Spring naar bijdragen

Nieuwe mobiel.

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  5261
  • Waardering:   503
  • Prestatiepunten:  466
  • Dagen gewonnen:  10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Ja hoor weer een telefoon topic :P

Heb er in oktober een gekocht maar dat scherm zit onder de krassen :(

Had al een beetje gekeken in andere topics en kwam deze tegen:

http://tweakers.net/pricewatch/277196/sony-ericsson-xperia-arc-lt15i-zilver.html#tab:prices

Ziet er mooi uit. En hier zit gewoon android op. Dus ik kan ook gewoon apps downloaden via android market toch?

Iemand misschien nog andere ideeën?

Wat ik wil:

Telefoon onder de 500 euro. Met android (iOS lukt niet binnen deze prijs :( ). Een camera megapixels maakt niet zo veel uit. Touchscreen. Wifi. Bleutooth. En een zo goed als krasbestending scherm. En moet er natuurlijk mee kunnen smsen en bellen :P

Iemand die een mooie mobiel heeft?

Alvast Bedankt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 503
  • 5.3k
  • 10
  • Reacties 42
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  628
  • Waardering:   35
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Actief:  

Je kan natuurlijk voor een mobiele telefoon gaan die dit allemaal heeft voor een prijs tussen de 100 en 200 euro, maar als ik 500 euro mocht besteden zou ik voor de samsung galaxy s gaan.

Zelf heb ik een samsung galaxy europa en die kan dit allemaal wel, maar ja, wel iets minder goed misschien...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 35
  • 628

• Bijdragen:  2643
  • Waardering:   55
  • Prestatiepunten:  2132
  • Dagen gewonnen:  4
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29
  • Was actief op:  Windows

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 55
  • 2.6k
  • 4

• Actief:  

@ Jelmer

Is idd een mooie. Alleen zijn hebben sommige er wel eens problemen mee dat ie sloom is.

@DHRJ

Had ik ook al gezien in een andere topic. En staat ook in startpost ;)

Is ook een mooie telefoon. Hier zitten gewoon alle Android functies op die ook op de Samsung Galaxy S zitten bijvoorbeeld?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 503
  • 5.3k
  • 10

• Actief:  

Ja alle functies... Behalve de FF Camera.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 55
  • 2.6k
  • 4

• Actief:  

Wat is FF camera  ???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 503
  • 5.3k
  • 10

• Actief:  

Wat is FF camera  ???

Front facing camera. Een cameratje aan de voorkant die ik niet echt nuttig vind :P
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 55
  • 2.6k
  • 4

• Actief:  

Heb ik niet echt nodig nee :P

Zal maandag eens kijken in de stad of ie ergens ligt. Eens kijken of ie fijn is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 503
  • 5.3k
  • 10

• Actief:  

De Arc is nog niet uit...

Sent from my X10i using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 55
  • 2.6k
  • 4

• Actief:  

Ohh lol :s Wist ik niet...

Wanneer komt die uit?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 503
  • 5.3k
  • 10

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

Volgende maand de exacte datum weet ik niet

Je kan eventueel ook nog kijken voor de LG speed x2 JFK heeft die besteld misschien kan hij je er meer info overgeven

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 25
  • 500

• Actief:  

Vind de LG speed x2 niet echt mooi. Maar heeft wel mooie specs.

De SE Xperia Arc is een mooie telefoon alleen is jammer genoeg nog niet uit :(

Zit er ook over na te denken een Samsung Galaxy S te nemen. Of misschien een HTC.

Iemand die raad weet voor mij? Heb echt geen idee wat ik zou moeten nemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 503
  • 5.3k
  • 10

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

Dat zijn 3 goede telefoons misschien moet je anders een keer langs de winkel gaan

Hier kan je een review lezen van de arc mocht je nog twijfelen of je die wil

http://www.techzine.nl/reviews/992/sony-ericsson-xperia-arc.html

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 25
  • 500

• Actief:  

Morgen komt de Xperia Play uit, misschien de Arc ook... Heb geen idee wanneer de Arc uit komt maar wel voor Mei...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 55
  • 2.6k
  • 4
  • 3 weken later...

• Actief:  

Ik wil nog steeds een nieuwe smartphone kopen. En heb nog steeds geen idee welke.

Ik ben misschien van plan om de Arc te kopen. Maar dan moet ik hem wel eerst even vast hebben gehad.

Maar iemand anders misschien nog een andere telefoon die misschien beter is?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 503
  • 5.3k
  • 10

• Actief:  

Ik wil nog steeds een nieuwe smartphone kopen. En heb nog steeds geen idee welke.

Ik ben misschien van plan om de Arc te kopen. Maar dan moet ik hem wel eerst even vast hebben gehad.

Maar iemand anders misschien nog een andere telefoon die misschien beter is?

Dan kom je weer op de LG 2x Speed, alleen heeft die een slechtere scherm + camera.

Hier nog HTC toestellen:

http://www.mobilecowboys.nl/toestellen/13948

Hier nog wat nieuwe S.E. toestellen: http://www.minatica.be/content/2093-MWC-2011-Sony-Ericsson-3-nieuwe-toestellen

Het is aan jou de keuze. Ik weet niet of Samsung al een nieuwe toestel heeft gelanceerd. Als je op AndroidWorld.nl kijkt, zie je ook een hele toestellen lijst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 55
  • 2.6k
  • 4

• Bijdragen:  5918
  • Waardering:   109
  • Actief:  

Je kan het ook zo formuleren:

De LG camera is goed, maar die van de Arc is beter. Ik heb een paar foto's genomen en de kwaliteit is niet slecht te noemen maar ook niet zo van Wauw! Dat is iets waar de Arc iets beter in is. Maar zeg nou zelf, hoe vaak maak je foto's met je telefoon waar je echt hele goede foto's nodig hebt? Het is een leuke functie die erbij zit, als je een goede camera wilt kan je het beste een compact camera nemen. Daarnaast kan de LG Optimus 2x in Full HD filmen, iets wat ik de Arc nog niet zo snel zie doen?

Ook het scherm is gewoon prima, te vergelijken met de Desire SLCD schermen. Niet alsof je een heel slecht scherm hebt, het is gewoon meer dan voldoende. Maar die van de Arc doet dat weer iets beter met de bravia techniek. Nadeel is dat de kijkhoeken er flink op achteruit gaan.

Zo heeft ieder toestel wel zijn voordelen en nadelen. De Optimus 2x is wel op dit moment echt een stuk sneller. En de ondersteuning op Dual-Core is echt minimaal, maar in de toekomst gaat dit zeker veranderen. Je kan het dus formuleren dat het meer toekomst gerichter is. In vergelijking met verschillende spellen met de nieuwe Galaxy S II (nog niet de echte consumenten versie) was de LG bij sommige spellen een stuk sneller. Echter de Galaxy S II wordt op 1,2 GHz geklokt dus wellicht zou dat nog wel eens een verschil kunnen maken.

De LG kan ook 1,3 GHz lopen (met een custom Kernel), dan pakt die echt elke telefoon. Maar dat is wel logisch gezien er nog geen één Dual-Core op 1,3 GHz loopt.

HTC komt ook met de Sensation. Een Dual-Core op 1,2 GHz en een hogere resolutie. Wordt nog even wachten wat de precieze datum wordt wanneer die gaat komen. Maar hij is aangekondigd en was ook al op verschillende beurzen te zien.

Je kan nog even wachten op de Samsung Galaxy S II of de HTC Senstation maar je kan het ook zo zien: je kan blijven wachten als je het nieuwste van het nieuwste wordt. Want Samsung heeft nu alweer een opvolger van de Galaxy S II aangekondigd, terwijl de Galaxy S II nog niet eens op de markt is. Het blijft doorgaan en op een gegeven moment moet je een keuze maken.

Ik moet wel toegeven dat de Arc er wat fancier uitziet dan de Optimus 2x. Weet niet hoe die in de hand ligt en of het aanvoelt als duurzaam materiaal, maar de looks zien er wat frisser en moderner uit. De Optimus 2x is wat recht-hoekiger en strakker.

Trouwens één beslissing die ik heb genomen is dat mijn volgende telefoon sowieso een telefoon van Google wordt met de nieuwste updates. Ben het zat om te wachten totdat het bedrijf eindelijk een z'n schil erover klaar heeft en dan nog eens maar wachten totdat die beschikbaar is in Nederland.

Maar dat is jouw keuze of je dat graag wilt, met of zonder een schil erover heen. Dat is puur persoonlijk, ik vindt het echter niks dat Sense, TouchWiz of van LG / Sony Ericsson (ben even de naam kwijt). Liever de kale Android. Maar nogmaals dat is wat je zelf moet uitproberen / mee werken om daar een oordeel over te geven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 109
  • 5.9k

• Actief:  

Je kan het ook zo formuleren:

De LG camera is goed, maar die van de Arc is beter. Ik heb een paar foto's genomen en de kwaliteit is niet slecht te noemen maar ook niet zo van Wauw! Dat is iets waar de Arc iets beter in is. Maar zeg nou zelf, hoe vaak maak je foto's met je telefoon waar je echt hele goede foto's nodig hebt? Het is een leuke functie die erbij zit, als je een goede camera wilt kan je het beste een compact camera nemen. Daarnaast kan de LG Optimus 2x in Full HD filmen, iets wat ik de Arc nog niet zo snel zie doen?

Ook het scherm is gewoon prima, te vergelijken met de Desire SLCD schermen. Niet alsof je een heel slecht scherm hebt, het is gewoon meer dan voldoende. Maar die van de Arc doet dat weer iets beter met de bravia techniek. Nadeel is dat de kijkhoeken er flink op achteruit gaan.

Zo heeft ieder toestel wel zijn voordelen en nadelen. De Optimus 2x is wel op dit moment echt een stuk sneller. En de ondersteuning op Dual-Core is echt minimaal, maar in de toekomst gaat dit zeker veranderen. Je kan het dus formuleren dat het meer toekomst gerichter is. In vergelijking met verschillende spellen met de nieuwe Galaxy S II (nog niet de echte consumenten versie) was de LG bij sommige spellen een stuk sneller. Echter de Galaxy S II wordt op 1,2 GHz geklokt dus wellicht zou dat nog wel eens een verschil kunnen maken.

De LG kan ook 1,3 GHz lopen (met een custom Kernel), dan pakt die echt elke telefoon. Maar dat is wel logisch gezien er nog geen één Dual-Core op 1,3 GHz loopt.

HTC komt ook met de Sensation. Een Dual-Core op 1,2 GHz en een hogere resolutie. Wordt nog even wachten wat de precieze datum wordt wanneer die gaat komen. Maar hij is aangekondigd en was ook al op verschillende beurzen te zien.

Je kan nog even wachten op de Samsung Galaxy S II of de HTC Senstation maar je kan het ook zo zien: je kan blijven wachten als je het nieuwste van het nieuwste wordt. Want Samsung heeft nu alweer een opvolger van de Galaxy S II aangekondigd, terwijl de Galaxy S II nog niet eens op de markt is. Het blijft doorgaan en op een gegeven moment moet je een keuze maken.

Ik moet wel toegeven dat de Arc er wat fancier uitziet dan de Optimus 2x. Weet niet hoe die in de hand ligt en of het aanvoelt als duurzaam materiaal, maar de looks zien er wat frisser en moderner uit. De Optimus 2x is wat recht-hoekiger en strakker.

Trouwens één beslissing die ik heb genomen is dat mijn volgende telefoon sowieso een telefoon van Google wordt met de nieuwste updates. Ben het zat om te wachten totdat het bedrijf eindelijk een z'n schil erover klaar heeft en dan nog eens maar wachten totdat die beschikbaar is in Nederland.

Maar dat is jouw keuze of je dat graag wilt, met of zonder een schil erover heen. Dat is puur persoonlijk, ik vindt het echter niks dat Sense, TouchWiz of van LG / Sony Ericsson (ben even de naam kwijt). Liever de kale Android. Maar nogmaals dat is wat je zelf moet uitproberen / mee werken om daar een oordeel over te geven.

Jij hebt de tijd genomen +1 voor die post ;) Uitgebreider kan ik het niet doen:p
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 55
  • 2.6k
  • 4

• Actief:  

GVD! Had ik net een stuk getypt viel mijn PC uit moet ik weer opnieuw beginnen :s Dus dan maar even een samenvatting :P

Ik wil mijn telefoon voor juni kopen en blijf niet wachten tot er weer een nieuwe uitkomt anders wacht ik tot mijn 80ste :P

Ik zit zelf nog steeds te twijfelen tussen Samsung Galaxy S en Xperia Arc.

Allebei super telefoons en allebei ook binnen mijn budget. De camera en het scherm van de Arc is volgens mij iets beter. Al maakt de camera mij niet zoveel uit omdat ik die toch niet zoveel zal gebruiken dus die hoeft niet zo goed te zijn.

Het scherm dat ik bij bij de Galaxy net wat helderder (dacht ik) wat ik weer fijn vindt.

Het geheugen is bij allebei goed. Al heeft de Arc 8 GB meer. Op de telefoon zet ik alleen maar spelletjes. En misschien dat ik later nog een SD kaartje erbij koop om eventueel nog muziek op te zetten.

De prijs is bij allebei binnen mij budget. Al is de Galaxy goedkoper.

Dus ja Galaxy is een goekoop en ook best wel goed.

Dus ik zou het niet meer weten wat ik moet kopen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 503
  • 5.3k
  • 10

• Actief:  

GVD! Had ik net een stuk getypt viel mijn PC uit moet ik weer opnieuw beginnen :s Dus dan maar even een samenvatting :P

Ik wil mijn telefoon voor juni kopen en blijf niet wachten tot er weer een nieuwe uitkomt anders wacht ik tot mijn 80ste :P

Ik zit zelf nog steeds te twijfelen tussen Samsung Galaxy S en Xperia Arc.

Allebei super telefoons en allebei ook binnen mijn budget. De camera en het scherm van de Arc is volgens mij iets beter. Al maakt de camera mij niet zoveel uit omdat ik die toch niet zoveel zal gebruiken dus die hoeft niet zo goed te zijn.

Het scherm dat ik bij bij de Galaxy net wat helderder (dacht ik) wat ik weer fijn vindt.

Het geheugen is bij allebei goed. Al heeft de Arc 8 GB meer. Op de telefoon zet ik alleen maar spelletjes. En misschien dat ik later nog een SD kaartje erbij koop om eventueel nog muziek op te zetten.

De prijs is bij allebei binnen mij budget. Al is de Galaxy goedkoper.

Dus ja Galaxy is een goekoop en ook best wel goed.

Dus ik zou het niet meer weten wat ik moet kopen...

Voor spelletjes zou ik dan weer de Arc nemen, die heeft de zelfde videokaart of hoe je het noemen wilt als de Xperia Play (De telefoon die voor spelletjes is gemaakt :P playstation phone) Btw, in een benchmarking test die ik op xda zag was de scherm van de arc net wat helderder. Als ik de link weer vind laat ik hem je zien.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 55
  • 2.6k
  • 4

• Actief:  

Okee.

Iemand die weet hoe duur de Galaxy II word?? Als die niet zo duur word koop ik hem misschien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 503
  • 5.3k
  • 10

• Bijdragen:  5712
  • Waardering:   113
  • Actief:  

Denk tussen de 300 en 400 euro ;)

Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 113
  • 5.7k

• Bijdragen:  735
  • Waardering:   8
  • Prestatiepunten:  307
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

ik denk 400 tot 600;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 8
  • 735

• Bijdragen:  5712
  • Waardering:   113
  • Actief:  

Ik dacht meer richting de htc sensation prijs ;) ik zal vanmiddag nog wel even kijken.

Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 113
  • 5.7k

• Bijdragen:  5918
  • Waardering:   109
  • Actief:  

Een duidelijke indicatie van de prijs is niet te vertellen. De advies prijs ligt op 699 euro, maar zo zie je vaak dat de prijs er meestal een euro of 100 eronder ligt. Het zal dus niet een goedkoop toestel worden. Waar de adviesprijs van de Galaxy S op 599 euro zat, ging dat na een week of 3 als snel naar ~ 450 euro. Maar goedkoop zal de Galaxy S II niet worden, ik gok minimaal 500 euro na 3 weken. Dat wordt dus meestal een abonnement van zo'n 39,50 euro per maand 2 jaar lang.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 109
  • 5.9k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  3 leden zijn actief

Mededelingen

• Recent nieuwsbericht

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

Eater

Geplaatst

Wat je moet weten over Diablo 4 Seizoen 7 We staan op het punt om een spannend nieuw hoofdstuk te betreden in de wereld van Diablo 4! Seizoen 7, met als thema 'Hekserij', gaat op 3 december van start in de Public Test Realm (PTR). Dit is jouw kans om als eerste de nieuwe patch en seizoensinhoud uit te proberen voordat het officieel wordt gelanceerd. De gedetailleerde patchnotities worden op 27 november beschikbaar gesteld, dus markeer die datum in je agenda! Wat kunnen we verwachten in Seizoen 7? Seizoen 7 introduceert maar liefst 20 nieuwe krachten die je gameplay een frisse draai zullen geven. Ook staan er enkele balanswijzigingen op de planning, waaronder nerfs voor de Spiritborn-klasse. Dit komt bovenop het feit dat we momenteel nog midden in Seizoen 6, de Seizoen van Haat, zitten, dat pas in januari eindigt. Maar geen zorgen, er is genoeg actie met de recente patch 2.0.5 en een aantal feestelijke in-game evenementen, waaronder de terugkeer van de angstaanjagende rode cloaks en welkomstgeschenken voor Eternal-spelers. De Hekserij Mechaniek In Seizoen 2 zagen we de Vampirische krachten, en nu keren de 'seizoenskrachten' terug in de vorm van Hekserij. Spelers zullen een nieuwe valuta, Restless Rot, moeten verzamelen door de Headrotten te verslaan. Deze Restless Rot kan vervolgens worden aangeboden op Altaren in ruil voor Hekserij-krachten. Het gebruiken van Hekserij zal vergelijkbaar zijn met de Sanguine Circle uit Seizoen 2, met een extra tabblad in je karaktermenu voor je Hekserij-vaardigheden. Nieuwe Missies en Activiteiten In dit seizoen kun je werken aan een reputatiebord dat specifiek is voor Hekserij, en 'Covens Favor' zal vallen van Whispers. Het mooiste is dat je weer Resplendant Sparks kunt verdienen door het reputatiebord van het seizoen te voltooien, een essentieel crafting-materiaal voor het maken van Mythic Uniques. De Whispers worden ook versterkt, aangezien de Boom op zoek gaat naar Headrotten. Headhunts zullen op een vergelijkbare manier verschijnen als Helltides, met zowel nieuwe als vertrouwde Whisper-activiteiten. Het voltooien van deze Whispers kan de kans geven om een Headrotten-baas te laten verschijnen. Zorg ervoor dat je het hoofd van de baas levert bij de Boom van Whispers voor Occult Gems! Occult Gems De Occult Gems die in Seizoen 7 worden geïntroduceerd, zullen unieke effecten hebben die je in item sockets kunt plaatsen. Dit biedt nieuwe strategische mogelijkheden bij het aanpassen van je uitrusting. Ontdek Verborgen Krachten Verken de 'Forgotten Altars' in dungeons door heel Sanctuary om nieuwe krachten te ontgrendelen. Met meer dan 20 nieuwe krachten die aan het spel worden toegevoegd, is er veel te ontdekken en uit te proberen. Seizoen 7 belooft een spannend avontuur te worden, vol nieuwe mogelijkheden en uitdagingen. Dus bereid je voor op de aankomende PTR en zorg ervoor dat je niets mist van de spannende content die in het verschiet ligt!
  • Recente prestatie

• JaslyGer heeft zojuist een badge verdient
      Eén week actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...