Spring naar bijdragen

Laptop loopt vast en sluit af


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  144
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  11/19/08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hallo ik heb een probleem met mijn laptop (ik weet niet of ik hier goed zit in dit topic)

Elke keer als ik Football manager aan het spelen ben en na ongeveer anderhalf uur in een wedstrijd schakelt mijn laptop zich helemaal uit? ik kan ook niks vinden wat er verkeerd is gegaan?

Mijn laptop gaat gewoon uit en ik kan hem daarna opstarten en dan doet hij het weer gewoon en net of er niks aan de hand is geweest? Mijn videokaart kan het ruim aan of is er misschien een probleem met de videokaart? heb een Nvidea....

Graag hulp erbij want ik vind het heel irritant

Nogmaals als ik in het verkeerde topic zit graag hulp bij het verzetten naar het juiste topic!


Post samenvoeging: maart 12, 2011, 15:45:43

even een toevoeging! net was hij nadat hij uitging enorm warm en heb ik hem daarna gelijk weer aangezet en toen ging hij weer uit door de warmte... is er dan iets stukgegaan ofzo of komt het puur door de hitte? maar dat is raar want eerst deed hij dat niet?

wat kan ik dan nu doen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 144
  • Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  2
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02/13/11
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Waarschijnlijk probleem met de processor of het geheugen.

Ik ken Football Manager niet, dus weet ik niet of het 'n "zwaar" programma is.

Als hij te warm wordt, schakelt hij altijd (plotseling) uit.

Ga via Google na of de systeenvereisten voldoende zijn. .

Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 2

  • Bijdragen:  3912
  • Waardering:   206
  • Prestatiepunten:  17
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  12/25/09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Ik heb hetzelfde probleem met mijn laptop, ik heb gelukkig de garantie nog dus ik laat hem binnenkort opsturen om even de laptop van binnenuit de reinigen.

Dat je laptop uitvalt zal hoogstwaarschijnlijk komen omdat je laptop te warm wordt en dat dan de beveiliging inschakelt zodat er niks doorbrand. Dus als je nog garantie hebt, mooi even terugsturen naar je Fabrikant of anders even in dit topic kijken :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 206
  • 3.9k
  • 1

  • Bijdragen:  144
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  11/19/08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Oké ten eerste football manager is echt totaal geen zwaar spel maar het gaat er gewoon om dat hij veel te warm wordt.....

dat topic wat wous mij geeft had ik al gedaan en bovendien kan ik bij mijn laptop nou juist niet bij de ventilator dat is rottig :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 144

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  2 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...