probleempje ;$ Geplaatst Maart 30, 2011 Bijdragen: 10 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/30/11 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Maart 30, 2011 Hey iedereen, We hebben laatst onze Wii laten ombouwen, dus ben nu druk bezig met allerlei spelletjes te downloaden. Ging allemaal vrij snel, zijn al een aantal binnen. Heb gezocht hoe dat nu verder moet met branden op een dvd, en het programma dat de meeste mensen gebruiken bleek ImgBurn. Dus ik dat downloaden, die .iso bestanden invoegen, lijkt allemaal goed te gaan.. duw ik dus op write in ImgBurn komt dat scherm en dan na 3 seconden ofzo sluit ineens het programma zichzelf af.. heel vreemd dus ik probeer opnieuw ImgBurn op te starten maar dan krijg je dus de volgende melding: Kan geen toegang tot het opgegeven apparaat, pad of bestand krijgen. Mogelijk hebt u geen toegangsmachtigingen voor het item. Paar keer geuninstald en opnieuw gedownload maar blijf steeds hetzelfde probleem houden. Aan de dvdtjes kan het niet liggen want we hebben precies de goede: Verbatim DVD-R. Nu zit ik dus met al die spelletjes maar krijg ze niet op de schijfjes Knapvervelend. Hoop dat iemand me kan helpen! Mvg Stan Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 10
Gast Convertjosh Geplaatst Maart 31, 2011 Delen Geplaatst Maart 31, 2011 Heb je gekozen voor de juiste brander? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Thijs. Geplaatst April 4, 2011 Bijdragen: 1905 Waardering: 49 Prestatiepunten: 347 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/23/11 Status: Offline Actief: Februari 9, 2023 Leeftijd: 28 Delen Geplaatst April 4, 2011 Ik denk dat het probleem zit in dat je een dvd+r brander hebt. Verbatim is wel een goed merk. Dus daar kan het niet aan liggen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 49 1.9k
svenholtman Geplaatst April 4, 2011 Bijdragen: 2055 Waardering: 5 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 01/15/09 Status: Offline Actief: November 28, 2020 Leeftijd: 34 Delen Geplaatst April 4, 2011 probeer gewoon even een ander brandprogramma. Met Nero kun je ook gewoon iso bestanden branden Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 5 2.1k 1
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie