Hij Geplaatst Maart 23, 2011 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/23/11 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Maart 23, 2011 Weet niet of dit helemaal hier hoort, maar ik dacht, dit is DukeN, heeft me heel vaak geholpen met bittorrent enzo Ik dacht ik registreer, en geef jullie gelijk een website op http://www.fuckhuiswerk.nl/ kan je antwoorden downloaden voor de middelbare scholieren onder ons Het is niet bedoeld om van over te schrijven, maar bijvoorbeeld de geschiedenis aantekeningen hebben voor een voldoende gezorgt bij mij Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
IfElse Geplaatst Maart 23, 2011 Bijdragen: 2643 Waardering: 55 Prestatiepunten: 2134 Dagen gewonnen: 4 Lid sinds: 08/17/10 Status: Offline Actief: Januari 14 Leeftijd: 29 Was actief op: Windows Delen Geplaatst Maart 23, 2011 Als je het zelf maakt leer je uiteindelijk wel veel meer. Alleen vaak worden dingen gewoon niet nagekeken en moet je een toets maken. Lijkt die site me op dat moment wel handig Bedankt voor de link! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 55 2.6k 4
Robin Geplaatst Maart 24, 2011 Bijdragen: 501 Waardering: 64 Prestatiepunten: 383 Dagen gewonnen: 3 Lid sinds: 08/26/06 Status: Offline Actief: November 16, 2022 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Maart 24, 2011 Ja zeer handige site! Voor scheikunde natuurkunde etc haal ik al m'n uitwerkingen van die site! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 64 501 3
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie