Spring naar bijdragen

reboot na Post


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  438
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  08-11-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hey,

Ik heb hier een pc voor me die steeds na het Post screen reboot... Ik heb de cmos gelceared en met een andere harde schijf proberen te booten, en nog steeds hetzelfde probleem. Ik kom wel nog in de Bios en kan de instellingen veranderen, maar normaal opstarten werkt niet. Ik neem aan dat het moederbord naar de ^*&@% is? Weet iemand hier of het nog op te lossen is?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 438
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.950
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Na het POST screen? Hoor je toevallig nog piepjes? Kan je wel booten van CDrom?

Indien dat niet gaat kan het zo zijn dat je CPU niet goed vast in je moederboard zit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  438
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  08-11-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik heb de schijf in een andere pc gedaan en deze gaf aan dat windows XP niet meer goed geconfigureerd was en toen heeft XP automatisch de schijf gefixed :D. Toen terug in de oorspronkelijke pc en a startte gewoon op! Problem solved dus, hoewel ik dit raar vind, want hij wilde eerst ook niet booten met een schijf met een correcte geïnstalleerde Windows XP?

evengoed bedankt voor de reactie!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 438

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...