jelmer11 Geplaatst Maart 18, 2011 Bijdragen: 628 Waardering: 35 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/17/10 Status: Offline Actief: Mei 31, 2018 Delen Geplaatst Maart 18, 2011 Hallo, Ik heb gehoord dat je gratis Navigatie voor samsung galaxy europa kan krijgen en dan ook kunt gebruiken zonder internet, zoals tomtom. Is dit echt mogelijk, want ik kon niets als een "Tomtom app" vinden. En als het mogelijk is hoe dan? Alvast bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 35 628
Jeroen Geplaatst Maart 18, 2011 Bijdragen: 4943 Waardering: 21 Prestatiepunten: 100 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/24/08 Status: Offline Actief: December 14, 2013 Delen Geplaatst Maart 18, 2011 Ja, je hebt apps als 'Aura Navigation', maar die zijn absoluut niet gratis. Wel kun je ze illegaal downloaden. Denk er wel aan dat die apps heel wat gigabytes kosten, en eigenlijk alleen handig zijn als je ook daadwerkelijk auto rijdt. Anders zou ik er nog even mee wachten. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 21 4.9k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie