm te geven, maar ontdekt ook dat samenwerken en elkaar steunen essentieel zijn voor succes. Met een perfecte mix van humor en ontroering belooft deze film een onvergetelijke ervaring voor het hele gezin. Bereid je voor op een avontuur dat niet alleen de harten verwarmt, maar ook inspireert om nieuwe uitdagingen aan te gaan. Ga mee met Mees Kees en zijn vrienden in deze spannende nieuwe aflevering van hun verhaal! Een super jaar wisseling gewenst namens Duken.nl
  • Recente prestatie

• wim335 heeft zojuist een badge verdient
      3 jaar actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...