bjorn1324117101 Geplaatst Juni 27, 2006 Bijdragen: 37 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/27/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juni 27, 2006 hoe bou ik mijn pc om tot een server ik wil heb voral gebruiken voor muziek en films Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 37
Erwin. Geplaatst Juni 27, 2006 Bijdragen: 5250 Waardering: 101 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 4, 2020 Leeftijd: 39 Delen Geplaatst Juni 27, 2006 lig eraan wat voor server je wil een game server zal je tog een hele goede pc voor moeten hebben een mailserver kan op een oude bak die je in het stof heb staan op zolder en bv een userserver dat zou wel kunnen op een gewone pc maar een server moet altijd online zijn en word verder niet op gewerkt dus lijk mij het beste dat je een 2e pc koop en daar een server van maak. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 101 5.3k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie