TukkerFC Geplaatst Maart 18, 2011 Bijdragen: 25 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/06/07 Status: Offline Actief: Augustus 15, 2013 Delen Geplaatst Maart 18, 2011 goedenavond, ik word helemaal simpel en vind nergens antwoorden, dus bij deze de vraag... Ik ben sinds een tijdje bezig met het downloaden via ipv6 en dat werkt mooi! Ik maak gebruik van SABNZBD, dat werkt redelijk. Af en toe wil deze niet downloaden. Vervolgens doe ik een herstart van dat sab...d en dan werkt het wel normaal. Nu kan ik dus niets meer, grabit gedownload en ook daarbij werken de servers niet. Ik maak gebruik van xsnews / eweka (nu net geprobeerd) en xs4all. Zelf ben ik bij tele2 en als ik die (ipv4) probeer werkt hij wel! Bedankt! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 25
Zombymario Geplaatst Maart 18, 2011 Bijdragen: 6680 Waardering: 258 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/18/09 Status: Offline Actief: Augustus 5, 2017 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Maart 18, 2011 Wat gebruik je om op Ipv6 te komen? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 258 6.7k
TukkerFC Geplaatst Maart 19, 2011 Bijdragen: 25 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/06/07 Status: Offline Actief: Augustus 15, 2013 Auteur Delen Geplaatst Maart 19, 2011 het zit in windows 7 even voor de duidelijkheid, het heeft allemaal prima gewerkt... Ik hoor het graag! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 25
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie