Spring naar bijdragen

APP van de week

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

Het idee is heel simpel iedere week kan je 1 APP posten wat jou beste APP is die je die week heb gedownload. Het is niet de bedoeling dat je alleen de naam post maar ook een omschrijving wat het is en eventueel wat plaatjes of filmpje

Het is dus niet de bedoeling dat je zoiets als dit post: angrybirds is leuk

Mij APP van de week is miren browser

Miren Browser is een nieuwe, snelle browser voor Android waarmee je o.a snel naar je favoriete websites kan gaan en tussen tabbladen kunt wisselen.

Miren browser heeft de volgende functies:

- Snel met tabs surfen

- Volledig vertaald in het Nederlands

- Slimme full-screen modus, om het hele scherm te benutten

- Ondersteuning voor Flash

- Snel je favoriete websites benaderen

- Een van de snelste browsers voor Android

- Snel een pagina terug of vooruit gaan

- Multi-touch pinch zoom

- Bladwijzers beheer met mappen

- Bladwijzers importen/exporteren met de SD-kaart

- Tussen gebruikersagent (desktop modus/mobiel/iphone) wisselen

miren_browser_android_2.gif

Miren-Browser.jpg

https://market.android.com/details?id=cn.miren.browser&feature=search_result

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 25
  • 500
  • Reacties 17
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  5712
  • Waardering:   113
  • Actief:  

Ik neem aan dat je ook mag reageren op apps van andere?

Zo heb ik een vraag, ik gebruik Opera Mini dit vind ik lekker werken. Maar werkt Miren Browser beter als Opera?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 113
  • 5.7k

• Bijdragen:  1041
  • Waardering:   7
  • Prestatiepunten:  307
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Download het eens en probeer het.

Ik ga hem nu even proberen, thx ;D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 7
  • 1k
  • Oud-beheerder

• Bijdragen:  26218
  • Waardering:   2933
  • Prestatiepunten:  25024
  • Dagen gewonnen:  265
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Goed topic en slim idee!

Ik vind de huidige browser altijd nog goed werken. Maar mijn App van de week is:

Flitsnav 0.8

http://www.ronsoft.nl/flitsnav/FlitsNav_0.8.apk

Flitsnav is een app om te kijken waar alle flitsers staan

jktv80.png

Is deze week uitgekomen met een aantal goede verbeteringen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265

• Bijdragen:  1041
  • Waardering:   7
  • Prestatiepunten:  307
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Nice DuKeN, ik kan er natuurlijk niets mee omdat ik nog geen auto heb en omdat ik alleen maar naar school fiets, toch nice :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 7
  • 1k

• Bijdragen:  841
  • Waardering:   0
  • Actief:  

Mijn app van de week is flick kick Football. Erg leuk als je je verveelt!

gr Stef

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 841

• Actief:  

Ik neem aan dat je ook mag reageren op apps van andere?

Zo heb ik een vraag, ik gebruik Opera Mini dit vind ik lekker werken. Maar werkt Miren Browser beter als Opera?

Natuurlijk mag dat

@Freddytje geen id heb opera niet geprobeerd

@stefjuh het is de bedoeling dat je ook wat info er bij zet en niet alleen de naam van een APP

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 25
  • 500

• Bijdragen:  2643
  • Waardering:   55
  • Prestatiepunten:  2132
  • Dagen gewonnen:  4
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Misschien geen app, maar wel een super goede rom. Deze heet MIUI. Je kan hiermee gemakkelijk van thema switchen, alles naar wens aanpassen etc... Deze is echt veel mooier dan dat je een thema over je standaard ROM/Cyanogenmod flashed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 55
  • 2.6k
  • 4

• Actief:  

ZDbox (All-In-One toolbox)

Zdobx is een app die zeer simpel in gebruik is maar waar je toch genoeg mee kan. Zdbox heeft een overzicht van je batterij, 3G trafic counter, optie om geluid uit te schakelen, wachtwoord op apps zetten, task killer en een app manager. je kan ook een widget op je scherm zetten waar mee je bepaalde optie,s kan aan/uit zetten zoals WIFI, vliegtuig modus, brightness, geluid uit zetten, auto rotate , bluetooth, synch, 3G en gps

ss-0-320-480-160-1-c43adb42d52354b857d0736a67be46215403d1d3

ss-2-320-480-160-0-59a43108f4ec49acc453d61e7f1cf122ed203ec3

https://market.android.com/details?id=com.zdworks.android.toolbox&feature=search_result

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 25
  • 500
  • Oud-beheerder

• Actief:  

Bedankt voor deze tool. Ga hem zeker proberen. Vooral die appmanager is handig O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265

• Bijdragen:  5918
  • Waardering:   109
  • Actief:  

Citaat van: DHRJ op april 04, 2011, 17:48:27 <blockquote>Misschien geen app, maar wel een super goede rom. Deze heet MIUI. Je kan hiermee gemakkelijk van thema switchen, alles naar wens aanpassen etc... Deze is echt veel mooier dan dat je een thema over je standaard ROM/Cyanogenmod flashed.

</blockquote>

Neem aan dat dit topic enkel en alleen is bedoeld voor applicaties. Wat jij nu noemt heeft daar niet zoveel mee te maken, aangezien dat verder gaat dan simpel een applicatie installeren. Hiervoor je heb root acces nodig en een Recovery Mod. Heeft niet echt betrekking tot dit topic.

Mijn app van de week is:

3G Watchdog.

In het Engels:

Monitors your Mobile Internet (3G/Edge/GPRS) data usage, shows a status icon (green/orange/red) in the notif bar and a detailed report page. Widget (2 sizes). And much more!

- Should NOT be installed on SD card (run as service)

Recent changes:

* Extra large screens support.

* Notification icons format adapted for Gingerbread.

* FIX: random blank widgets on Gingerbread.

* Other minor fixes.

screen?id=6499004885562067919&i=1screen?id=6499004885562067919&i=2

Is net wat geavanceerder dan CallmeterNG. Kan precies bereken hoeveel je aan het einde van maand verbruikt als je zo doorgaat als je huidige verbruik. Ook geeft dit in je notificatiebalk (kan je instellen) duidelijk aan hoeveel je hebt verbruikt, hoeveel procent je van je limiet zit en met kleuren (groen, oranje, rood) of je goed zit. Bij Vodafone heb je een datalimiet van 1GB per maand, door Vodafone is dit duidelijk vermeld. Andere providers hebben een Fair Use Policy wat uit mijn ervaring meestal rond de 800 MB ligt. Ga je hier flink overeen (meerdere malen) dan kan je een brief thuis verwachten. Je kan dus ook een soort limiet van 1GB zetten of 800 MB zodat je goed zit.

Geeft een lekker overzicht als je duidelijk wilt inzien hoeveel je verbruikt. Je kan zo trouwens ook gemakkelijk bijhouden hoeveel een applicatie verbruikt. Zo kijk ik nog wel eens hoeveel een avondje MSN'en op Epinephrine (voorheen MSN-Talk) verbruikt. Ik zit nu zelf aan zo'n 50 MB na 10 dagen gebruik. Dus die 1GB is meer dan zat, en ik zit dan regelmatig op MSN, WhatsApp, check het nieuws, internet browsen etc. ook kijk ik nog weleens 1 YouTube filmpje.

De normale versie is gratis, wil je geen advertenties kost het € 2,25 en heeft wat meer functies en uitgebreidere widgets.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 109
  • 5.9k
  • Oud-beheerder

• Actief:  

Jammer Kaas, ik heb ZDbox geprobeerd maar er zit geen app2sd functie bij. En ik kan momenteel elke kb goed gebruik dus deze 2 MB was te veel van het goede :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265

• Actief:  

Heb je ook een telefoon met intern geheugen waarvan je moet huilen  :'(?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 25
  • 500

• Actief:  

Ik kan apps op sd zetten ookal hebben ze geen app2sd :P

Sent from my X10i using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 55
  • 2.6k
  • 4
  • Oud-beheerder

• Actief:  

Heb je ook een telefoon met intern geheugen waarvan je moet huilen  :'(?

Jep... Google maps, Facebook, Google Gmail en Google Voice, Winamp , email vreten al bijna alles op. Word er echt helemaal gestoord van :s

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265

• Bijdragen:  4943
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  100
  • Actief:  

Vandaag froyo op m'n telefoon gezet. Ik moet zeggen dat het lekker werkt. Alleen jammer dat mijn home button nu niet meer hetzelfde functioneert, wordt dus weer even wennen. Wel werkt alles nu een stuk sneller en heb ik dus geen vertragingen meer in het menu enzo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 21
  • 4.9k

• Bijdragen:  5959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

zeker root nodig of niet?...

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 139
  • 6k

• Actief:  

zeker root nodig of niet?...

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Nee, ik heb iets van 112 apps en van de 450mb heb ik 228mb vrij :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 55
  • 2.6k
  • 4

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  3 leden zijn actief

Mededelingen

• Recent nieuwsbericht

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

Eater

Geplaatst

Wat je moet weten over Diablo 4 Seizoen 7 We staan op het punt om een spannend nieuw hoofdstuk te betreden in de wereld van Diablo 4! Seizoen 7, met als thema 'Hekserij', gaat op 3 december van start in de Public Test Realm (PTR). Dit is jouw kans om als eerste de nieuwe patch en seizoensinhoud uit te proberen voordat het officieel wordt gelanceerd. De gedetailleerde patchnotities worden op 27 november beschikbaar gesteld, dus markeer die datum in je agenda! Wat kunnen we verwachten in Seizoen 7? Seizoen 7 introduceert maar liefst 20 nieuwe krachten die je gameplay een frisse draai zullen geven. Ook staan er enkele balanswijzigingen op de planning, waaronder nerfs voor de Spiritborn-klasse. Dit komt bovenop het feit dat we momenteel nog midden in Seizoen 6, de Seizoen van Haat, zitten, dat pas in januari eindigt. Maar geen zorgen, er is genoeg actie met de recente patch 2.0.5 en een aantal feestelijke in-game evenementen, waaronder de terugkeer van de angstaanjagende rode cloaks en welkomstgeschenken voor Eternal-spelers. De Hekserij Mechaniek In Seizoen 2 zagen we de Vampirische krachten, en nu keren de 'seizoenskrachten' terug in de vorm van Hekserij. Spelers zullen een nieuwe valuta, Restless Rot, moeten verzamelen door de Headrotten te verslaan. Deze Restless Rot kan vervolgens worden aangeboden op Altaren in ruil voor Hekserij-krachten. Het gebruiken van Hekserij zal vergelijkbaar zijn met de Sanguine Circle uit Seizoen 2, met een extra tabblad in je karaktermenu voor je Hekserij-vaardigheden. Nieuwe Missies en Activiteiten In dit seizoen kun je werken aan een reputatiebord dat specifiek is voor Hekserij, en 'Covens Favor' zal vallen van Whispers. Het mooiste is dat je weer Resplendant Sparks kunt verdienen door het reputatiebord van het seizoen te voltooien, een essentieel crafting-materiaal voor het maken van Mythic Uniques. De Whispers worden ook versterkt, aangezien de Boom op zoek gaat naar Headrotten. Headhunts zullen op een vergelijkbare manier verschijnen als Helltides, met zowel nieuwe als vertrouwde Whisper-activiteiten. Het voltooien van deze Whispers kan de kans geven om een Headrotten-baas te laten verschijnen. Zorg ervoor dat je het hoofd van de baas levert bij de Boom van Whispers voor Occult Gems! Occult Gems De Occult Gems die in Seizoen 7 worden geïntroduceerd, zullen unieke effecten hebben die je in item sockets kunt plaatsen. Dit biedt nieuwe strategische mogelijkheden bij het aanpassen van je uitrusting. Ontdek Verborgen Krachten Verken de 'Forgotten Altars' in dungeons door heel Sanctuary om nieuwe krachten te ontgrendelen. Met meer dan 20 nieuwe krachten die aan het spel worden toegevoegd, is er veel te ontdekken en uit te proberen. Seizoen 7 belooft een spannend avontuur te worden, vol nieuwe mogelijkheden en uitdagingen. Dus bereid je voor op de aankomende PTR en zorg ervoor dat je niets mist van de spannende content die in het verschiet ligt!
  • Recente prestatie

• JaslyGer heeft zojuist een badge verdient
      Eén week actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...