Spring naar bijdragen

telefoon uitkiezen

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  458
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  25

ik mag een telefoon uitkiezen. ik zit te twijfelen tussen:

1 Acer Betouch E130

2 acer betouch E210

3 sony ericsson xperia pron waar ik veel dingen mee kan doen. ik houd van hacken bijvoorbeeld. ik wil ook veel chatten, daar kan ik de blackberry goed voor gebruiken (pingen) :peace:

daar kan ik de iphone goed voor gebruiken.

vraagje: kan je misschien op je telefoon downloaden via utorrent en met welke besturingssysteem

alvast bedankt  ;D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 458
  • Reacties 54
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

Wat bedoel je precies met hacken moet ik dan denken aan jailbreaken/rooten? Als dat het is kan je een android nemen daar zijn verschillende costum roms voor

Pingen kan je ook al lang met andere telefoons kijk maar eens naar whatsapp, pingchat, ebuddy xms of kik messenger daar mee kan je ook pingen naar andere telefoons dan blackberry

Iphone ben ik zelf niet echt een fan van je kan er geen SD kaart instoppen je kan er geen bestanden mee versturen via bluetooth je heb itunes nodig om bestanden op je mob te zetten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 25
  • 500

• Bijdragen:  2643
  • Waardering:   55
  • Prestatiepunten:  2132
  • Dagen gewonnen:  4
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29
  • Was actief op:  Windows

Als je ooit Android gebruikt hebt, zal je je ergeren hoe sloom de iPhone 4 soms is... Ik zou dus mooi voor de SE Xperia Pro gaan...

HTC of Samsung komen dacht ik ook met een Android telefoon met een qwerty toetsenbord. Dus daar kan je dan ook uit kiezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 55
  • 2.6k
  • 4

• Bijdragen:  268
  • Waardering:   6
  • Actief:  

Iphone 4, als je van hacken houd zou ik als ik jou was hem zeker jailbreaken :). En dan kan je van alles kloten en met dat bluetooth kun je in cydia (jailbreak app) ibluetooth ofzo downloaden en kun je ook gewoon verzenden.. Maar android is ook goddelijk en kun je rooten ik ben apple freak dus ik zeg iphone maar ik vind android ook super. Maar ik zo echt voor iphone 4 gaan omdat het gewoon super lekker werkt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 6
  • 268

• Actief:  

ik wil graag een telefoon waar je lekker kan internetten, dus het liefst met een hele toetsenbord

kan je op je telefoon met utorrent downloaden?

en hoe zit het precies met windows mobile

ik heb gehoord dat er een nieuwe windows is, windows phone 7. hoe zit het daar mee en welke telefoons gebruiken dit?

( ik heb achter alle telefoon de besturingssysteem gezet die ze gebruiken)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 458

• Bijdragen:  3912
  • Waardering:   206
  • Prestatiepunten:  17
  • Dagen gewonnen:  1
  • Actief:  

Je kunt niet vanaf je telefoon met utorrent downloaden.

Je kunt wel je bij utorrent op je computer WebUI aanzetten dan kan je via het netwerk je downloads beheren.

Sent from my iPod touch using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 206
  • 3.9k
  • 1

• Actief:  

Je kan torrent,s downloaden op je telefoon (niet met utorrent) maar waarom zou je dat willen dat is nog al zonde van je data limiet (als je die heb)

Windows phone 7 is wel het lelijkste wat ik ooit heb gezien op een telefoon kijk hier maar (je kan trouwens ook een WP7 thema op je android zetten)

http://www.google.nl/images?hl=nl&source=hp&biw=1280&bih=846&q=windows+phone+7&gbv=2&aq=0&aqi=g10&aql=&oq=windows+p

Deze telefoons hebben WP7 (weet niet of dit alles is)

LG Optimus 7

HTC 7 Trophy

Samsung Omnia 7

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 25
  • 500

• Bijdragen:  5250
  • Waardering:   101
  • Prestatiepunten:  50
  • Actief:  
  • Leeftijd:  39

www.nieuwemobiel.nl

kijk en vergelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 101
  • 5.3k

• Bijdragen:  4943
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  100
  • Actief:  

Een telefoon uitkiezen is heel persoonlijk. Ik vergelijk het altijd met nieuwe kleding kopen. Wil je dat het lekker zit, wil je dat het er mooi uitziet, of wil je dat allebei. Je hebt zo te zien aardig wat te besteden. En je kunt denk ik het beste zelf de keuze maken voor een telefoon, je moet er immers 2 jaar weer mee vooruit. Wel kunnen we je wat informatie geven over de huidige toestellen:

Blackberry:

is een simpele telefoon met qwerty toetsenbord. Ze zijn niet heel erg stevig en de garantie is tegenwoordig ook niet meer wat het geweest is. Wel werkt het fijn als je veel sms't en ping'ed. Spelletjes en Apps heb je wel, maar minimaal.

Android:

De windows onder de telefoons. Je kunt alles zelf aanpassen naar jouw smaak, ook is er een groot aanbod in de Market voor games. Android wordt goed ondersteund door google, en je mag je eigen gang gaan. Je kunt hier ook torrents mee downloaden. Wel is het zo dat je redelijk wat tijd in je telefoon moet stoppen, en niet alles wil meteen werken.

Iphone:

Design voorop. De telefoon gaat erg lang mee, en heeft de beste klanttevredenheid. Ook de service van Apple is erg goed. De App Store bevat een groot aantal Apps van hoge kwaliteit. Dus de beste Apps vind je voor je Iphone. Het scherm is haarscherp en alles wenst naar behoren. Wel is het zo dat je weinig ruimte hebt voor eigen smaak, alles moet volgens Apple. Denk aan Itunes, de vormgeving en de keuze van Apps. Ook is de Iphone niet goedkoop.

Windows7phone

Werkt als een trein. Je hebt hier veel apps voor tegenwoordig, de vormgeving zit waarschijnlijk goed (persoonlijk). Het nadeel is wel dat het veruit de kleinste O/S is waardoor het misschien niet lang ondersteund wordt. Het voordeel is wel dat je een Nokia telefoon kan hebben met dit O/S.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 21
  • 4.9k

• Actief:  

wat is de beste besturingssysteem?

op de iphones zijn er altijd leuke spellen. zijn er ook leuke spellen voor andere besturingssystemen.

(ik heb nu een symbian en die spellen zijn echt zo saai)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 458

• Bijdragen:  5712
  • Waardering:   113
  • Actief:  

Android FTW  :) De meest leuke spellen voor de Iphone zijn inmiddels ook al op android verschenen. Als je dan ziet hoeveel je kan veranderen bij android zou ik voor android gaan. Ook omdat je niet zoveel betaald voor een mooi design. Wat bij apple wel is ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 113
  • 5.7k

• Actief:  

wat is de beste besturingssysteem?

op de iphones zijn er altijd leuke spellen. zijn er ook leuke spellen voor andere besturingssystemen.

(ik heb nu een symbian en die spellen zijn echt zo saai)

Er is geen beste het, het hangt er van af wat je met je telefoon wil kunnen doen

Zelf vind ik android het beste omdat je daar veel kan aanpassen naar je eigen smaak. Ik heb nu op me telefoon een ander thema een drawer met 4d efect als ik de drawer open heb ik een fade in effect een matrix toetsenbord de naam van me apps heb ik een ander lettertypen gegeven

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 25
  • 500

• Actief:  

kan je ook met windows phone veel veranderen naar je eigen smaak?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 458

• Actief:  

Bijna niks alleen de kleur van de tegels en de achtergrond een ander thema kan niet. Misschien dat het wel kan als je een costum rom er op zet maar daar weet ik niks van

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 25
  • 500

• Actief:  

Wat bedoel je precies met hacken moet ik dan denken aan jailbreaken/rooten? Als dat het is kan je een android nemen daar zijn verschillende costum roms voor

Pingen kan je ook al lang met andere telefoons kijk maar eens naar whatsapp, pingchat, ebuddy xms of kik messenger daar mee kan je ook pingen naar andere telefoons dan blackberry

Iphone ben ik zelf niet echt een fan van je kan er geen SD kaart instoppen je kan er geen bestanden mee versturen via bluetooth je heb itunes nodig om bestanden op je mob te zetten

dus de BB valt af, omdat ik die alleen zou halen voor pingen

Post samenvoeging: maart 20, 2011, 12:06:29

welke moet ik weg halen?? de iphone 3GS of de iphone 4

ik heb over de iphone 4 rare dingen gehoord.  :'(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 458

• Actief:  

Wat noem jij rare dingen?

Als je standaard de mogelijkheid wil hebben om veel te kunnen aanpassen zou ik voor android kiezen. Kijk hier maar eens dan heb je een overzicht met een aantal programma,s om je mob te pimpen http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39580.0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 25
  • 500

• Actief:  

dus de BB valt af, omdat ik die alleen zou halen voor pingen

Post samenvoeging: maart 20, 2011, 12:06:29

welke moet ik weg halen?? de iphone 3GS of de iphone 4

ik heb over de iphone 4 rare dingen gehoord.  :'(

Wat voor rare dingen? Dat het signaal wegvalt? Ik merk daar echt niks van hoor... Is echt gewoon onzin...
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 55
  • 2.6k
  • 4

• Actief:  

oke, dus ze iphone 3GS valt af, omdat de iphone 4 beter is

Post samenvoeging: maart 21, 2011, 20:51:08

waar kan je meer mee hacken. android, ios of windows phone.

met hacken bedoel ik bijvoorbeel op een wirless code komen en bijvoorbeeld een snoepautomaat hacken of een pc en telefoon hacken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 458

• Actief:  

Op dat soort vragen geven we geen antwoord we houden ons hier niet bezig met hacken  :police:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 25
  • 500

• Actief:  

ik begrijp het.  :'( 

het lijkt me dat de android de beste is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 458

• Actief:  

Op Android kan je wel een aantal routers kraken :P
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 55
  • 2.6k
  • 4

• Actief:  

Dat is moeilijk te oordelen wat het beste is dat hangt van je eisen af maar zelf vind ik android wel het best

Mocht je info willen we hebben genoeg leesvoer voor je  :P

http://www.duken.nl/forums/index.php?board=64.0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 25
  • 500

• Actief:  

oke bedankt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 458

• Actief:  

nadat jullie hebben gezegd dat android de beste is, heb ik informatie verzameld over android. naar mijn mening is android de beste. maar ik kan nog steeds niet uitkomen welke android telefoon ik moet kiezen.

1 Acer Betouch E130

2 acer betouch E210

3 sony ericsson xperia pro

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 458

• Bijdragen:  5959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Die acer dingen zijn wat mindere kwaliteit. De x10 is een super toestel daarintegen!

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 139
  • 6k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  3 leden zijn actief

Mededelingen

• Recent nieuwsbericht

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

Eater

Geplaatst

Wat je moet weten over Diablo 4 Seizoen 7 We staan op het punt om een spannend nieuw hoofdstuk te betreden in de wereld van Diablo 4! Seizoen 7, met als thema 'Hekserij', gaat op 3 december van start in de Public Test Realm (PTR). Dit is jouw kans om als eerste de nieuwe patch en seizoensinhoud uit te proberen voordat het officieel wordt gelanceerd. De gedetailleerde patchnotities worden op 27 november beschikbaar gesteld, dus markeer die datum in je agenda! Wat kunnen we verwachten in Seizoen 7? Seizoen 7 introduceert maar liefst 20 nieuwe krachten die je gameplay een frisse draai zullen geven. Ook staan er enkele balanswijzigingen op de planning, waaronder nerfs voor de Spiritborn-klasse. Dit komt bovenop het feit dat we momenteel nog midden in Seizoen 6, de Seizoen van Haat, zitten, dat pas in januari eindigt. Maar geen zorgen, er is genoeg actie met de recente patch 2.0.5 en een aantal feestelijke in-game evenementen, waaronder de terugkeer van de angstaanjagende rode cloaks en welkomstgeschenken voor Eternal-spelers. De Hekserij Mechaniek In Seizoen 2 zagen we de Vampirische krachten, en nu keren de 'seizoenskrachten' terug in de vorm van Hekserij. Spelers zullen een nieuwe valuta, Restless Rot, moeten verzamelen door de Headrotten te verslaan. Deze Restless Rot kan vervolgens worden aangeboden op Altaren in ruil voor Hekserij-krachten. Het gebruiken van Hekserij zal vergelijkbaar zijn met de Sanguine Circle uit Seizoen 2, met een extra tabblad in je karaktermenu voor je Hekserij-vaardigheden. Nieuwe Missies en Activiteiten In dit seizoen kun je werken aan een reputatiebord dat specifiek is voor Hekserij, en 'Covens Favor' zal vallen van Whispers. Het mooiste is dat je weer Resplendant Sparks kunt verdienen door het reputatiebord van het seizoen te voltooien, een essentieel crafting-materiaal voor het maken van Mythic Uniques. De Whispers worden ook versterkt, aangezien de Boom op zoek gaat naar Headrotten. Headhunts zullen op een vergelijkbare manier verschijnen als Helltides, met zowel nieuwe als vertrouwde Whisper-activiteiten. Het voltooien van deze Whispers kan de kans geven om een Headrotten-baas te laten verschijnen. Zorg ervoor dat je het hoofd van de baas levert bij de Boom van Whispers voor Occult Gems! Occult Gems De Occult Gems die in Seizoen 7 worden geïntroduceerd, zullen unieke effecten hebben die je in item sockets kunt plaatsen. Dit biedt nieuwe strategische mogelijkheden bij het aanpassen van je uitrusting. Ontdek Verborgen Krachten Verken de 'Forgotten Altars' in dungeons door heel Sanctuary om nieuwe krachten te ontgrendelen. Met meer dan 20 nieuwe krachten die aan het spel worden toegevoegd, is er veel te ontdekken en uit te proberen. Seizoen 7 belooft een spannend avontuur te worden, vol nieuwe mogelijkheden en uitdagingen. Dus bereid je voor op de aankomende PTR en zorg ervoor dat je niets mist van de spannende content die in het verschiet ligt!
  • Recente prestatie

• JaslyGer heeft zojuist een badge verdient
      Eén week actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...