Majoow Geplaatst Maart 22, 2011 Bijdragen: 6 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/07/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Maart 22, 2011 Hallo allemaal, Ik heb al even gezocht en ik kon hier geen onderwerp over vinden (Mijn excuses voor als deze er toch wel blijkt te zijn..) Ik heb namelijk een probleem met het installeren van The Sims 2 met uitbreidingen op mijn Mac, ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen. Ik heb inmiddels de hele zooi in de juiste volgorde geinstalleerd (sims 2 > university > nightlife > open for business > pets > family fun stuff > glamour life stuff > seasons). Ging allemaal prima. Nu moet ik uiteraard nog de crack voor Seasons installeren (want zonder 'cd' doet het spel het niet). ECHTER; als ik de crack aanklik en 'm vervolgens wil installeren krijg ik een pop-up waarin staat 'The Sims 2 Season UBCrack kan niet worden geopend omdat er een probleem is.'. Nu heb ik me op het internet rot gezocht om hier een oplossing voor te vinden, maar voor zover ik kan vinden zit iedereen met hetzelfde probleem. Via Pseudo heb ik 'm ook al geprobeerd te openen, wat verder niet werkt. Weet iemand een oplossing? Alvast bedankt!! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 6
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie