Spring naar bijdragen

Netbook kopen

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

Ik denk er over om misschien een netbook te kopen voor als ik onderweg ben heeft iemand wat advies voor mij? Ik wil hem alleen gebruiken voor internet en films kijken (als het kan HD) hij is niet bedoelt voor games

Budget 400 a 500€

HDD ongeveer 200GB (meer mag altijd  ;D)

OS Windows

Scherm 10 a 12 inch (niet groter moet makkelijk mee te nemen zijn)

Batterij die een tijdje mee gaat (1 van mij belangrijkste punten)

Beetje knap geluid

2 USB poorten (meer poorten is niet nodig)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 25
  • 500
  • Reacties 31
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic

• Oud-beheerder

• Bijdragen:  26218
  • Waardering:   2933
  • Prestatiepunten:  25024
  • Dagen gewonnen:  265
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265

• Bijdragen:  811
  • Waardering:   8
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Misschien dat dit iets voor je is kaas,

http://www.thiando.nl/products.php?HP_Mini_5103_5816197

Prijs €425

- Scherm10 inch

- HDD 250GB

- 3x USB 2.0

- Windows Starter

- Accucapaciteit Wattuur 66Wh

- 2 HD audio Speakers

- En 1 Jaar Pick up & return garantie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 8
  • 811

• Actief:  

De Acer Aspire One 522-C5D55 en de HP Mini 5103 zien er allebei wel goed uit maar welk is er sneller al die specs zeggen me niet zo veel  ???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 25
  • 500

• Waardering:   228
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Even een simpele vraag: waarom geen iPad, of een tablet van een ander merk? Zeker voor onderweg is dat makkelijk, plus dat de iPad een IPS-scherm heeft die kleuren veel beter weergeeft dan een standaard TN-paneeltje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 228
  • 500

• Actief:  

Dat is ook nog een optie eigenlijk niet aan gedacht.

Wat zijn de voordelen van een tablet ten opzichte van een netbook? Ipad wordt het zeker niet heb het niet zo met apple

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 25
  • 500

• Actief:  

Over het algemeen hebben ze een beter scherm, zijn fluisterstil en heel mobiel. Je zou eventueel een 10" AT-Tablet kunnen nemen, maar die is wel boven je budget, evenals die 7", 8,9" en 10" van Samsung (de Galaxy Tab). Ik ben ook niet zo voor Apple, maar er ook niet tegen. Een iPad is geen slecht product, kijk er gewoon eens open-minded naar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 228
  • 500

• Bijdragen:  811
  • Waardering:   8
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Even om terug te komen op je andere vraag.

De Acer Aspire One 522-C5D55 en de HP Mini 5103 zien er allebei wel goed uit maar welk is er sneller al die specs zeggen me niet zo veel  ???

[glow=red,2,300]Acer Aspire One 522-C5D55[/glow]

Inderdaad, dit is een van de eerste netbooks die op de nieuwe AMD Fusion processor gebaseerd is. Voor dit model heeft Acer gekozen voor de C50. Een dual-core processor die op 1 GHz werkt en uit de Brazos-familie van AMD afkomstig is. Deze chip heeft 2x 512 kB en werkt op 9 Watt. In de processorchip is een AMD Radeon HD6250, een grafische kern die werkt op 280 MHz, met DirectX 11 aan boord en voorzien van 80 shaders. Geen chip waar je de oorlog in de nieuwste games mee gaat winnen, maar potent genoeg om HD-beelden probleemloos weer te kunnen geven.

[glow=red,2,300]HP Mini 5103[/glow]

CPU-type Intel Atom N455

Snelheid 1,66GHz

dus ik neem aan dat de HP iets sneller is.

correct me if i am wrong  ::)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 8
  • 811

• Bijdragen:  5712
  • Waardering:   113
  • Actief:  

Dat weet ik zo net nog niet:

The intel Atom N455 is a single core processor with nominal clock frequency of 1.66 GHz.

En de Acer Aspire One heeft een dual-core processor die op 1 GHz draait  ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 113
  • 5.7k

• Actief:  

In ieder geval zit er wel een videokaartje in die Acer, al stelt het niet heel veel voor. Maar goed, het is algemeen bekend: Acer levert spullen met dezelfde specificaties goedkoper als menig A-merk (ja, ik zie Acer dus NIET als A-merk), maar de bouwkwaliteit en service laat een hoop te wensen over. Mocht je dat geen ene reet interesseren, zoals ik me in dit geval best kan voorstellen ('t gaat immers over een netbookje), dan kun je gewoon voor Acer gaan. Als het een duurdere notebook betrof, zou ik wat anders hebben aangeraden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 228
  • 500

• Actief:  

Over het algemeen hebben ze een beter scherm, zijn fluisterstil en heel mobiel. Je zou eventueel een 10" AT-Tablet kunnen nemen, maar die is wel boven je budget, evenals die 7", 8,9" en 10" van Samsung (de Galaxy Tab). Ik ben ook niet zo voor Apple, maar er ook niet tegen. Een iPad is geen slecht product, kijk er gewoon eens open-minded naar.

Het klopt dat apple goede producten heb maar ik wil me spullen kunnen aanpassen naar me eigen smaak en dat gaat bij apple niet

Weet iemand eventueel nog een leuke android tablet?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 25
  • 500

• Actief:  

Galaxy Tab. Komen binnenkort de 8,9 en 10" versies van uit. Of ze zijn er al, maar ik zit niet zo in die wereld. :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 228
  • 500

• Actief:  

Zal daar eens naar kijken

Iemand ervaring met de Archos 70 internet tablet 250GB?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 25
  • 500

• Actief:  

Ik heb ervaring met Archos in het algemeen. Werk er al 4 jaar mee (PMP's) en voor mij is het een prettig merk, maar de kwaliteit is niet fantastisch. Als PMP wel, maar van de tablets van 7" of meer heb ik vrij slechte verhalen gehoord.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 228
  • 500

• Bijdragen:  2643
  • Waardering:   55
  • Prestatiepunten:  2132
  • Dagen gewonnen:  4
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Ik heb gehoord dat de Galaxy Tab erg duur gaat worden. Ik heb ook gehoord dat LG met een Tab gaat komen of al een Tab krijgt. Deze heed the LG Optimus Pad, met een goede gamekaart ding (voor games zoals Dungeon Defenders etc...) Hier heb je een Engelse site erover: http://www.phonearena.com/phones/LG-Optimus-Pad_id5223 Hier ook een Nederlandse: http://www.lgoptimuspad.nl/

Misschien is deze wat voor je? Ik weet alleen niks van de prijs.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 55
  • 2.6k
  • 4

• Actief:  

Heb zitten rond speuren naar een tablet maar alles wat ik tegen komt wordt niet geupdate naar anroid 3.0  :s Het liefst heb ik dit weekend al een tablet of notebook omdat ik volgende week de hele week niet thuis ben en toch wat te doen wil hebben

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 25
  • 500

• Actief:  

Heb zitten rond speuren naar een tablet maar alles wat ik tegen komt wordt niet geupdate naar anroid 3.0  :s Het liefst heb ik dit weekend al een tablet of notebook omdat ik volgende week de hele week niet thuis ben en toch wat te doen wil hebben

De LG Optimus Pad krijgt meteen 3.0... Maar aangezien je haast hebt kan ik je niet verder helpen...
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 55
  • 2.6k
  • 4

• Actief:  

Ik zou zeggen: koop een iPad 1 op marktplaats en verkoop 'm later weer door. Dan heb je nu iets om mee te werken en even te kijken of het iets voor je is en dan kun je dat ding later voor ongeveer dezelfde prijs weer verkopen. Of zelfs voor een hogere prijs, als je het goed doet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 228
  • 500

• Bijdragen:  4943
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  100
  • Actief:  

Ik zou een galaxy tab kopen ofzo. Die worden nu afgeprijsd naar €300, die nieuwe tablets zijn waarschijnlijk duurder en niet betrouwbaar. Je weet hoeveel tablets er geflopt zijn de laatste tijd, dat is niet niks.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 21
  • 4.9k

• Actief:  

Op Tweakers staan die Galaxy Tablets niet meer, alleen nog bij ongesorteerd voor 450 euro. Worden die dan niet uitgefaseerd?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 228
  • 500

• Actief:  

Ik lees wel vaker in de Market dat de Galaxy Tab niet full screen ofzo is en nog op android 2.2 draait. Lijkt me niet handig voor iemand als Kaas denk?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 55
  • 2.6k
  • 4

• Bijdragen:  4943
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  100
  • Actief:  

Nee, klopt. Ik zit er naast. Ze zijn €400. In dat geval zou ik even wachten op andere tablets. Het probleem is wel dat die heel duur worden, en ze zijn volgende week nog niet uit. Misschien toch maar tom's idee, of een Archos kopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 21
  • 4.9k

• Actief:  

Nee, klopt. Ik zit er naast. Ze zijn €400. In dat geval zou ik even wachten op andere tablets. Het probleem is wel dat die heel duur worden, en ze zijn volgende week nog niet uit. Misschien toch maar tom's idee, of een Archos kopen.

Ik denk dat als Kaas een Tab neemt hij er eentje met 3.0 moet nemen omdat de echt voor tablets gemaakt is.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 55
  • 2.6k
  • 4

• Actief:  

Ik heb toch besloten om voor een netbook te gaan denk de Acer Aspire One 522-C5D55 of kan ik iets beter krijgen binnen me budget?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 25
  • 500

• Actief:  

Ik heb toch besloten om voor een netbook te gaan denk de Acer Aspire One 522-C5D55 of kan ik iets beter krijgen binnen me budget?

Ik vind Acer echt een slecht merk. Verschillende pcs van acer konden een spel prima aan, maar na het installeren wou het spel niet starten en kreeg ik een bsod. Dus hd films erop kijken zal denk ik niet lukken op een simpele netbook van hun.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 55
  • 2.6k
  • 4

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  3 leden zijn actief

Mededelingen

• Recent nieuwsbericht

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

Eater

Geplaatst

Wat je moet weten over Diablo 4 Seizoen 7 We staan op het punt om een spannend nieuw hoofdstuk te betreden in de wereld van Diablo 4! Seizoen 7, met als thema 'Hekserij', gaat op 3 december van start in de Public Test Realm (PTR). Dit is jouw kans om als eerste de nieuwe patch en seizoensinhoud uit te proberen voordat het officieel wordt gelanceerd. De gedetailleerde patchnotities worden op 27 november beschikbaar gesteld, dus markeer die datum in je agenda! Wat kunnen we verwachten in Seizoen 7? Seizoen 7 introduceert maar liefst 20 nieuwe krachten die je gameplay een frisse draai zullen geven. Ook staan er enkele balanswijzigingen op de planning, waaronder nerfs voor de Spiritborn-klasse. Dit komt bovenop het feit dat we momenteel nog midden in Seizoen 6, de Seizoen van Haat, zitten, dat pas in januari eindigt. Maar geen zorgen, er is genoeg actie met de recente patch 2.0.5 en een aantal feestelijke in-game evenementen, waaronder de terugkeer van de angstaanjagende rode cloaks en welkomstgeschenken voor Eternal-spelers. De Hekserij Mechaniek In Seizoen 2 zagen we de Vampirische krachten, en nu keren de 'seizoenskrachten' terug in de vorm van Hekserij. Spelers zullen een nieuwe valuta, Restless Rot, moeten verzamelen door de Headrotten te verslaan. Deze Restless Rot kan vervolgens worden aangeboden op Altaren in ruil voor Hekserij-krachten. Het gebruiken van Hekserij zal vergelijkbaar zijn met de Sanguine Circle uit Seizoen 2, met een extra tabblad in je karaktermenu voor je Hekserij-vaardigheden. Nieuwe Missies en Activiteiten In dit seizoen kun je werken aan een reputatiebord dat specifiek is voor Hekserij, en 'Covens Favor' zal vallen van Whispers. Het mooiste is dat je weer Resplendant Sparks kunt verdienen door het reputatiebord van het seizoen te voltooien, een essentieel crafting-materiaal voor het maken van Mythic Uniques. De Whispers worden ook versterkt, aangezien de Boom op zoek gaat naar Headrotten. Headhunts zullen op een vergelijkbare manier verschijnen als Helltides, met zowel nieuwe als vertrouwde Whisper-activiteiten. Het voltooien van deze Whispers kan de kans geven om een Headrotten-baas te laten verschijnen. Zorg ervoor dat je het hoofd van de baas levert bij de Boom van Whispers voor Occult Gems! Occult Gems De Occult Gems die in Seizoen 7 worden geïntroduceerd, zullen unieke effecten hebben die je in item sockets kunt plaatsen. Dit biedt nieuwe strategische mogelijkheden bij het aanpassen van je uitrusting. Ontdek Verborgen Krachten Verken de 'Forgotten Altars' in dungeons door heel Sanctuary om nieuwe krachten te ontgrendelen. Met meer dan 20 nieuwe krachten die aan het spel worden toegevoegd, is er veel te ontdekken en uit te proberen. Seizoen 7 belooft een spannend avontuur te worden, vol nieuwe mogelijkheden en uitdagingen. Dus bereid je voor op de aankomende PTR en zorg ervoor dat je niets mist van de spannende content die in het verschiet ligt!
  • Recente prestatie

• JaslyGer heeft zojuist een badge verdient
      Eén week actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...