niekerd Geplaatst Maart 19, 2011 Bijdragen: 6 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/18/10 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Maart 19, 2011 Hallo allemaal, Ik heb vanmiddag een pakket met 4 american pie films gedownload zonder problemen. Daarna van iedere film een klein stukje gekeken of het allemaal klopte, niets mis mee. Toen ik even later nog een keer keek, gaf windows media player "onbekende dvd aan". Weet iemand misschien waar dit aan zou kunnen liggen? Het zou jammer zijn als alles weer opnieuw gedownload moet worden. Alvast bedankt, Niek Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 6
IfElse Geplaatst Maart 19, 2011 Bijdragen: 2643 Waardering: 55 Prestatiepunten: 2132 Dagen gewonnen: 4 Lid sinds: 08/17/10 Status: Offline Actief: Oktober 16 Leeftijd: 29 Was actief op: Windows Delen Geplaatst Maart 19, 2011 Probeer de film is met VLC aftespelen of met Media Player Classic. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 55 2.6k 4
niekerd Geplaatst Maart 19, 2011 Bijdragen: 6 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/18/10 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Maart 19, 2011 Bedankt voor de snelle reactie. Ik moet vlc alleen nog even downloaden. Post samenvoeging: maart 19, 2011, 16:09:51 Met VLC speelt hij de films af, maar alleen de eerste film is volledig. De rest van de films duren nog maar 10 minuten, terwijl ze na het downloaden de volledige lengte hadden. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 6
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie