Spring naar bijdragen

ImgBurn fout

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  10
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hey iedereen,

We hebben laatst onze Wii laten ombouwen, dus ben nu druk bezig met allerlei spelletjes te downloaden. Ging allemaal vrij snel, zijn al een aantal binnen. Heb gezocht hoe dat nu verder moet met branden op een dvd, en het programma dat de meeste mensen gebruiken bleek ImgBurn. Dus ik dat downloaden, die .iso bestanden invoegen, lijkt allemaal goed te gaan.. duw ik dus op write in ImgBurn komt dat scherm en dan na 3 seconden ofzo sluit ineens het programma zichzelf af.. heel vreemd dus ik probeer opnieuw ImgBurn op te starten maar dan krijg je dus de volgende melding: Kan geen toegang tot het opgegeven apparaat, pad of bestand krijgen. Mogelijk hebt u geen toegangsmachtigingen voor het item. Paar keer geuninstald en opnieuw gedownload maar blijf steeds hetzelfde probleem houden. Aan de dvdtjes kan het niet liggen want we hebben precies de goede: Verbatim DVD-R.

Nu zit ik dus met al die spelletjes maar krijg ze niet op de schijfjes :P Knapvervelend. Hoop dat iemand me kan helpen!

Mvg Stan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 10
  • Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  1905
  • Waardering:   49
  • Prestatiepunten:  347
  • Dagen gewonnen:  0
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Ik denk dat het probleem zit in dat je een dvd+r brander hebt. Verbatim is wel een goed merk. Dus daar kan het niet aan liggen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 49
  • 1.9k

• Bijdragen:  2055
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  1
  • Actief:  
  • Leeftijd:  34

probeer gewoon even een ander brandprogramma. Met Nero kun je ook gewoon iso bestanden branden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 5
  • 2.1k
  • 1

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...