Spring naar bijdragen

Nog een vraag over dat GBA spelen op PC

Gast NewbieComp

Aanbevolen reactie

Gast NewbieComp

Ik las op de site dit:

Als je een GBA Rom wilt downloaden klik download. Onthoudt wel dat wij je alleen de mogelijkheid geven om een back-up te maken van het spel. Dus heb je het spel niet in je bezit verwijder deze dan binnen 24 uur van je computer. anders ben je illegaal bezig!!!

Ook het spel is ingepakt met WinZIP dus dat programma heb je nodig om ze uit te pakken.

Vinden jullie dat ik hier aan gehoor moet geven, dat ik het spel binnen 24 uur moet verwijderen, of is het niet erg?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
  • Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  4307
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  32

Natuurlijk is het illegaal maar er gebeurt niks omdat je niet aan het uploaden bent dus je moet je er niks van aantrekken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 4.3k
  • Oud-beheerder

• Bijdragen:  26218
  • Waardering:   2933
  • Prestatiepunten:  25024
  • Dagen gewonnen:  265
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Die melding slaat ook nergens op.

Het komt hier op neer. Heb je de game ook thuis liggen (gekocht) dan mag je hem downloaden. Heb je hem niet dan niet... ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  3 leden zijn actief

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...