leniardo Geplaatst Juni 24, 2006 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/24/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juni 24, 2006 hey allemaal ik eb net de sims 2 gedownload en geinstalleerd maar als ik het spel opstart krijg ik een foutmelding van rapport verzenden enzo... als ik dan op het fouten rapport klik geeft hij aan: Dit foutenrapport bevat: informatie over de status van The Sims 2 toen het probleem optrad; de versie van het besturingssysteem en de gebruikte computerhardware; de digitale product-id die kan worden gebruikt om de licentie te indentificeren; en het IP-adres (Internel-proctool) van de computer. hoe kan ik het spel opstarten ik eb nieuwe instalatie codes geprobeerd moet ik hem op nieuw downloaden (wat nog al een tijdje duurt) of weet iemand hoe ik he m tog kan spelen??? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
Gast Dusszz Geplaatst Juni 24, 2006 Delen Geplaatst Juni 24, 2006 probeer eens een andere crack. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
leniardo Geplaatst Juli 17, 2006 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/24/06 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Juli 17, 2006 hey het is al een tijdje geleden dat ik dit probleem hier melde maar nu heb ik hem een week geleden opnieuw gedownload en hij doet het nu alleen 1 probleem (wat ik bij meer mensen heb gehoord die een gekopieerde versie hebben van sims 2) ik kan geen muren bouwen... weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen??? ??? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie