dick1953 Geplaatst April 9, 2011 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/19/10 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst April 9, 2011 in de ca 5 weken dat ik spotnet 1.5 gebruik ben ik er zeer tevreden over ok het is enkele keren gebeurd dat ik tijdelijk niet de spots kon bijwerken maar dat was altijd maar van korte duur nu kan ik sinds 7 april geen spots meer bijwerken/updaten en de laaste keer zag ik iets links beneden staan van 25.000 wat ook wel erg weinig s lijkt mij want ik kan mij herineren dat ik daar wel eens een getal heb zien staan van ergens in de 300.000 ik werk met windows vista en de firewall is avast en ook geprobeerd met de avast uitgeschakeld om de spots bij te werken maar helaas zonder resultaat bij voorbaat dank voor de reactie(s).............dick ps de server is http://www.just4today.net/ Post samenvoeging: april 09, 2011, 18:08:05 net even iets geprobeerd en merk dat ik met spotnet ook niet meer kan downloaden en als ik via instellingen veranderd dan gaat het downloaden wel via grabit en ook is het groene download pijltje weg en staat er een rood kruisje voor in de plaats Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
Oud-beheerder Duken Geplaatst April 9, 2011 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25038 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Donderdag om 08:02 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst April 9, 2011 Spotnet 1.5 is alweer verouderd. Spotnet 1.7 is uit waarin dit soort problemen zijn verholpen. Je kan 1.7 hier downloaden. Spotnet! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
dick1953 Geplaatst April 9, 2011 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/19/10 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst April 9, 2011 had ik ook gedaan maar eenmaal geinstaleerd zag ik helemaal geen spots meer staan dus toen maar weer de 1.5 terug geplaats en zag ik weer de oude spots van 7 april staan maar bijwerken ging/gaat nog steeds niet...dick Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
Wous Geplaatst April 9, 2011 Bijdragen: 3912 Waardering: 206 Prestatiepunten: 17 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 12/25/09 Status: Offline Actief: Augustus 10, 2020 Leeftijd: 29 Delen Geplaatst April 9, 2011 Heb je wel je username en wachtwoord veranderd? Want die veranderen namelijk elke dag bij just4today.com En ik raad je aan om de nieuwste versie te downloaden van spotnet Sent from my iPod touch using Tapatalk Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 206 3.9k 1
dick1953 Geplaatst April 10, 2011 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/19/10 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst April 10, 2011 wel raar dat grabit wel download via spotnet als ik daar kies voor nzb openen ipv downloaden maar heb nu de 1.7 geinstaleerd en staan nu helemaal geen spots usernaam en ww zijn goed maar krijg wel deze melding te zien als ik spotnet opstart,, ( screenshot er van even elders geplaats ) ga ik doen wat de melding zegt dan kom ik bij een kladblokje met de volgende gegevens......... Traceback (most recent call last): File "SABnzbd.py", line 78, in <module> ImportError: cannot import name T Traceback (most recent call last): File "SABnzbd.py", line 78, in <module> ImportError: cannot import name T Traceback (most recent call last): File "SABnzbd.py", line 78, in <module> ImportError: cannot import name T Traceback (most recent call last): File "SABnzbd.py", line 78, in <module> ImportError: cannot import name T Traceback (most recent call last): File "SABnzbd.py", line 23, in <module> ImportError: No module named logging Traceback (most recent call last): File "SABnzbd.py", line 23, in <module> ImportError: No module named logging Traceback (most recent call last): File "SABnzbd.py", line 23, in <module> ImportError: No module named logging Traceback (most recent call last): File "SABnzbd.py", line 78, in <module> ImportError: cannot import name T groetjes en een fijne dag.....dick Post samenvoeging: april 11, 2011, 09:10:50 niemand een idee of oplossing voor dit probleem? dick Post samenvoeging: april 11, 2011, 12:13:30 tja, heb het inmiddels zelf kunnen oplossen en het werkt nu prima inclusief het bijwerken/updaten van de spots en het downloaden er van dick Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
Yu123 Geplaatst April 13, 2011 Bijdragen: 45 Waardering: 5 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/06/11 Status: Offline Actief: April 28, 2016 Delen Geplaatst April 13, 2011 En wat was de oplossing? Mogelijk heeft een ander daar ook wat aan. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 5 45
Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ Geplaatst April 24, 2011 Delen Geplaatst April 24, 2011 Even helemaal deinstaleren en dan weer installeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie