Spring naar bijdragen

Online Ftd / Spotplanet - Spots Checken/downloaden In Je Webbrowser!

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  200
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Same here,

Geen idee wat er is :\ Maar we gaan het proberen op te lossen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 4
  • 200
  • Oud-beheerder

• Bijdragen:  26218
  • Waardering:   2933
  • Prestatiepunten:  25024
  • Dagen gewonnen:  265
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Wat is dit voor een mooi nieuwsbericht!

Datum: 2011-07-03 15:31:37

2 A 300.000 Nieuwe Spots

Vanmiddag wordt er een kleine upgrade doorgevoerd waardoor we ongeveer 200.000 a 300.000 nieuwe spots beschikbaar krijgen.

Updates zullen onder Lees Meer geplaatst worden.

Yaaaa!! De oude spots dus toegevoegd?! O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265

• Actief:  

Haha

Ben er hard mee bezig. Het is een tergent langzaam proces, dus hoop dat het rond overmorgen-avond klaar is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 4
  • 200

• Bijdragen:  330
  • Dagen gewonnen:  1
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Dat zou echt super zijn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 4
  • 330
  • 1

• Bijdragen:  6680
  • Waardering:   258
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Haha

Ben er hard mee bezig. Het is een tergent langzaam proces, dus hoop dat het rond overmorgen-avond klaar is.

Dat is mooi, kan je me oude pr0nz ook weer downloaden  :P ^-^

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 258
  • 6.7k

• Actief:  

Jaja, dat kan weer ja.. haha.

Er staan op het moment zo'n 280.000 spots in. Morgen weer verder, dan hoop ik er weer 40 / 60.000 bij te proppen haha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 4
  • 200
  • Oud-beheerder

• Actief:  

Helemaal geweldig Arjan! Ik merkte het al, nu zoek ik oude spots niet meer via de andere tools maar blijf ik lekker bij jullie hangen!

Bedankt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265

• Actief:  

http://www.spotplanet.org/ doet best lang om te laden. Zijn er werkzaamheden?
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 258
  • 6.7k
  • Oud-beheerder

• Actief:  

Spotplanet ligt er al sinds gisteravond uit.. Arjan... be our hero! Save Online FTD!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265

• Bijdragen:  5712
  • Waardering:   113
  • Actief:  

Apart, bij mij op mn mobiel werkt t wel gewoon. Gisteren met mn standaard browser nu met opera mini.

Dus, of t is al gefixed of het ligt aan jullie :)

Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 113
  • 5.7k

• Actief:  

Apart, bij mij op mn mobiel werkt t wel gewoon. Gisteren met mn standaard browser nu met opera mini.

Dus, of t is al gefixed of het ligt aan jullie :)

Hier doet die het niet:

De wachttijd voor de verbinding is verstreken

De server op www.spotplanet.org doet er te lang over om te antwoorden.

Misschien is de website tijdelijk niet beschikbaar of overbelast. Probeer het over enkele ogenblikken opnieuw.

Controleer uw netwerkverbinding indien u geen enkele pagina kunt laden.

Verzeker u ervan dat Firefox toegang heeft tot het web als uw computer of netwerk is beveiligd door een firewall of proxyserver.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 258
  • 6.7k

• Bijdragen:  5712
  • Waardering:   113
  • Actief:  

Nu doet hij het hier ook niet meer ;)

Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 113
  • 5.7k
  • Oud-beheerder

• Actief:  

Uit een nieuwsbrief van PiratesPlanet

Het slechte nieuws....dat www.spotplanet.org zo plat als een dubbeltje ligt, we vermoeden, of problemen bij de host of we hebben een probleem met een DDOS! Zolang we niet online zijn adviseren we je om naar ons alternatief te gaan:

www.spotnetweb.org of www.spotnetweb.info

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265

• Actief:  

Gelukkig dat ze iets van zich laten horen, was al bang dat ze iets van BREIN hadden gekregen  :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 258
  • 6.7k

• Actief:  

Even een update: We worden simpelweg gedost. Door een SlowLoris dos, syn attack... zoiets in ieder geval.

Het serverbeheer is er naar aan het kijken!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 4
  • 200
  • 2 weken later...

• Actief:  

Zo, beta 1.4 is online!

Donateurs kunnen testen! Zitten best wat nieuwe dingen in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 4
  • 200
  • Oud-beheerder

• Actief:  

Damn!! Een dikke zoekmodule en SabNZBd integratie!

Ik zie daar een nieuwe handleiding voor komen. Dat ga ik straks gelijk even testen!

Heb je toevallig een lijstje met de updates? Dan kan ik er een nieuwsbericht van maken voor op de website.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265

• Bijdragen:  63
  • Waardering:   1
  • Actief:  
  • Leeftijd:  61

Da's nog eens een update zeg!  :cool2: zie dat idevice nu getraceerd wordt, of ik hier op de ipad happy van wodrt moet nog blijken, had gehoopt op de versie 1.35 met scroll mogelijkheid en het aantikken van de postnaam om naar de inhoud van de post te komen, idem als bij NZBSpots. Het scherm nu geeft geen inzage in de tags van de posters zoals bv SRT. Sabnzb intregratie is een vooruitgang, zelf zal ik het nivet gebruiken omdat in spotweb draaien op mijn qnapnas heb met ook sabnzb. Via de ipad zal ik toch de nzb via ftp protocol naar mijn sabnzb op de nas zetten. dit ging al met wat omzwervingen.

Het schern voor idevice vindt in niet zo'n succes, beter is een full scroll in het 1.35 screen ipv "laat meer zien" functie,hierdoor houdt je ook je tags van favorieten spotters/posters. Ook zou de doorkoppeling gewoon net als op de pc via de naam te klikken van de post gemakkelijker wezen,.( zie NZBSpots.org).

Snelheid: pretty fast op dit moment

testing browsers via ipad:

safari= ok

opera= goed maar trage opbouw

ichromy= ok

iCab= ok

Heb nog niet gekeken op de win pc maar dat doen andere ook al denk ik. Wel Arjen behalve de opmerkingen op idevice een goede update hoor.

Post samenvoeging: juli 31, 2011, 20:56:41

Arjen, net even IE8/9 en Chome getest bij beide in de 1,4 beta komt na het aanklikken dan de postnaam "Pagina kan niet worden gevonden" geen doorlink dus op de PC.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1
  • 63

• Actief:  

[A] DukeN thnx! Kleine update lijst hier:

PosterID's bij spots (in overzicht + in spot: op spotter-naam blijven staan)

Volgorde van spotlijst wordt onthouden

Geavanceerd zoeken!

Posities voor filters zijn nu in te stellen

Vanuit een spot met de rechtermuisknop terug (optie)

iPhone, iPod en iPad versies!

Genre in het overzicht (optie)

Een aantal extra settings

Direct NZB in SabNZBd importeren

Preview van spot-info wanneer je met de muis op Cat staat, in het overzicht (optie)

[A] Civilezman

Ik snap je verhaal niet helemaal over het iDevice. Je ziet toch gewoon een lijst met spots voor elke categorie, en als je hierop klikt wordt hij toch geopend?

Tags zie je inderdaad (nog) niet, moet even kijken hoe ik dat erin ga verstoppen. Het is nu nog niet veel, maar dit ga ik in de loop der tijd nog verbeteren.

NZB Is ook nog niet te downloaden via de iDevice, maar dat ga ik er vanavond nog even inzetten denk ik.

Chrome en IE ga ik nog even naar kijken! Was ik me niet van bewust.

Thnx, daar is een beta voor :)

Post samenvoeging: augustus 01, 2011, 00:39:34

NZB is nu te downloaden op de iDevice site.

Het probleem:

Net zelf ook in IE en Chrome getest, maar het werkt gewoon :\

Heb er iemand anders ook al over gehoord, maar kan het zelf helaas niet reproduceren.

Welke exacte versie van chrome of ie gebruik jij? (help -> over ie, ofzo)

Edit2: heb nu ook een kleine verandering gemaakt, werkt het nu wel?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 4
  • 200

• Actief:  

Hi Arjen,

Wat ik bedoelde met de Ipad versie is eigenlijk idem zoals NZBSpots.org het doet, gewoon het algemene scherm zoals ook op de PC met een full scroll. Het verwijderen van de GO pijl en deze functie onderbrengen in het aantikken van de Spotnaam. Dan volgt het 2e scherm met de info, afbeelding etc etc van de post.

Dit werkt ook wel en beter op de Iphone omdat het scherm beter is maar op de Ipad is er voldoende ruimte voor alle info. Maar begrijp, en een ipad en een iphone versie da's wel erg luxe.

De NZB downloaden op de Ipad en iphone gaat bij mij wel, ik open hem dan in Filebrowser Pro en plaats hem via FTP in mijn map NZB's op de NAS van SABNZB. Deze laatste controleert wel of er wat nieuws is en download automatisch. Voordeel van deze FTP functie is dat ik het ook op afstand kan doen.

Post samenvoeging: augustus 01, 2011, 07:36:37

Vervolg:

IE 8 en 9 werkte niet, maar doet het nu wel. Chrome is nu ook oke, ik gebruik hiervan een Duitste standalone portable.

Hoop wel dat de TAG functie snel toegevoegd kan worden voor iDevices, dat is nu een erg gemist. Heb zelf nog al wat TAG's staan en dat zijn eigenlijk de enige post's die ik check.

Mogelijk dat je in de toekomst in kan bouwen zoals SPOTWEB ook heeft een mogelijkheid tot zelf te kiezen of je de mobile versie of de normale versie wilt hebben voor je Iphone/ iPad of iPod. Voor de laatste mobile (iPod) heb ik niet kunnen testen want die heb ik niet).

Snelheid is zeker heel erg verbeterd maar dat kan ook zijn omdat het nog een Beta is en dus minder users.

Als de mobile versie klaar is dan nog een APP  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Nogmaals mooie update, als ik nog iets tegenkom laat ik het weten, via het forum of de direct message in FTDOnline..

Heb je ook al nagedacht over IP blocking? gezien de vele laag bij de grond zijnde opmerkingen die bij post's verschijnen? Toekomst verzoekje.  :friends:

Post samenvoeging: augustus 01, 2011, 07:39:14

Vervolg 2:

Arjen,

Zou je de TAG's niet als een filter kunnen laten toepassen?  O0

Post samenvoeging: augustus 01, 2011, 08:11:38

Verlog 3:

De spot/postnaam op mobile versie zou groter mogen, nu ca. 12 char. er is in het scherm voldoende ruimte voor ca 40 char.

Post samenvoeging: augustus 01, 2011, 08:17:08

Laatste vervolg:

bij de mobile versie zou de ev. afbeelding als eerste bij de post naam geplaatst kunnen worden in een thumbnail format. Dit scheelt nog al wat in je data verkeer mobiel. voor mij maakt het niets uit, heb 2 gb p/mnd maar er zij. ook users met maar 250 mb, en gezien de prijzen na 1 september de pan uit rijzen een goed idee denk ik.

Moet wel zeggen dat de mobile versie sneller is dan de pc en goed overzichtelijk.  :cool2:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1
  • 63

• Actief:  

Wauw, heerlijke feedback! Top!.

iDevice ga ik nog even over nadenken, dat ik de gebruiker kan laten switchen tussen die speciale versie en de normale versie met scroll.

Vervolg:

Mooi dat dat nu wel werkt! Was een klein foutje in het script.

Voor de tag functie moet je ingelogd zijn, en dat kan nog niet op het iDevice, dus dan zou ik dat ook moeten integreren, wie weet.

Apps voor een iDevice kan ik helaas niet maken. Heb geen Apple en schrijf geen Objetive C.

Wat je wel kan doen is de website als bladwijzer op je springboard zetten, dan krijgt hij ook een mooi SpotPlanet icoontje

IP Blocking voor users zit er nog niet in, voor spots wel. Hiervoor heb ik een eigen blacklist opgezet die de spots op de spotter id filteren!

Vervolg 2:

Ga ik over nadenken, is wat leuks voor 1.5

Vervolg 3:

Die wordt automatisch afgekapt, zal ik even naar moeten kijken! (ik gebruik de jqtouch library)

Vervolg 4:

Thumbnail versie gaat niet lukken, ik trek de afbeeldingen van het net, dan zou ik ze eerst moeten resizen en dan laten zien, dat kost de server ruimte + bandbreedte. Wat ik wel kan doen is het optioneel maken om de plaatjes te tonen.

Opmerking van mijn kant:

Bedankt voor je feedback! En ik heb zelf geen enkel iDevice, dus het is ook lastig om zoiets dan te gaan bedenken, maar ik doe mijn best! En jullie helpen mij enorm!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 4
  • 200

• Bijdragen:  21
  • Waardering:   0
  • Actief:  Nooit

Testing. Draait allemaal prima. Heb het idee dat het nu in Opera ook wat vlotter gaat, in de stabiele versie ging het af en toe wat log/traag (scrollen, openen van spots etc.). Maar zoals eerder gezegd, dat kan misschien komen omdat dit een bètaversie is die door minder mensen worden gebruikt.

SabNZBd integratie: In een woord: Geweldig. Api key invoeren en gaan. I love it.

Ga zo door, Arjen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 21

• Actief:  

SabNZBd integratie moet nog wel goed getest worden, werkt volgens mij nog niet met alles goed.

Thnx voor je complimenten ;)

Deze beta maakt gebruik van dezelfde database, dus hij kan niet sneller zijn omdat het een beta is ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 4
  • 200

• Actief:  

Een bugje of verbetering gevonden:

Als je FTDonline opstart op PC dan kun je scrollen in het postnaam screen (naar schatting150 regels) daarna moet je als je verder wilt "Laat meer" kiezen,

Bij gebruik op de Ipad kun je niet scrollen in de 1e 150 posts, alleen naar de keuze voor "Laad Meer" . Zou handig zijn als de scrolling zoals op de PC ook op de Ipad komt.

Dit geldt overigens alleen nog voor de 1.35 versie omdat de 1.40 versie natuurlijk automatisch een mobile versie van FTDonline binnen haalt.

@Arjen,

Lijkt me goed idd als je bij de mobillle versie in instellingen kan aangeven of je de thumb's wel of niet wenst, heb wat testen gedaan en sommige thumb's zijn eigenlijk geen thumb's meer maar hele grote afbeeldingen. Het totale verbruik van de verschillende posts om deze op je Ipad / Iphone te krijgen varieert tussen de 300K en 4,8Mb. Als ik kijk naar deze laatste dan loopt hierdoor je dataverkeer mobiel heel snel leeg, gezien de gemiddelde mobiele data verbruiker een abonnement heeft van 500mb.

Post samenvoeging: augustus 02, 2011, 08:05:52

Vervolg:

De inlogfunctie werkt idd niet goed bij de mobile versie, wordt niet onthouden.

Ik krijg overigens de filters niet aagepast. Voorbeeld ik kijk nooit naar DIVX versies en bij DVD5/9 heb ik normaliter alleen R5, Retail aangevinkt. CAM en telesunc laat is vallen ivm de kwaliteit. Bij de mobile versie zou deze filtering ook aanwezig mogen zijn, incl de TAG's van bekende posters in een bepaald genre. (bijkomend voordeel is dat je minder posts / spots binnen hoeft te halen en dus ook minder dataverkeer mobiel en voor de server minder belasting denk ik.

Hoop je hier weer wat extra's werk gegeven te hebben  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Nee hoor LOL, werk graag mee men de feedback voor de Idevices.

Overigens schijnt het dat er een APP voor Iphone / Ipad is die als newsreader gebruikt kan worden, heb hem nog niet kunnen vinden maar kan zijn dat hij niet officieel is en dus alleen werkt op de gejailbreakte versie. (die heb ik niet)

Post samenvoeging: augustus 02, 2011, 08:11:29

Vervolg 2:

Overigens is de Mobile versie van FTDonline nu al veel beter dan de mobile versie van SPOTWEB. Meer info en overzichtelijker, dus het begin is een goede start. Benieuwd naar 1.5.

Mocht ik nog iets vinden dan laat ik je het weten, ik richt me dan alleen op de mobile versie en niet op de PC, daar zijn genoeg andere users voor op dit forum.

:friends:of FTDonline

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1
  • 63
  • Oud-beheerder

• Actief:  

Goede bug reports hoor civelizedman ! +rep daarvoor. Ik denk dat je Arjan erg blij maakt met je onderzoeken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen

• Recent nieuwsbericht

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

Eater

Geplaatst

Wat je moet weten over Diablo 4 Seizoen 7 We staan op het punt om een spannend nieuw hoofdstuk te betreden in de wereld van Diablo 4! Seizoen 7, met als thema 'Hekserij', gaat op 3 december van start in de Public Test Realm (PTR). Dit is jouw kans om als eerste de nieuwe patch en seizoensinhoud uit te proberen voordat het officieel wordt gelanceerd. De gedetailleerde patchnotities worden op 27 november beschikbaar gesteld, dus markeer die datum in je agenda! Wat kunnen we verwachten in Seizoen 7? Seizoen 7 introduceert maar liefst 20 nieuwe krachten die je gameplay een frisse draai zullen geven. Ook staan er enkele balanswijzigingen op de planning, waaronder nerfs voor de Spiritborn-klasse. Dit komt bovenop het feit dat we momenteel nog midden in Seizoen 6, de Seizoen van Haat, zitten, dat pas in januari eindigt. Maar geen zorgen, er is genoeg actie met de recente patch 2.0.5 en een aantal feestelijke in-game evenementen, waaronder de terugkeer van de angstaanjagende rode cloaks en welkomstgeschenken voor Eternal-spelers. De Hekserij Mechaniek In Seizoen 2 zagen we de Vampirische krachten, en nu keren de 'seizoenskrachten' terug in de vorm van Hekserij. Spelers zullen een nieuwe valuta, Restless Rot, moeten verzamelen door de Headrotten te verslaan. Deze Restless Rot kan vervolgens worden aangeboden op Altaren in ruil voor Hekserij-krachten. Het gebruiken van Hekserij zal vergelijkbaar zijn met de Sanguine Circle uit Seizoen 2, met een extra tabblad in je karaktermenu voor je Hekserij-vaardigheden. Nieuwe Missies en Activiteiten In dit seizoen kun je werken aan een reputatiebord dat specifiek is voor Hekserij, en 'Covens Favor' zal vallen van Whispers. Het mooiste is dat je weer Resplendant Sparks kunt verdienen door het reputatiebord van het seizoen te voltooien, een essentieel crafting-materiaal voor het maken van Mythic Uniques. De Whispers worden ook versterkt, aangezien de Boom op zoek gaat naar Headrotten. Headhunts zullen op een vergelijkbare manier verschijnen als Helltides, met zowel nieuwe als vertrouwde Whisper-activiteiten. Het voltooien van deze Whispers kan de kans geven om een Headrotten-baas te laten verschijnen. Zorg ervoor dat je het hoofd van de baas levert bij de Boom van Whispers voor Occult Gems! Occult Gems De Occult Gems die in Seizoen 7 worden geïntroduceerd, zullen unieke effecten hebben die je in item sockets kunt plaatsen. Dit biedt nieuwe strategische mogelijkheden bij het aanpassen van je uitrusting. Ontdek Verborgen Krachten Verken de 'Forgotten Altars' in dungeons door heel Sanctuary om nieuwe krachten te ontgrendelen. Met meer dan 20 nieuwe krachten die aan het spel worden toegevoegd, is er veel te ontdekken en uit te proberen. Seizoen 7 belooft een spannend avontuur te worden, vol nieuwe mogelijkheden en uitdagingen. Dus bereid je voor op de aankomende PTR en zorg ervoor dat je niets mist van de spannende content die in het verschiet ligt!

Mafketel

Geplaatst

Laat de Big Brother in je los in gratis Epic Games Store game.  Je huurders bespioneren, camera's plaatsen in hun woning en gesprekken afluisteren, in Beholder mag je heel ver gaan om gevaarlijke figuren te betrappen en te verlinken. Maar doe je dat ook, of laat je je geweten spreken, met het risico zélf de pineut te zijn? Big Brother is er niks bij in de gratis game in de Epic Store deze week. Het lijkt wel of de reality serie Big Brother tot leven gekomen is in de game die Epic Games deze week in de Store gratis weggeeft. In Beholder mag je helemaal los gaan met het bespioneren van iedereen die je ook maar een beetje verdenkt op 'opruiende gedachten'. In Beholder ben je beheerder van een gebouw vol huurders. Je werkt in dienst van De Staat, een totalitair regime dat graag controle uitoefent op haar onderdanen. Jij krijgt een vrijbrief om in opdracht van De Staat je huurders te bespioneren en iedereen die een bedreiging lijkt te vormen aan te geven. De oud-Oost-Duitse Stasie is er niks bij! Plaats afluisterapparatuur in de woningen van je huurders, doorzoek hun spulletjes als ze er even niet zijn en luister naar hun meest intieme gesprekken op zoek naar verborgen boodschappen. Geef je de vader van een gezin aan die verdachte handelingen verricht, of spaar je hem met mogelijk verregaande gevolgen voor jezelf?  Bij wie ligt je loyaliteit, bij het regime of degenen die dat juist proberen te ondergraven? Elke keuze kan verstrekkende gevolgen hebben die je terugziet in de uitkomst van het spel. Beland je zelf op de spreekwoordelijke brandstapel of offer je je principes en idealen op voor het grotere goed? Beholder speelt als Fallout Shelter, maar dan met een veel grotere focus op morele dilemma's en gevolgen .   Scoor Beholder nu gratis in de Epic Games Store
  • Recente prestatie

• Tux ging een rang omhoog
      Samenwerker
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...