Spring naar bijdragen

windows 7 installatie

dundee

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  38
  • Waardering:   2
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  

hey,

ik heb weer eens een probleem. ik wil op mijn vista windows 7 installeren de hele installatie verloopt soepel totdat hij na je persoonlijke te hebben ingesteld zegt:

CMD.EXE- no disc

there is no disc in the drive. please

insert the disc in the drive.

\device\hardisc1\DR1

dan kun je op opnieuw, annuleer of doorgaan duwen dit gaat dan door tot hardisc 5 door en dan start hij opnieuw op en dan kom ik in het opstartherstelscherm van Vista. ik heb op het internet wel gezien dat dit probleem er vaker is maar niet hoe ik het moet oplossen.

groetjes Dundee

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2
  • 38
  • Reacties 7
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  3912
  • Waardering:   206
  • Prestatiepunten:  17
  • Dagen gewonnen:  1
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Doe je een upgrade of een fresh install?

Sent from my iPod touch using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 206
  • 3.9k
  • 1

• Actief:  

eerst probeerde ik een upgrade maar toen zij hij dat mijn beseturingstaal verschillend was met die van de windows 7. dus toen probeerde ik een fresh install en dan krijg ik deze foutmelding.

kortom een fresh install.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2
  • 38

• Actief:  

En is het een legale of illegale windows versie?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 206
  • 3.9k
  • 1

• Actief:  

een illegale maar ik had geen problemen bij de installatie toen ik de cd gebruikte op een andere computer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2
  • 38

• Actief:  

Zit er misschien een kras in je schijf?

Eigenlijk denk ik dat het aan de driver ligt van je DVD lezer, maar als dat zo was dan zou hij helemaal niet kunnen opstarten vanaf de DVD.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 206
  • 3.9k
  • 1

• Actief:  

er zitten wel een aantal krasjes op maar het ziet er niet uit alsof hij het niet meer zou doen. ik hoop niet dat het aan mijn dvd lezer maar dat lijkt redelijk onlogisch want alle andere dvd's/cd's doen het wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2
  • 38

• Actief:  

probleem opgelost heb windows 7 gewoon opnieuw gedownload.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2
  • 38

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Recent nieuwsbericht

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

Saltadoom

Geplaatst

Heb net dezelfde fot melding als sommigen dat hier meden: Oeps! Er is iets misgegaan... Als dit probleem blijft bestaan, neem dan contact op met een administrator en meldt de volgende code: #ERROR602244 

Saltadoom

Geplaatst

Hallo ik denk dat ik geen toegang meer heb tot de site.  Kwestie van ratio of zoiets.  Eigenlijk begrijp ik er niet zo veel van.  Maar wil mijn fout rechtzetten.  Weet niet hoe contact te maken zodat iemand mij haarfijn kan uitleggen wat er nu precies gedaan moet worden.  Kan iemand mij verder helpen?  Bedankt. Mvg,

Girev

Geplaatst

Beschaving VII: Een Uitgebreide Review - Is de Hype Echt Waarheid? Met de lancering van Beschaving VII lonkt de toekomst voor de geliefde Beschaving-franchise. Deze nieuwste aflevering heeft zowel spanning als bezorgdheid opgeroepen onder fans, dankzij de talrijke ingrijpende veranderingen die zijn doorgevoerd. Laten we, terwijl we de structuur en de gameplay onder de loep nemen, ontdekken of deze innovaties de legendarische erfenis van de serie verder versterken of juist ondermijnen. De Grootste Veranderingen in Beschaving VII Een Nieuw Tijdperk Systeem: Innovatie of Een Gameplay Killer? Beschaving VII introduceert een opmerkelijke verandering met de aankomst van drie tijdperken: Antiek, Ontdekking en Moderne tijd. Elk tijdperk beschikt over unieke mechanieken en doelstellingen, die de gameplay van de grond af aan zullen transformeren. Gelijktijdige Tijdperk Vooruitgang: Alle spelers maken voortgang door de tijdperken in een synchroon tempo, wat een frisse dynamiek aan de traditionele gameplay toevoegt. Dit kan zowel spannend als verwarrend zijn. Positieve Aspekten: De innovatieve mechanieken voor elk tijdperk zorgen voor variatie en helpen de voortgang van het spel te structureren. Dit biedt spelers de kans om nieuwe strategieën te ontwikkelen in elke fase. Negatieve Aspekten: Die uniforme vooruitgang kan te abstract aanvoelen; spelers kunnen de klassieke charme van unieke tijdperken missen. Dit kan leiden tot verwarring en frustratie, vooral in de overgangsfasen. Leiders- en Beschavingselectie: Onconventionele Combinaties en DLC-Potentieel Een andere ingrijpende verandering betreft de koppeling tussen leiders en beschavingen. Leiders zijn nu onafhankelijk van hun beschavingen, elk met unieke bonussen die spelers strategisch kunnen combineren. Gameplay Implicaties: Deze benadering stelt verrassende combinaties in staat, zoals Benjamin Franklin die de Mongolen leidt, wat de strategische mogelijkheden uitbreidt. DLC Potentieel: Deze structuur roept vragen op over toekomstige downloadable content, aangezien het lijkt te zorgen voor een eenvoudige implementatie van alternatieve leiders zonder dat unieke assets ontwikkeld hoeven te worden. Gestroomlijnde Oorlogvoering en Diplomatie: Verbeteringen of Vereenvoudigingen? Beschaving VII heeft ook de strijdmechanieken en diplomatie herzien. Nieuwe Commandeurseenheid: Deze eenheid stelt spelers in staat om meerdere eenheden samen te voegen, wat strategische bewegingen en gevechten bevordert. Omgevingsmechanica: Spelers kunnen vijanden nu van achteraan aanvallen voor tactische voordelen, wat de gevechtservaring verbeterd. Invloed in Diplomatie: De verschuiving van traditionele goud naar invloed als hulpbron kan de diplomatie een vernieuwende wending geven. Belangrijke Gameplay Veranderingen en Hun Impact De Omwisseling van Barbaren naar Onafhankelijke Krachten In plaats van barbaarse kampen zijn er nu onafhankelijke machten aanwezig, wat een nieuwe dimensie van strategie aan de vroege gameplay toevoegt. Onafhankelijke Krachten: Sommige groepen zijn vijandig, terwijl anderen als bondgenoten optreden. Deze verandering maakt het vroege spel dynamischer en uitdagender, in plaats van een eenmalige focus op het vernietigen van barbaarse kampen. Het Verval van Religie en de Introductie van een Narratief Systeem De vereenvoudiging van het religiesysteem is een significante afgang. Vereenvoudigde Religie: Het nieuwe systeem mist de complexiteit en diepgang die fans verwachten, vooral in de latere fases van het spel. Narratief Systeem: Hoewel het gericht is op het introduceren van nieuwe keuzes, lijkt dit teleurstellend. Beslissingen voelen simplistisch aan en hebben weinig invloed op de gameplay. UI/UX Herziening: Een Stap Vooruit of Achteruit? De gebruikservaring (UI/UX) in Beschaving VII heeft enkele veranderingen ondergaan die niet altijd positief zijn. UI Problemen: De navigatie voelt onhandig en chaotisch aan, met belangrijke informatie die vaak verborgen blijft, wat leidt tot frustratie bij spelers. Plannen van de Ontwikkelaars: Er zijn plannen om deze problemen op te lossen, maar de huidige staat van de UI voelt onaf en inconsistent aan. Visuele Aspecten, Prestaties en Geluidsontwerp: Een Gemengde Beleving Visuele Verbeteringen: Gepolijste Stad- en Leidersontwerpen De visuele presentatie van Beschaving VII heeft aanzienlijke sprongen gemaakt. Stadsdetails: Steden weerspiegelen nu hun beschavingen op een veel duidelijkere manier, wat bijdraagt aan de algehele speelervaring. Karakterontwerp: Leiders hebben een verfijnder uiterlijk in vergelijking met eerdere versies, wat de onderdompeling in het spel vergroot. Prestaties en Optimalisatie: Een Zorgeloze Ervaring of Technische Hobbels? De prestatie van het spel varieert afhankelijk van de hardwareconfiguraties. Prestatieproblemen: Sommige spelers meldden crashes tijdens overgangen tussen tijdperken. Veel spelers ervaren echter een soepele gameplay zonder grote problemen. Geluidsontwerp: Teleurstellende Soundtrack en Geluidseffecten Ondanks de visuele flair laat de audio-ervaring te wensen over. Geluidkwaliteit: De soundtrack slaagt er niet in om een blijvende indruk achter te laten, en de geluidseffecten voelen vaak vlak en incompleet aan, wat ten koste gaat van de algehele onderdompeling. Conclusie: Een Oordeel over Beschaving VII Beschaving VII brengt gedurfde veranderingen met zich mee die zowel opwindend als ontmoedigend uit kunnen pakken. Positieve Aspecten: Unieke tijdperkmechanica en verbeterde visuele presentatie. Vernieuwde strijd- en diplomatiesystemen vergroten de strategische diepte van het spel. Negatieve Aspecten: De verwarrende UI en de gelijktijdige vooruitgang door tijdperken kunnen de klassieke gameplay verstoren. Het vereenvoudigde religiesysteem mist de diepgang die trouwe fans verwachten. Al met al biedt Beschaving VII een frisse kijk op een beproefd concept, maar lijkt het enkele essentiële elementen te missen die de eerdere titels hebben gedefinieerd. Deze versie verdeelt de meningen van de langdurige fans; terwijl sommigen de innovatieve benadering omarmen, zien anderen tekortkomingen in het ontwerp. Aanbeveling: Ben je een fan van de serie? Wees dan voorzichtig met het maken van een beslissing. Overweeg om te wachten op patches en verdere updates voordat je tot aanschaf overgaat. Voor nieuwkomers kan deze editie aanvoelen als een spannende, maar andersoortige optie. Deel je gedachten over Beschaving VII in de reacties hieronder!
  • Recente prestatie

• hermine heeft zojuist een badge verdient
      Eerste post
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...