Schaop Geplaatst Maart 19, 2011 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/19/11 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Maart 19, 2011 Hallo, ik heb mezelf sinds kort aangemeld op dit forum en ik zit met een probleem. Sims 3 basis heb ik gedwonload voor mijn dochter. Bij het opstarten heb ik een melding dat er een onoffciele gamebewerking is uitgevoerd die niet overeenkomt met de huidige versie van Sims3. Ik heb na installatie 3 updates verwerkt en daarna de bestanden in de crack map gekopieerd naar de bin map. Spel werkt wel maar af en toe vliegt ie eruit ! Weet iemand hier een oplossing voor ? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
jelmer11 Geplaatst Maart 19, 2011 Bijdragen: 628 Waardering: 35 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/17/10 Status: Offline Actief: Mei 31, 2018 Delen Geplaatst Maart 19, 2011 Dit is niet echt de goeie topic voor deze vraag. Zet deze vraag anders in 'Alles over games' en verwijderhem hier. O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 35 628
Schaop Geplaatst Maart 19, 2011 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/19/11 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Maart 19, 2011 Oke, bedankt, ik ben nieuw dus moet nog even mijn weg vinden . Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie