Sneeuwpop Geplaatst Maart 22, 2011 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/22/11 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Maart 22, 2011 Hallo, ik heb een ongeveer een week geleden een assemblage pc gekocht bij alternate en hem door hun in elkaar laten zetten toen ik hem binnenkreeg heb ik gelijk windows er op gezet en alles ging vrij goed nadat ik de videokaart driver had geinstalleerd liep mijn pc opeens muurvast. Ik kon niet meer met de muis bewegen of met het toetsenbord werken heel me scherm bleef haken. toen ik hem gerestart had werkte alles weer maar na 5 minuten surfen op het internet bleef hij weer vast haken. maar als ik bijvoorbeeld een game speel loopt hij pas na 3 uur pas vast. ik heb geen idee waar het aan ligt ik hoop dat een van jullie me verder kan helpen. Systeem : Moederboard:Asus Rock 870 Extreme3 geheugen:4 gb kingston 1333 Mhz Videokaart: Ati radeon sapphire 5770 Proccessor: Amd phenom ii x4 965 Voeding:Ocz 700 watt. Besturing systeem windows 7 professional 32 bit ( had eigenlijk 64 bit moeten zijn ). Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Freddytje Geplaatst April 7, 2011 Bijdragen: 5712 Waardering: 113 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/21/09 Status: Offline Actief: April 21, 2018 Delen Geplaatst April 7, 2011 Wat voor internetverbinding heb je? LAN of draadloos? Bij mij lag het namelijk aan mn netwerkkaart die niet compatibel was met windows 7. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 113 5.7k
Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ Geplaatst April 18, 2011 Delen Geplaatst April 18, 2011 Ik denk dat er iets niet goed is gegaan bij de installatie want dat hoort niet. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Phairdy Geplaatst April 25, 2011 Bijdragen: 157 Waardering: 15 Prestatiepunten: 306 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/01/09 Status: Offline Actief: Maart 20 Leeftijd: 29 Was actief op: Android Delen Geplaatst April 25, 2011 probeer windows een in veilige modus te startn en kijken of ie dan ook vast loopt? zo ja dan ligt het waarschijnlijk aan je drivers en zul je ze moeten deinstalleren. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 15 157
PCgamer Geplaatst April 25, 2011 Bijdragen: 811 Waardering: 8 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/30/09 Status: Offline Actief: Februari 4, 2016 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst April 25, 2011 Staat er geen restore file op je pc, ik geloof dat Windows 7 die automatisch maakt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 8 811
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie