gluon Geplaatst Maart 12, 2011 Bijdragen: 242 Waardering: 3 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/15/10 Status: Offline Actief: November 14, 2013 Delen Geplaatst Maart 12, 2011 Ik heb connectie problemen met mijn xbox360 Ik kan mijn vrienden niet meer joinen (CoD Black Ops), en ook hun party's kan ik niet accepteren Een vriend van mij vertelde me dat als je na het multiplayer menu gaat van CoD, dat het op open moet staan, maar bij mij staat het op strict Weet iemand wat ik moet veranderen om weer met mijn vrienden te kunnen gamen? En moet het IP Adress hetzelfde zijn als Primary DNS Server? Bij mij hebben ze namelijk allebei een ander adress Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 3 242
Vico Geplaatst Maart 14, 2011 Bijdragen: 1509 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/20/08 Status: Offline Actief: November 3, 2013 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Maart 14, 2011 Router even resetten en opnieuw proberen, moet normaal gezien dan wel werken. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.5k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie