robertvg Geplaatst Maart 11, 2011 Bijdragen: 17 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/24/10 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Maart 11, 2011 hey, ik heb battlefield bad company 2 gedownload en geinstalleerd. ook heb ik de crack die erbij zat verplaatst naar de goede map. maar toen ik hem wilde opstarten, kreeg ik een schermpje dat er een fout in zat ofzoiets. zo'n scherm waarbij je kunt klikken op: rapport verzenden/niet verzenden. iemand hulp??? Post samenvoeging: maart 11, 2011, 18:25:39 hey ik heb zelf het probleem op kunnen lossen, ik moest nog een dll. bestand toevoegen. maar nu doet hij het nog steeds niet! als ik hem opstart, wordt eerst het beeld zwart, dan lijkt het dat ie het doet maar dan sluit hij opeens af! het is dus nog NIET opgelost! nu iemand hulp? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 17
Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ Geplaatst Maart 15, 2011 Delen Geplaatst Maart 15, 2011 Volgens mij is dit een soort van virus op je computer waardoor je geen EA spellen meer kunt spelen. Maar ik weet dit niet zeker Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Valcorb Geplaatst Maart 28, 2011 Bijdragen: 1041 Waardering: 7 Prestatiepunten: 307 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/12/08 Status: Offline Actief: Juli 9, 2023 Leeftijd: 28 Delen Geplaatst Maart 28, 2011 Wees aub wat duidelijker. Wanneer sluit het scherm af? In het menu of de game zelf? Of tijdens het loading screen? En welke programma's heb je openstaan? Geef anders eens een screenshot / video, dit kan veel helpen Sent from my Acer E130 using Tapatalk Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 7 1k
robertvg Geplaatst April 9, 2011 Bijdragen: 17 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/24/10 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst April 9, 2011 ik zal wat duidelijker proberen te zijn. ik had verder geen andere toepassingen aanstaan. ik had het spel gecrackt, en als ik hem probeerde op te starten, dan wordt het beeld eventjes zwart en dan stopt hij er gewoon mee. verder geen error ofzoiets. ik weet zeker dat mijn computer snel genoeg is. en het is niet dat 'virus' waar disaster het over had, dat is het in ieder geval niet, want ik kan battlefield 2 wel spelen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 17
Zombymario Geplaatst April 9, 2011 Bijdragen: 6680 Waardering: 258 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/18/09 Status: Offline Actief: Augustus 5, 2017 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst April 9, 2011 Kijk even op Can you run it of je het spel aankan: http://www.systemrequirementslab.com/cyri/ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 258 6.7k
Valcorb Geplaatst April 9, 2011 Bijdragen: 1041 Waardering: 7 Prestatiepunten: 307 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/12/08 Status: Offline Actief: Juli 9, 2023 Leeftijd: 28 Delen Geplaatst April 9, 2011 Zombymario, dan krijgt hij toch normaal een ' this video cars is unsupported' error? Heb je de crack van dezelfde maker? Lees anders de reacties bij de torrent eens mss heeft iemand anders hetzelfde probleem Sent from my Acer E130 using Tapatalk Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 7 1k
Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ Geplaatst April 10, 2011 Delen Geplaatst April 10, 2011 je kan nog wel kijken of andere dingen het wel goed doen. O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Zombymario Geplaatst April 10, 2011 Bijdragen: 6680 Waardering: 258 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/18/09 Status: Offline Actief: Augustus 5, 2017 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst April 10, 2011 Zombymario, dan krijgt hij toch normaal een ' this video cars is unsupported' error? Ik kon hem niet afdraaien maar ik kreeg geen error, helemaal niks. Ik kwam er pas achter dat ik hem niet kon afdraaien toen ik op Can you run it keek. Dus misschien is dat hier ook het geval Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 258 6.7k
Freddytje Geplaatst April 10, 2011 Bijdragen: 5712 Waardering: 113 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/21/09 Status: Offline Actief: April 21, 2018 Delen Geplaatst April 10, 2011 Je moet alle bestanden uit de crack map verplaatsen. Dus ook de tekst bestanden Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 113 5.7k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie