Spring naar bijdragen

iPod geblokkeerd voor heel erg lang..

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  299
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  348
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  

hallo,

ik heb een ipod touch die ik eigenlijk nauwelijks gebruik. hij is al best wel oud, en hij heeft denk ik al meer dan een jaar niet meer aan itunes gelegen om te synchroniseren, want ik koop alles via de itunes/app store op de ipod zelf. als ik hem nu zou gaan synchroniseren zal hij wel ff bezig zijn denk ik :P maar dat is niet echt het probleem.. ik heb mijn ipod een week geleden weer eens een keer gebruikt, maar de batterij is ontzettend slecht en hij is na een week niet gebruiken uitgevallen en niet meer aangegaan. nu heb ik hem vandaag weer aangezet en zegt hij dat ik ongeveer 21,6 miljoen minuten moet wachten omdat hij geblokkeerd is :S als ik mij niet vergis is dit meer dan 40 jaar wachten.. ik heb via google al wel gelezen dat het te resetten is, maar ik wil graag weten hoe dit kan? niemand heeft aan mijn ipod gezeten en dus ook niet geprobeerd mijn wachtwoord te kraken!! en als ik reset, ben ik dan niet al mijn aankopen van het afgelopen jaar kwijt? (aangezien die ook niet op de pc staan)

alvast bedankt met het hopelijk beantwoorden van deze 2 vragen :)

mvg,

rowinesli

EDIT: ik heb waarschijnlijk dus ook niet de meest recente systeemsoftwere he ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 299
  • Reacties 11
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  5261
  • Waardering:   503
  • Prestatiepunten:  466
  • Dagen gewonnen:  10
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Even aan je PC vastdoen. Vaak kun je er dan weer in ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 503
  • 5.3k
  • 10

• Actief:  

hoi,

dat heb ik dus al geprobeerd, maar dan zegt hij dat hij geen verbinding met de ipod kan maken, omdat ik er een wachtwoord op heb zitten. dan moet ik het wachtwoord intikken op de ipod, maar dat gaat dus niet want die is geblokkeerd :s nou is het waarschijnlijk opgelost als ik hem reset, maar dan ben ik dus al mijn aankopen kwijt? en hoe komt het dat mijn ipod eigenlijk opeens voor 40 jaar geblokkeerd is?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 299

• Bijdragen:  5959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30
  • Was actief op:  Windows

die ben je niet kwijt. die staan namelijk op het account waarvan je het gekocht hebt ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 139
  • 6k

• Bijdragen:  3912
  • Waardering:   206
  • Prestatiepunten:  17
  • Dagen gewonnen:  1
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Resetten doe je door je ipod te herstellen, dit kan door je ipod in DFU mode te zetten en dan te herstellen via itunes, wat er met je aankopen gebeurd weet ik niet precies.

Sent from my iPod touch using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 206
  • 3.9k
  • 1

• Actief:  

maar na het resetten zal ik hem toch moeten synchroniseren? ... maar als je synchroniseert maakt hij je ipod toch gelijk met wat er in je bibliotheek op de pc staat? daar staat dus helemaal niks in... ??? hoe krijg ik dan mijn aankopen die op mijn account staan op de pc in mijn bibliotheek?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 299

• Actief:  

De aankopen staan nog steeds in je iTunes account geregistreerd. Ik denk wel dat je ze gewoon gratis weer kunt downloaden, maar ik geef je geen zekerheid.

En btw, als je je ipod jailbreakt kun je alles gratis dowloaden (:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 206
  • 3.9k
  • 1

• Bijdragen:  5261
  • Waardering:   503
  • Prestatiepunten:  466
  • Dagen gewonnen:  10
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Als je een app hebt gekocht kun je hem later weer opnieuw downloaden voor niks. Je raakt wel alle save date enzo kwijt. En het is niet bij alle apps. Sommige moet je wel opnieuw kopen. Dit zijn er maar heel erg weinig. De meeste kun je gewoon weer opnieuw en gratis downloaden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 503
  • 5.3k
  • 10

• Actief:  

en kan ik ook ergens zien welke ik allemaal gekocht heb? ik had er namelijk best wel veel, en als ik mij verveelde ging ik gewoon wat bladeren naar iets leuks, maar het is dus niet zo dat ik ze uit mijn hoofd ken of dat ik ze allemaal heel vaak gebruik.. kan dat niet ergens bij account administratie ofzo? :) oh en over dat jailbreaken..... tja dat vertrouw ik niet helemaal ;) maar ik zal het dan misschien toch maar overwegen. kan je dan echt ALLE apps gratis downloaden"? of gewoon de meeste?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 299

• Actief:  

Je kunt dat ergens in iTunes zien, volgens mij bij de instellingen van je account.

Maar ik heb zelf ook mijn ipod gejailbreaked, en eigenlijk 99% van de apps kun je gratis downloaden, ik heb maar 1 keer gehad dat ik de app niet kon vinden (:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 206
  • 3.9k
  • 1

• Actief:  

oke bedankt voor jullie hulp allemaal O0

ik ga hem resetten en dan gewoon jailbreaken :)

maar weet iemand misschien hoe het kan dat mijn ipod opeens geblokkeerd is? dat vind ik ook wel fijn om te weten ;)

EDIT: ik heb het nog even gecheckt, en ik weet zeker dat er niemand aan mijn ipod heeft gezeten en het wachtwoord heeft geprobeerd te raden :s... dan ga ik hem nu jailbreaken ;) maar nog steeds zou ik wel willen weten hoe het zomaar kan..?

Post samenvoeging: maart 22, 2011, 14:05:37

beetje heel raar, ik heb hem net dus gereset door de homeknop en de aan/uitknop beide een tijdje in te houden.. toen ging hij uit, toen kwam het apple logo en toen ging hij weer aan. nu is het wachtwoord er af maar al mijn apps en muziek en zo staan er nog op!! :s ik dacht dat dat niet de bedoeling was van resetten.. maar het is natuurlijk alleen maar fijn voor mij. maar als ik nu ga jailbreaken, ben ik dan deze apps weer kwijt? (het zijn er nogal veel, zou lang gaan duren om ze allemaal opnieuw te downlaoden..)

mvg

rowinesli

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 299

• Bijdragen:  1420
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Actief:  

Home + power knop ingedrukt houden is een reboot, dus geen reset !

Je kan hem gerust jailbreaken, je apps blijven er gewoon op staan. Het enige wat je met jailbreaken doet, is Cydia installeren ;)

Good luck!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1
  • 1.4k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  3 leden zijn actief

Mededelingen

• Recent nieuwsbericht

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

Eater

Geplaatst

Wat je moet weten over Diablo 4 Seizoen 7 We staan op het punt om een spannend nieuw hoofdstuk te betreden in de wereld van Diablo 4! Seizoen 7, met als thema 'Hekserij', gaat op 3 december van start in de Public Test Realm (PTR). Dit is jouw kans om als eerste de nieuwe patch en seizoensinhoud uit te proberen voordat het officieel wordt gelanceerd. De gedetailleerde patchnotities worden op 27 november beschikbaar gesteld, dus markeer die datum in je agenda! Wat kunnen we verwachten in Seizoen 7? Seizoen 7 introduceert maar liefst 20 nieuwe krachten die je gameplay een frisse draai zullen geven. Ook staan er enkele balanswijzigingen op de planning, waaronder nerfs voor de Spiritborn-klasse. Dit komt bovenop het feit dat we momenteel nog midden in Seizoen 6, de Seizoen van Haat, zitten, dat pas in januari eindigt. Maar geen zorgen, er is genoeg actie met de recente patch 2.0.5 en een aantal feestelijke in-game evenementen, waaronder de terugkeer van de angstaanjagende rode cloaks en welkomstgeschenken voor Eternal-spelers. De Hekserij Mechaniek In Seizoen 2 zagen we de Vampirische krachten, en nu keren de 'seizoenskrachten' terug in de vorm van Hekserij. Spelers zullen een nieuwe valuta, Restless Rot, moeten verzamelen door de Headrotten te verslaan. Deze Restless Rot kan vervolgens worden aangeboden op Altaren in ruil voor Hekserij-krachten. Het gebruiken van Hekserij zal vergelijkbaar zijn met de Sanguine Circle uit Seizoen 2, met een extra tabblad in je karaktermenu voor je Hekserij-vaardigheden. Nieuwe Missies en Activiteiten In dit seizoen kun je werken aan een reputatiebord dat specifiek is voor Hekserij, en 'Covens Favor' zal vallen van Whispers. Het mooiste is dat je weer Resplendant Sparks kunt verdienen door het reputatiebord van het seizoen te voltooien, een essentieel crafting-materiaal voor het maken van Mythic Uniques. De Whispers worden ook versterkt, aangezien de Boom op zoek gaat naar Headrotten. Headhunts zullen op een vergelijkbare manier verschijnen als Helltides, met zowel nieuwe als vertrouwde Whisper-activiteiten. Het voltooien van deze Whispers kan de kans geven om een Headrotten-baas te laten verschijnen. Zorg ervoor dat je het hoofd van de baas levert bij de Boom van Whispers voor Occult Gems! Occult Gems De Occult Gems die in Seizoen 7 worden geïntroduceerd, zullen unieke effecten hebben die je in item sockets kunt plaatsen. Dit biedt nieuwe strategische mogelijkheden bij het aanpassen van je uitrusting. Ontdek Verborgen Krachten Verken de 'Forgotten Altars' in dungeons door heel Sanctuary om nieuwe krachten te ontgrendelen. Met meer dan 20 nieuwe krachten die aan het spel worden toegevoegd, is er veel te ontdekken en uit te proberen. Seizoen 7 belooft een spannend avontuur te worden, vol nieuwe mogelijkheden en uitdagingen. Dus bereid je voor op de aankomende PTR en zorg ervoor dat je niets mist van de spannende content die in het verschiet ligt!
  • Recente prestatie

• JaslyGer heeft zojuist een badge verdient
      Eén week actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...