IfElse Geplaatst Maart 15, 2011 Bijdragen: 2643 Waardering: 55 Prestatiepunten: 2132 Dagen gewonnen: 4 Lid sinds: 08/17/10 Status: Offline Actief: Oktober 16 Leeftijd: 29 Was actief op: Windows Delen Geplaatst Maart 15, 2011 Lol, een vriend van mij is ook met zoiets bezig. Alleen anders dan die van jou Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 55 2.6k 4
SpotPlanet Geplaatst April 3, 2011 Bijdragen: 84 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/01/11 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst April 3, 2011 Altijd positief als de beheerders ook reageren en zoals het er nu naar uit ziet, van wat ik hoor, zal t alleen maar beter gaan. Hij is inderdaad alweer een stuk sneller. Morgen even het registreren ed proberen. Hulde aan arjen (want zonder Jou had dit allemaal nooit gekund, het begon als iets kleins voor vrienden en familie, maar dit wordt dadelijk even groot als ftd. Dat had je waarschijnlijk nooit gedacht, geeft denk ik wel een lekker en trots gevoel ) en succes pp maak het nog mooier en beter Het geeft zeker een trots gevoel haha! Vanacht waren er inderdaad even problemen met de Server, maar dit is alweer snel opgelost! Ik hoop dat ze de 1.0 versie deze week uit kunnen rollen, zoveel bug-reports komen er niet meer binnen heb ik gehoord!!! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 84
SpotPlanet Geplaatst Mei 15, 2011 Bijdragen: 84 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/01/11 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Mei 15, 2011 Ja, onder-andere, hahahaha, maar goed, we weten hoe de mensheid in elkaar zit. Ik zeg altijd, het is soms de wens die de vader van de gedachte is. Ofwel, stel dat het wel een donatieknop wordt met verplichting, wat elkaar tussen tegenspreekt, doneren is nooit verplicht, dan is dat de bevestiging van de aannames die ze daar helaas constant doen. Het zal wel dit, het zal wel dat....het doet mij denken aan mijn verleden als verkoper van diverse producen, dan was het ook altijd van, ja maar als, en stel dat, wat als.....of, het zal zeker wel dit, zeker wel dat, zeker wel zus. Om er het laatste over te zeggen; FTD moet alleen bij zichzelf te raden gaan, net als elk ander forum, ieder is verantwoordelijk voor zijn eigen daden, prestaties, afrekeningen etc etc. het altijd maar een ander de schuld geven zonder eerst eens in de spiegel te kijken. Dan, gewoon met feiten komen, niet met aannames en hypothetische vraagstukken. Wat me effe dwars zit en ik hier dat toch effe meldt; er wordt PP verweten dat zij zich actief bezig hielden om andere fora van internet te doen verdwijnen. Ik stel hier, en das dus een feit, dat wij nog nooit een forum hebben aangegeven....wij hebben wel 1 keer FTD gedreigd, in een mail aan Mel hebben wij ooit geschreven; "haal die persoonlijke informatie (prive info van toen Roodbaard) weg van FTD". Daar toen neergezet door toen Hunter, uit kwaadheid. Dat werd geweigerd, ja toen was het simpel. Niet weghalen dan de beuk erin. (en weg was het) Maar wij houden ons niet bezig met andere fora, niet op die manier in ieder geval. Sterker, toen FTD naar de rechtbank moest voor de uitslag hebben wij FTD mods mails gestuurd met het oprecht wensen van succes....maar daar hoor je ze niet over, neen, stel je voor, ze zullen eens wat ongelijk moeten bekennen. Btw: Roodbaard is al een paar weken dood en begraven! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 84
SpotPlanet Geplaatst Mei 15, 2011 Bijdragen: 84 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/01/11 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Mei 15, 2011 Yep, iemand heeft dat voor me gelezen! Maar we hebben de doneer politiek heel duidelijk vastgelegd....dus niks aan het handje! Post samenvoeging: mei 15, 2011, 18:31:02 Hahahaha, leuk, een goede vriend van ons, nooit actief geweest op een forum, is vandaag daar eens wezen kijken bij FTD. Heeft daar als een volleerd diplomaat wat stekende vragen gesteld en wat denk je, De beste man is geblocked op dat FTD forum.....nou, iedereen, die dit leest, wees verdomde trots op het feit dat je daar dus lid bent maar dat je dus MEE moet lullen en janken met de wolven uit het bos, anders ben je weg! Voor hem en vele anderen lieten ze daar bij FTD goed zien waar hij al voor gewaarschuwd was; pas op dat je meeloopt in de pas van de FTD hetze jegens alles wat Piraat is, want wek je het idee dat je pro bent dan ga je eraan, zoals ze dat al deden op hun programma, zo ook op hun forum. FTD, weer door het ijs gezakt! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 84
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie