Nickymp3 Geplaatst Maart 28, 2011 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/26/11 Status: Offline Actief: April 7, 2015 Delen Geplaatst Maart 28, 2011 hoi ik ben Nicky 55 lentes kom uit België Ben Invalide na zwaar auto ongeval daardoor ik veel vergeet daar erger ik me veel aan. en ben regelmatig ziek (bedlegerig) hoop dat jullie er geen bezwaar hebt. en wens iedereen het aller beste toe oja ben gek op films en nederlandstalige zangers Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
jelmer11 Geplaatst Maart 28, 2011 Bijdragen: 628 Waardering: 35 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/17/10 Status: Offline Actief: Mei 31, 2018 Delen Geplaatst Maart 28, 2011 Welkom op het forum. Wat naar van dat auto ongeval... Maar als je dol bent op films en Nederlandstalige zangers en je wilt die downloaden, dan zit je hier goed. En o ja, ik heb natuurlijk geen bezwaar dat je Invalide bent en dan spreek ik denk ik ook voor de rest van DukeN. Groetjes jelmer11 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 35 628
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie