Thijs. Geplaatst Maart 12, 2011 Bijdragen: 1905 Waardering: 49 Prestatiepunten: 347 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/23/11 Status: Offline Actief: Februari 9, 2023 Leeftijd: 28 Delen Geplaatst Maart 12, 2011 Hallo, Ik heb sinds ik mijn laptop kocht (eind vorig jaar)heb ik er google chrome op staan. Nu startte ik een paar weken geleden Google Chrome op, (ik heb als startpagina google) en toen deed Google het niet meer. Er staat:404. That’s an error. The requested URL /search.php was not found on this server. That’s all we know. Nu is het mij een raadsel wat voor een fout, en wat er is. ??? Toen dacht ik: Laat ik Google.be als startpagina doen. Zo gezegd zo gedaan en hij deed het gewoon. Heb ik een week gebruikt, start hij op: That’s an error.The requested URL /search.php was not found on this server. That’s all we know. Ik denk verd*mme wat is dit. Terwijl ik op Internet Explorer en Firefox wel gewoon op google kan. Kan iemand mij helpen??? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 49 1.9k
kaasbroodje Geplaatst Maart 12, 2011 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst Maart 12, 2011 Heb je chrome al opnieuw geïnstalleerd? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
Thijs. Geplaatst Maart 12, 2011 Bijdragen: 1905 Waardering: 49 Prestatiepunten: 347 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/23/11 Status: Offline Actief: Februari 9, 2023 Leeftijd: 28 Auteur Delen Geplaatst Maart 12, 2011 nee nog niet ik zal het proberen Post samenvoeging: maart 12, 2011, 17:02:12 het is gelukt thnx kaasbroodje!! + Rep voor jou Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 49 1.9k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie