Spring naar bijdragen

Nieuwe mobiel.

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  5261
  • Waardering:   503
  • Prestatiepunten:  466
  • Dagen gewonnen:  10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

De galaxy s 2 valt af iets te duur.

Is het beeld van de Arc zo goed als krasbestendig?? Want ik hoef heen telefoon die na een half jaar al vol krassen zit...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 503
  • 5.3k
  • 10
  • Reacties 42
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  5959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Dagen gewonnen:  0
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30
  • Was actief op:  Windows

Ik heb mijn desire nu ruim een half jaar en is eigenlijk ook nog steeds krasvrij (op het beeld) terwijl ik er niet perse zuinig mee om ga. ;)

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 139
  • 6k

• Bijdragen:  5918
  • Waardering:   109
  • Prestatiepunten:  0
  • Actief:  

Op de Sony Ericsson zit ook Gorilla Glass. Dit glas zit tegenwoordig op mijn elke nieuwe telefoon. Dat scherm is kras bestendig en er zijn uitvoerige testen op dat glas uitgetest. Als je het gelooft kan je op YouTube genoeg filmpjes vinden die de kracht van Gorilla Glass laten zien. Ook ik heb het niet voor elkaar gekregen om een kras op mijn Desire te krijgen. Ik denk alleen dat echt veel zand een kras zou kunnen maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 109
  • 5.9k

• Actief:  

Die filmpjes heb ik gezien ja kunnen gewoon alles aan :P

Ik zal morgen even kijken in de stad. Om te kijken naar een telefoon. Gewoon even alle winkels af.

Een ding weet ik wel:

Het wordt geen HTC, ik heb er niks tegen maar de meeste HTC's hebben gewoon maar 1.5GB geheugen en dit vind ik best wel weinig...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 503
  • 5.3k
  • 10

• Bijdragen:  4943
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  100
  • Actief:  

Dat hebben alle telefoons. Je kunt er ook nog gewoon 8 of 16GB bij pluggen hoor. Ik geloof dat 8GB tegenwoordig nog maar €15 kost ofzo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 21
  • 4.9k

• Actief:  

Toch hebben de meeste wel 4GB of meer.

Maar als ik een HTC neem welke raden jullie mij aan??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 503
  • 5.3k
  • 10

• Bijdragen:  268
  • Waardering:   6
  • Prestatiepunten:  0
  • Actief:  

Ik vind de HTC desire (z) en HD echt superfijn werken. Deze vind ik dan ook het fijnst. Ook omdat het android is en android gewoon lekker werkt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 6
  • 268

• Actief:  

HTC Desire hoor ik veel over ja. Een paar vrienden van mij willen ook de Desire Z kopen. Ik zelf vind de Desire Z best wel mooi, maar ik hoef er geen toetsenbord bij omdat ik die toch nooit gebruik.

De HD is een mooie telefoon. Ook gewoon super maar ook weinig geheugen. Maar ja SD kaartjes zijn niet meer zo duur hoor ik nu :P

Dus idd ook een overweging om te kopen.

Maar die nieuwe de Sensation ziet er ook geweldig uit!

Maar heb hem nog nergens Simlock vrij gezien :( Is ie trouwens al wel uit?? :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 503
  • 5.3k
  • 10

• Bijdragen:  2643
  • Waardering:   55
  • Prestatiepunten:  2132
  • Dagen gewonnen:  4
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

De Xperia Arc heeft een krasbestendige scherm waarbij standaard al een onzichtbare plastic beschermlaag overheen zit die je weg kan halen :P Die is echt heel moelijk te zien. Btw, hier een review

waarbij de desire hd met de arc vergeleken word.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 55
  • 2.6k
  • 4

• Actief:  

Zeker vet!

Super duidelijk beeld!

Zometeen maar eens kijken in de stad of ie ergens ligt. Ik wil hem wel eens zien. En misschien dat ik hem ook wel koop. Want hij ziet er gewoon super uit.

Ziet er mooi uit. Kon hem helaas niet werkend zien want er lag een Dummy en ze wouden hem ook niet even geven :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 503
  • 5.3k
  • 10
  • 2 weken later...

• Actief:  

Telefoon wordt gekocht als ik een baantje heb (hoop snel :P )

Eerder mag ik niet van mijn ouders.

In iedergeval bedankt voor de help!

En ik zal jullie laten weten wanneer ik hem ga kopen ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 503
  • 5.3k
  • 10

• Actief:  

Ik ga de Xperia Arc morgen kopen als die in de stad is en anders gewoon via internet.

Kan niet wachten totdat ik hem heb :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 503
  • 5.3k
  • 10

• Actief:  

Ik ga de Xperia Arc morgen kopen als die in de stad is en anders gewoon via internet.

Kan niet wachten totdat ik hem heb :P

Via internet is die goedkoper. www.gsmwijzer.nl is betrouwbaar en goedkoop.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 55
  • 2.6k
  • 4

• Actief:  

Mijn ouders willen eerst kijken in de stad omdat ze dat toch fijner vinden :P

Ze betalen toch 100 euro dus voor mijn niet zo erg veel verschil.

Even een vraagje:

Iemand die iets weet hoe ik de Arc kan rooten? Ik weet niet welke site ik kan vertrouwen :s

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 503
  • 5.3k
  • 10

• Bijdragen:  5959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

ff op de forums van XDA kijken ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 139
  • 6k

• Actief:  

Okee dan zal ik morgen eens kijken als ik hem heb. Ik wist niet zeker welke site betrouwbaar was bedankt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 503
  • 5.3k
  • 10

• Actief:  

Okee dan zal ik morgen eens kijken als ik hem heb. Ik wist niet zeker welke site betrouwbaar was bedankt!

Op forum.xda-developers.com hey Bin4ry een root methode. Hij heeft ook de XPERIA x10 geroot ;) Hij is zeker betrouwbaar. Als je je phone weer wilt unrooten gewoon ff aan de pc zetten en de update service draaien :P
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 55
  • 2.6k
  • 4

• Actief:  

Mag ik hem van mijn ouders weer niet kopen  :-[

In de stad is ie wel flink duurder dan op bijvoorbeeld bol.com. Dus eerst maar eens kijken op marktplaats/tweakers of er iemand een nieuwe goedkope Arc aanbied.

En anders maar wachten tot dat het mag van mijn ouders.

In ieder geval bedankt voor de hulp!

+

Topic doe ik op slot omdat ik de Arc zeker weten ga kopen ik niks meer hoef te weten. Moet ik wel wat weten dan open ik hem weer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 503
  • 5.3k
  • 10

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  3 leden zijn actief

Mededelingen

• Recent nieuwsbericht

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

Eater

Geplaatst

Wat je moet weten over Diablo 4 Seizoen 7 We staan op het punt om een spannend nieuw hoofdstuk te betreden in de wereld van Diablo 4! Seizoen 7, met als thema 'Hekserij', gaat op 3 december van start in de Public Test Realm (PTR). Dit is jouw kans om als eerste de nieuwe patch en seizoensinhoud uit te proberen voordat het officieel wordt gelanceerd. De gedetailleerde patchnotities worden op 27 november beschikbaar gesteld, dus markeer die datum in je agenda! Wat kunnen we verwachten in Seizoen 7? Seizoen 7 introduceert maar liefst 20 nieuwe krachten die je gameplay een frisse draai zullen geven. Ook staan er enkele balanswijzigingen op de planning, waaronder nerfs voor de Spiritborn-klasse. Dit komt bovenop het feit dat we momenteel nog midden in Seizoen 6, de Seizoen van Haat, zitten, dat pas in januari eindigt. Maar geen zorgen, er is genoeg actie met de recente patch 2.0.5 en een aantal feestelijke in-game evenementen, waaronder de terugkeer van de angstaanjagende rode cloaks en welkomstgeschenken voor Eternal-spelers. De Hekserij Mechaniek In Seizoen 2 zagen we de Vampirische krachten, en nu keren de 'seizoenskrachten' terug in de vorm van Hekserij. Spelers zullen een nieuwe valuta, Restless Rot, moeten verzamelen door de Headrotten te verslaan. Deze Restless Rot kan vervolgens worden aangeboden op Altaren in ruil voor Hekserij-krachten. Het gebruiken van Hekserij zal vergelijkbaar zijn met de Sanguine Circle uit Seizoen 2, met een extra tabblad in je karaktermenu voor je Hekserij-vaardigheden. Nieuwe Missies en Activiteiten In dit seizoen kun je werken aan een reputatiebord dat specifiek is voor Hekserij, en 'Covens Favor' zal vallen van Whispers. Het mooiste is dat je weer Resplendant Sparks kunt verdienen door het reputatiebord van het seizoen te voltooien, een essentieel crafting-materiaal voor het maken van Mythic Uniques. De Whispers worden ook versterkt, aangezien de Boom op zoek gaat naar Headrotten. Headhunts zullen op een vergelijkbare manier verschijnen als Helltides, met zowel nieuwe als vertrouwde Whisper-activiteiten. Het voltooien van deze Whispers kan de kans geven om een Headrotten-baas te laten verschijnen. Zorg ervoor dat je het hoofd van de baas levert bij de Boom van Whispers voor Occult Gems! Occult Gems De Occult Gems die in Seizoen 7 worden geïntroduceerd, zullen unieke effecten hebben die je in item sockets kunt plaatsen. Dit biedt nieuwe strategische mogelijkheden bij het aanpassen van je uitrusting. Ontdek Verborgen Krachten Verken de 'Forgotten Altars' in dungeons door heel Sanctuary om nieuwe krachten te ontgrendelen. Met meer dan 20 nieuwe krachten die aan het spel worden toegevoegd, is er veel te ontdekken en uit te proberen. Seizoen 7 belooft een spannend avontuur te worden, vol nieuwe mogelijkheden en uitdagingen. Dus bereid je voor op de aankomende PTR en zorg ervoor dat je niets mist van de spannende content die in het verschiet ligt!
  • Recente prestatie

• JaslyGer heeft zojuist een badge verdient
      Eén week actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...